Mijn vriendschappelijke toernooi 'Liga 2 Cup' heeft jullie € 450.000,00 opgebracht.
Mijn hoogste winst ooit, zelfs 1 van de enige :p
Ok het was maar 4 spelers en 250.000 inzet (ik was de 4de dus wist wie er meedeed), maar toch leuk nieuws zoiets

Moderator: Moderator
Ik heb mede dankzij jarenlange verwaarlozing nog steeds het meeste nederlangen van alle managers, waar ik toch wel een beetje trots op ben ^^ haha. Met 875 verliesmatchen heb ik er nog 11 voorsprong op nr2, m'n RL vriend Frederik H. hahaward1995 wrote:Morgen speel ik mijn 100e officiële wedstrijd in SP.![]()
Zal er 82/100 gewonnen hebben, uiteraard stelt dit niet veel voor door dat het in de lagere regionen in SP is.
In die statistieken kom je precies niet in de top 200 voor.rohalt wrote:Hoe doe ik het eigenlijk in al die statistieken?
laatst 10,5M betaald voor een gelijkaardige speler, is nu wel aan het floppenvisje69 wrote:Ik had gehoopt op zo'n 10M voor m'n CB jeugdspeler met VS95. Gestart op 1M en na 24u al op 6,5M. Ziet er goed uit om boven die 10M te gaan
Zoiets kan idd altijd gebeurenmr charlie wrote:laatst 10,5M betaald voor een gelijkaardige speler, is nu wel aan het floppenvisje69 wrote:Ik had gehoopt op zo'n 10M voor m'n CB jeugdspeler met VS95. Gestart op 1M en na 24u al op 6,5M. Ziet er goed uit om boven die 10M te gaan