Guardian wrote:kijk dan eens naar mijn laatste L match en verklaar eens waarom ik dan verlies, zeker als je ziet dat mijn spelers in totaal 18 prestatie beter spelen ...
je hebt de scheidsrechter niet genoeg betaald,
ofwél te véél geklaagd
Guardian wrote:kijk dan eens naar mijn laatste L match en verklaar eens waarom ik dan verlies, zeker als je ziet dat mijn spelers in totaal 18 prestatie beter spelen ...
Je moet naar de linieratings kijken, niet naar de prestaties van je spelers. Hier had je inderdaad wel geen verlies verdiend maar een gelijkspel.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
gangstakiller wrote:VOOR DE ZOVEELSTE KEER GENAAID!!!!! IK WORD ER ECHE GEK VAN !!!!!!
ManagerClubTactiekWedstrijdHelpUitloggenVerslag van de wedstrijd FC CRISIS - Theuwizz' FC (1 - 1)
Type Competitie
Datum donderdag 1 december 2005 (04:13 CET)
Stadion Kouden Horn
FC CRISIS 1 - 1 Theuwizz' FC
Mamadou 'GLUIPERD' Seol 1 - 0 34'
88' 1 - 1 Zdenek Wilhelmsson
3 - 4 - 3 Formation 3 - 4 - 3
Kick and rush Tactics Kick and rush
80% Style 75%
80% Agression 90%
41% Defence 41%
43% Midfield 40%
46% Attack 44%
Inderdaad, niet overdrijven aub....
Staat mijne TS op 100 en dan laat ik u puntenloos achter (toch in alle geval geen verlies!) , zeker met die schorsingen die ge nu had !
Puntendeling is de beste uitslag naar mijn inziens
Dus je wilt zeggen dat ik niet verdiende te winnen?
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
gangstakiller wrote:VOOR DE ZOVEELSTE KEER GENAAID!!!!! IK WORD ER ECHE GEK VAN !!!!!!
ManagerClubTactiekWedstrijdHelpUitloggenVerslag van de wedstrijd FC CRISIS - Theuwizz' FC (1 - 1)
Type Competitie
Stadion Kouden Horn
80% Style 75%
80% Agression 90%
41% Defence 41%
43% Midfield 40%
46% Attack 44%
Staat mijne TS op 100 en dan laat ik u puntenloos achter (toch in alle geval geen verlies!) , zeker met die schorsingen die ge nu had !
1 pt beter is 1 pt beter .. 5 ptn beter is gewoon duidelijk beter :s
mijn B ploeg scoort beter dan A ploeg , derde zege is binnen
3-1 tegen Trenguitos
nu dat we maar 95% teamspirit meer hebben, de betere spelers eens niet opstelden , winnen we toch wel zeker
dat is hier gelijk in het echt hé, als ze bij de reeële ploegen ergens een reserve speler opstellen , deze speelt ook altijd beter dan de vaste waarde. De vervanger van Yapo ,één die anders 69% haalt, nu met Vanbeuren ,die haalt amper een BP van 60% ... scoort 2 keer
Type Competitie
Stadion Kouden Horn
80% Style 75%
80% Agression 90%
41% Defence 41%
43% Midfield 40%
46% Attack 44%
Een overwinning van Crisis was gezien de ratings niet onverdiend geweest, zeker niet. Maar om dit 'VOOR DE ZOVEELSTE KEER GENAAID!!!!!' te kunnen zeggen had ge toch nog wat sterker mogen presteren ... Soit, we hebben beide onze volgende match gewonnen; zand erover en tot in de terugmatch
Herr_Theuwis wrote:
Een overwinning van Crisis was gezien de ratings niet onverdiend geweest, zeker niet. Maar om dit 'VOOR DE ZOVEELSTE KEER GENAAID!!!!!' te kunnen zeggen had ge toch nog wat sterker mogen presteren ... Soit, we hebben beide onze volgende match gewonnen; zand erover en tot in de terugmatch
Dan moet het zijn dat er iets mis is met de tactiek eh, je verliest niet zomaar!