Ik had mij wel serieus verschoten toen ik zag dat mijn LM zich geblesseerd had. Dat zou een serieuze streep door de rekening zijn, want mijn andere is ook al 9 dagen uit. Gelukkig is enkel zijn fitheid gezakt naar 79%. Met de dag rust van morgen zal hij er dus wel bovenop zijn om het Leeds United moeilijk te maken.
3-1 verloren tegen Teefjes vrolijke 11.
Ik heb een zeer mooi parkoer afgelegt in de beker.
Als E ploeg de 9de ronde halen (bij de laatste 64) is zeer mooi te noemen.
Nu kunnen we starten aan de vernieuwings actie, zodat we in D kunnen starten met een aanvaardbare TS zodat we ons zeker redden.
De doelstelling is om volgend sezoen een ploeg te bouwen die in de volgende 3 sezoenen kan doorstoten naar C en eventueel B.
Ambitie genoeg bij KV Ollivier, nu moeten we het natuurlijk nog waarmaken.
Eerst zien, dan geloven... Daan heeft een knappe ploeg uitgebouwd, en ik ben niet op voorhand zeker van een plaatsje bij de laatste 16. Al verwacht ik wel een zege, ik hoop het toch. Ik zet nu natuurlijk alles op de beker, en daarvoor moet ik vooreerst banana split maken. Hoe spijtig ik het voor Daan ook vind. Maar ik zei het al eerder: de match zal spannend worden vermoed ik.
Ik heb geluk met de loting. Ik mag nog tegen een D'er spelen en zijn 2 beste spelers zijn geschorst. morgen gun ik mijn A-ploeg een rustdag dus zou ik vrijdag met een frisse ploeg het niet al te moeilijk mogen hebben.
Eerst zien, dan geloven... Daan heeft een knappe ploeg uitgebouwd, en ik ben niet op voorhand zeker van een plaatsje bij de laatste 16. Al verwacht ik wel een zege, ik hoop het toch. Ik zet nu natuurlijk alles op de beker, en daarvoor moet ik vooreerst banana split maken. Hoe spijtig ik het voor Daan ook vind. Maar ik zei het al eerder: de match zal spannend worden vermoed ik.
thx voor de commentaar maar ik heb, bovenop het feit dat ik zoiezo een zwakker team heb, 4 schorsingen...
Badbuffalo wrote:Eerst zien, dan geloven... Daan heeft een knappe ploeg uitgebouwd, en ik ben niet op voorhand zeker van een plaatsje bij de laatste 16. Al verwacht ik wel een zege, ik hoop het toch. Ik zet nu natuurlijk alles op de beker, en daarvoor moet ik vooreerst banana split maken. Hoe spijtig ik het voor Daan ook vind. Maar ik zei het al eerder: de match zal spannend worden vermoed ik.
Badbuffalo wrote:Eerst zien, dan geloven... Daan heeft een knappe ploeg uitgebouwd, en ik ben niet op voorhand zeker van een plaatsje bij de laatste 16. Al verwacht ik wel een zege, ik hoop het toch. Ik zet nu natuurlijk alles op de beker, en daarvoor moet ik vooreerst banana split maken. Hoe spijtig ik het voor Daan ook vind. Maar ik zei het al eerder: de match zal spannend worden vermoed ik.
hehe, Zoaleg
dit topic is alleen voor ploegen die nog in de beker zitten, en daar bent gij dus ni bij
hehe, Zoaleg
dit topic is alleen voor ploegen die nog in de beker zitten, en daar bent gij dus ni bij
ow sorry hoor, maar ik faal tenminste ni in de competitie
wacht maar... ik ken een nieuw bananengerecht, volgend seizoen moogt ge et is proeve
Hopelijk komen er enkele schone affiches in ronde 11!
hebt ge ne speciale strategie?
Ze hebben vandaag enkele speciale trainingen afgewerkt. We hebben een training met keukenmesjes, keukenrobotten, mixers en met hak en bijl gehad. Vanavond gaan we nog eens proberen hoe het met een kettingzaag gaat, en daarna beslis ik hoe die bananen in mootjes te hakken...