Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Floris
Team President

Post by Floris »

matt wrote:Heel mooi aan soccerproject:
Ergens in december 2004 startte een ploegje in F30 met een onbekende manager, dat Pinguins Of Doom ging heten. Op dat moment zat er in F30 een grootmacht, een ploeg die veel te goed was voor de F. Die ploeg heette snookey. Toen verloren we telkens tegen z'n C-team of zoiets met 5-0, 0-6, etc.
Ik voorspelde na z'n titel met 90 punten in F dat ie nog veel hoger ging geraken en kijk...
Na al die seizoenen komen we elkaar nu terug tegen...in B1.
Welkom!
Club Brugge FC
S4:1ste in F.65
S5:1ste in E.22
s6:1ste in D.8
S9:2de in C.3
S10:8ste in B.1 |finale beker
S11: 5de in B.1|kwartfinale beker
steven_26
Team President

Post by steven_26 »

raoulio wrote:Ik vind het duidelijk, kampioen worden was een must met 4 punten voorsprong, als het dan nog wordt weggeven door pech en andere redenen dan hoeft het niet meer. Ik hoop dat ik duidelijk ben in m'n persbericht bij m'n manager gegevens.
Nu maar proberen te richten op B.
Ik wens iedereen nog suc6 voor komend seizoen, dit is m'n laatste bericht in dit topic :wink:
je zit zo fout als het maar kan !!

raoulio wrote:En natuurlijk won Boca Juniors. Hij had van tevoren al bij wat teams geinformeerd of zei hem konden laten winnen en andere wedstrijden tegen zijn concurrenten zouden winnen. Nou gedeeltelijk was hem dat duidelijk gelukt want geen enkele ploeg lag hem in de weg deze week en vooral Hotterre niet.
gewoon schandalig dat je mij verdenkt van competitie vervalsing!!
ik heb met geen enkele manager contact gehad om mij ook maar 1 match te laten winnen tegen hun team.
je grijpt op de laatste speeldag naast het kampioenschap (wat mij ook is overkomen bij promotie van D naar C) en dan begin je zo een onzin uit te kramen, ik vind het maar "laag bij de grond" van je hoor.

als eender welke tegenstander bevestigt dat ik hun gevraagd heb om een minder goede ploeg op te stellen tegen mijn ploeg, dan stop ik direct met SP.

wat hotteterre betreft: wat kan ik daar nu aan doen dat hij plots een speler opstelt met een prestatie van 29??? hij was zeker van degradatie en kon dus helemaal niks meer winnen.

als het moet dan zal ik je zelfs mijn paswoord geven zodat je kan zoeken achter verdachte pm's van je zo gezegde omkoop praktijken, zelfs sjarel mag het onderzoeken!!!

sterk van je om zulke straffe dingen te beweren waarvan nog niet eens 1% ervan klopt met de werkelijkheid

een teleurgestelde manager (in het management van feyenoordie)
R.I.P. , steven
steven_26 manager of Boca Juniors
raoulio
Member of the Soccer Project Association

Post by raoulio »

steven_26 wrote:
raoulio wrote:Ik vind het duidelijk, kampioen worden was een must met 4 punten voorsprong, als het dan nog wordt weggeven door pech en andere redenen dan hoeft het niet meer. Ik hoop dat ik duidelijk ben in m'n persbericht bij m'n manager gegevens.
Nu maar proberen te richten op B.
Ik wens iedereen nog suc6 voor komend seizoen, dit is m'n laatste bericht in dit topic :wink:
je zit zo fout als het maar kan !!

raoulio wrote:En natuurlijk won Boca Juniors. Hij had van tevoren al bij wat teams geinformeerd of zei hem konden laten winnen en andere wedstrijden tegen zijn concurrenten zouden winnen. Nou gedeeltelijk was hem dat duidelijk gelukt want geen enkele ploeg lag hem in de weg deze week en vooral Hotterre niet.
gewoon schandalig dat je mij verdenkt van competitie vervalsing!!
ik heb met geen enkele manager contact gehad om mij ook maar 1 match te laten winnen tegen hun team.
je grijpt op de laatste speeldag naast het kampioenschap (wat mij ook is overkomen bij promotie van D naar C) en dan begin je zo een onzin uit te kramen, ik vind het maar "laag bij de grond" van je hoor.

als eender welke tegenstander bevestigt dat ik hun gevraagd heb om een minder goede ploeg op te stellen tegen mijn ploeg, dan stop ik direct met SP.

wat hotteterre betreft: wat kan ik daar nu aan doen dat hij plots een speler opstelt met een prestatie van 29??? hij was zeker van degradatie en kon dus helemaal niks meer winnen.

als het moet dan zal ik je zelfs mijn paswoord geven zodat je kan zoeken achter verdachte pm's van je zo gezegde omkoop praktijken, zelfs sjarel mag het onderzoeken!!!

sterk van je om zulke straffe dingen te beweren waarvan nog niet eens 1% ervan klopt met de werkelijkheid

een teleurgestelde manager (in het management van feyenoordie)
R.I.P. , steven
Vind dat je lichtelijk overdrijft maar als je het werkelijk meent neem ik terug wat ik zeg, mss was ik een beetje overhit maar je eigen bericht in gastenboek van Isis vind ik dan wel zeer raar.
Ik zal m'n gegevens aanpassen.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
steven_26
Team President

Post by steven_26 »

raoulio wrote: Vind dat je lichtelijk overdrijft maar als je het werkelijk meent neem ik terug wat ik zeg, mss was ik een beetje overhit maar je eigen bericht in gastenboek van Isis vind ik dan wel zeer raar.
Ik zal m'n gegevens aanpassen.
je mag het altijd vragen aan haar he, niemand houdt je tegen.
dan bericht was lachwekkend bedoeld, als je naar de match kijkt zie je dat er niets fouts is gebeurd
steven_26 manager of Boca Juniors
Sep

Post by Sep »

een afscheidsderby van men spelers om 22 uur tegen daan :( tzou schoon zijn moest ik winne :)
Daan.//

Post by Daan.// »

Sep wrote:een afscheidsderby van men spelers om 22 uur tegen daan :( tzou schoon zijn moest ik winne :)
A ploeg tegen A ploeg
komt dat zien :)

5 euro inkomst in kamp Kou
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
Sep

Post by Sep »

Daan.// wrote:
Sep wrote:een afscheidsderby van men spelers om 22 uur tegen daan :( tzou schoon zijn moest ik winne :)
A ploeg tegen A ploeg
komt dat zien :)

5 euro inkomst in kamp Kou
vrije gift aan mijn spelers :D
matt

Post by matt »

Mijn supporters zullen dat schouwspel met graagte komen bezien.
Daan.//

Post by Daan.// »

Dat gaat knalleee :)
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
Daan.//

Post by Daan.// »

matt wrote:Mijn supporters zullen dat schouwspel met graagte komen bezien.
Je bent van harte welkom :)
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
Sep

Post by Sep »

de managers krijgen vip-seats en kunnen betalen via SPFA-lidmaatschap te schenken ;)
Daan.//

Post by Daan.// »

Sep wrote:de managers krijgen vip-seats en kunnen betalen via SPFA-lidmaatschap te schenken ;)
...aan de thuisploeg uiteraard :D
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
leendert

Post by leendert »

Sep wrote:de managers krijgen vip-seats en kunnen betalen via SPFA-lidmaatschap te schenken ;)
zozo netjes!! Ikz it op de VIP-tribune!
Image

Image
Sep

Post by Sep »

Daan.// wrote:
...aan de thuisploeg uiteraard :D
neenee aan de winnende ploeg :D
silverblast

Post by silverblast »

Kamp Kou, here I come!
Afgaande op de naam...zijn de VIP-ruimtes goed verwarmd? :wink:
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”