Divisie G
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Weer gewonnen met 7-1 maja... twas maar tege een F.C. team... maar tege die ploege haat ik het echt om tege te spele... elke keer als ik tegen die manne speel heb ik een geblesseerde aan mn been... ze kwamen weer met 90% agressie spele... echt nie normaal meer... maja ..
ik blijf wel mooi aan kop met nog altijd 6 punten voorsprong op de 3de en 4de... ik heb nu 54/54
grtz

grtz
-
- Team President
-
- Team President
bij mij helemaal hetzelfde uitgezonderd van die topschutterdiedne wrote:gewonnen met 0-2 tegen de derde
sta nog altijd eerste met het max van punten maar slechts 3 punten voor op de 2de
heb ook de topschutter met 26 goals voor de moment (das 10 meer dan de 2de in de rij) en mijn spelertje is nog maar 20 jaar
-
-
- Team President
5de Maar met een stijgende waarde. 
Kan nog hoogstens 4de worden.
Als het meezit 3de.

Kan nog hoogstens 4de worden.

Als het meezit 3de.
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
- Team President
ik hoop het voor je vincent!! hahaha
het is nu eenmaal een feit dat er tussen de verschllenden G-divisies enorme verschillen zitten als je kijkt naar de klasses van de teams. bijvoorbeeld bij mij in de competitie zitten absoluut geen goede teams ( op mij na dan
hahaha ) maar sommige divisies zijn zeer zeer sterk, tja dan is het zeer lastig om binnen twee seizoenen te promoveren!

En ik heb net zo een sterke divisie.sissysquad wrote:ik hoop het voor je vincent!! hahaha![]()
het is nu eenmaal een feit dat er tussen de verschllenden G-divisies enorme verschillen zitten als je kijkt naar de klasses van de teams. bijvoorbeeld bij mij in de competitie zitten absoluut geen goede teams ( op mij na dan
hahaha ) maar sommige divisies zijn zeer zeer sterk, tja dan is het zeer lastig om binnen twee seizoenen te promoveren!

Maar met mijn rf van 85% kom ik er wel.

En met mijn verdediging die laatst 51% haalt is het niet slecht toch.

<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>