Westel én FC Bruggenhof eruit, van een verrassing gesproken

Moderator: Moderator
Thnx man, het was een mooie pot..jimman23 wrote:De linieratings zijn gelijk! Maar als je ziet wat jouw spelers presteren en wat de mijn maar halen... Dik verdiend! Proficiat!AS Bosman wrote:Wow door op penalties uit tegen Bruggenhof!
Onverwacht mooi resultaat..
en dan had je het thuisvoordeel ook nog,man man man wat heb jij nog meer nodig om te winnenGuardian wrote:je team haalde maar 132 ik 140... zegt genoeg over wie het zwakste team heeftbrever wrote:dat zegt dan nog meer over uw teamGuardian wrote:en jij zou niet kwaad zijn als je tegen zo'n zwakke ploeg onterecht verliest?
de mensen die er bij mij niet meer bijkunnen stuur ik naar uvisserke wrote:We zullen ze kunnen gebruikenel stino wrote:go go Visserkevisserke wrote:Wat een overwinning!
Ons team kon in de 1ste topconfrontatie in het bestaan afstand nemen van Westel! 3-2!![]()
ik stuur alvast een hele boel supporters voor uw volgende confrontatie tegen The Naked Chef
mijn bus staat klaar om te vertrekken visserkemr charlie wrote:de mensen die er bij mij niet meer bijkunnen stuur ik naar uvisserke wrote:We zullen ze kunnen gebruikenel stino wrote: go go Visserke![]()
ik stuur alvast een hele boel supporters voor uw volgende confrontatie tegen The Naked Chef
Als ik nog een ronde verder kom, hoop ik dat je naar bij mij moet
Succes