Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association

Post by X-Tenzo »

Het is 100% korter dan 1 seizoen. Ik zou zeggen: Test het uit op de andere Sp, je hebt daar niet voor niets een account toch!
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Veg

Post by Veg »

Een terecht gelijkspel van X-Tenzo, maar alweer een verassend puntenverlies van FC Vesalius.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

X-Tenzo wrote:Deze meneer heeft alleen zijn truckendoos open gegooit en snel nog om 01:00u zeven van zijn spelers een hoger contract aangeboden. Hij won hiermee 35% moraal en dat is 14% prestatie. Toen ik dat gisteren ook bij vier spelers van mijn team wilde doen, kwam ik tot de conclusie dat als je schatkist leeg is, je geen contracten kan aanbieden. De enige optie was een speler vroegtijdig accepteren zodat ik dat wel kon doen. Dat kost alleen 5% Ts, wat gelijk is aan 0,6 linierating. Ik kon maximaal 20% moraal bij krijgen door contractverhoging, dat is weer goed voor 8% prestatie, wat gelijk is aan 1,2% linierating, min 0,6 linierating van het Ts verlies. Uiteindelijk kon ik maar 0,6% winnen in de linieratings. Achteraf misschien net genoeg, ik had niet verwacht dat hij dit trucje ging uithalen, dat is een slordigheid geweest van mij wat me heel misschien wel vier punten voorsprong had kunnen opleveren i.p.v. één. Ik gokte er op dat ik wel meer linierating had, en ik die 0,6 rating niet nodig had voor de winst. Ik weet dus voor de volgende keer dat ik welk risico, hoe klein dan ook moet uitsluiten. Al is het maar een paar tienden linierating, dat kan hier het verschil maken zoals je ziet.

Ik kan alleen in een later stadium de contractverhoging nog gebruiken voor een moraal boost, hij moet weer even een tijdje wachten. Ok kan ik nog een nieuwe coach gebruiken voor zo'n zelfde boost en die heeft hij ook al verbruikt. The Skunks heeft Theoretisch één punt en thuismatch voorsprong. Hij heeft één keer uit gelijk gespeeld, één keer uit gewonnen en één keer thuis gelijk gespeeld. Ik één keer gelijk thuis, een keer verloren thuis en een keer uit gewonnen. Ik heb het hier over de top vier natuurlijk, tot nu toe zijn deze wedstrijden allesbepalend geweest. Hij heeft daarmee dus vijf punten verdient en ik maar vier. Ook krijgt hij de terugronde twee moeilijke wedstrijden thuis en ik uit, pffff. Ik moet dus vanaf nu dus gewoon alles winnen, anders ga ik eraan schat ik zo. Ik ben in ieder geval blij dat ik nu nog niet achter de feiten hoef aan te lopen.

Respect trouwens voor RSCA Prince, die doet erg goed mee zeg!
Amai, maakt gij altijd zo veel berekeningen voor een wedstrijd. Hoe kom je eigenlijk aan al die getallen, is dat via een tool ofzo?
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Ik werk met dezelfde getallen die voor iederéén beschikbaar zijn. Je moet alleen zelf uit zoeken wat allemaal van invloed is en hoeveel dat is. Als je dat weet kan je alles berekenen, maar dat mag je zelf uitzoeken.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

Het is uber sjiek die berekeningen die je maakt en zo xtenzo...

Maar ik denk toch echt nooit dat ik zo een berekeningen zou zitten maken... Het is en blijft een spel vind ik... Maar ok, als je daardoor Kampioen kan worden in A... Respect :)

Btw, proficiat nog altijd met je huidige 1 ste stek daar...
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Geronimo

Post by Geronimo »

TrAnEcId wrote:Het is uber sjiek die berekeningen die je maakt en zo xtenzo...

Maar ik denk toch echt nooit dat ik zo een berekeningen zou zitten maken... Het is en blijft een spel vind ik... Maar ok, als je daardoor Kampioen kan worden in A... Respect :)

Zelfde mening hierover, die berekeningen zot hoe ge die doet. Maar idd prachtig werk, maar ikzelf zou het er nooit vor over hebben. Laat staan dat ik ze al zou voor de dag krijgen, want de logica in dit spel blijft soms nog wat achter voor mij.
Image
sjoerd

Post by sjoerd »

Geronimo wrote:
TrAnEcId wrote:Het is uber sjiek die berekeningen die je maakt en zo xtenzo...

Zelfde mening hierover, die berekeningen zot hoe ge die doet. Maar idd prachtig werk, maar ikzelf zou het er nooit vor over hebben. Laat staan dat ik ze al zou voor de dag krijgen, want de logica in dit spel blijft soms nog wat achter voor mij.
Idd, al probeer ik het te begrijpen, het lukt soms gewoon niet! :P
Noppp
Team President

Post by Noppp »

X-Tenzo wrote:Het is 100% korter dan 1 seizoen. Ik zou zeggen: Test het uit op de andere Sp, je hebt daar niet voor niets een account toch!
Deze snap ik niet? je hebt daar niet voor niets een account?
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
sc heerenveen

Post by sc heerenveen »

Ik wist trouwens wel van die getallen:
100 TS = 12 rating
10 moraal = 4 BP = 0,6 rating (hier dacht ik altijd =1 rating, heb ik weer wat geleerd.)

Maja dan moet je het nog willen berekenen en er tijd voor hebben.
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Noppp wrote:
X-Tenzo wrote:Het is 100% korter dan 1 seizoen. Ik zou zeggen: Test het uit op de andere Sp, je hebt daar niet voor niets een account toch!
Ik niet maar iemand anders wel. :wink:
Image
Isis

Post by Isis »

X-Tenzo wrote:
Noppp wrote:
Ik niet maar iemand anders wel. :wink:
Het is daar momenteel niet te testen. Alle spelers hebben ofwel een contract van minder dan een seizoen ofwel 100% moral ;-)

PS Hij bedoelt de beta site
el stino

Post by el stino »

heb het getest op een van mijn jeugdspelers daar :wink:

als je na 6 dagen een nieuw contract geeft van 3 jaar heeft het nog geen invloed op de moraal van de speler. zal binnen 15 dagen nog eens proberen :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
DaPrince
Team Board Member

Post by DaPrince »

X-Tenzo wrote:Respect trouwens voor RSCA Prince, die doet erg goed mee zeg!
Tx ... had voor mezelf ook een plaatsje net achter de top 5 voorspeld ... wordt nu net binnen de top 5 dankzij AS Vlalex zijn TS waarschijnlijk.

Ik zal mijn doelstellingen moeten aanpassen ... terug beste Belg worden zoals in seizoen 16 :lol: , maar ik denk dat Claudia dit niet zal toelaten :P
F37 : 7th - 2nd
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
lobert

Post by lobert »

Ik denk dat we nu wel kunnen zeggen dat het tussen X-tenzo en Skunks gaat. Maccbi gaat het nog heel moeilijk krijgen en zal het uiterste uit zichzelf moeten halen om fitheden rond zien te krijgen. Op RF heeft ie al een probleem nu 'mijn' VandenBergh 31 is geworden en die andere niet fit is. Alhoewel ik niet weet of hij nog veel geld op de bank heeft staan, waarvan ik 99,99 % zeker ben dat hij het niet heeft. -
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Veg

Post by Veg »

lobert wrote:Ik denk dat we nu wel kunnen zeggen dat het tussen X-tenzo en Skunks gaat. Maccbi gaat het nog heel moeilijk krijgen en zal het uiterste uit zichzelf moeten halen om fitheden rond zien te krijgen. Op RF heeft ie al een probleem nu 'mijn' VandenBergh 31 is geworden en die andere niet fit is. Alhoewel ik niet weet of hij nog veel geld op de bank heeft staan, waarvan ik 99,99 % zeker ben dat hij het niet heeft. -
Een jeugdspeler is snel verkocht en een oude speler die nog maar 1 seizoen kan meegaan kost niet al te veel dus indien hij dat wil kan hij dat wel opvangen denk ik.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”