Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association

Post by X-Tenzo »

lobert wrote:Ik denk dat we nu wel kunnen zeggen dat het tussen X-tenzo en Skunks gaat. Maccbi gaat het nog heel moeilijk krijgen en zal het uiterste uit zichzelf moeten halen om fitheden rond zien te krijgen. Op RF heeft ie al een probleem nu 'mijn' VandenBergh 31 is geworden en die andere niet fit is. Alhoewel ik niet weet of hij nog veel geld op de bank heeft staan, waarvan ik 99,99 % zeker ben dat hij het niet heeft. -
Je weet het nooit Lobert. Er kan nog zo veel mis gaan voor ons beide. In het begin van vorig seizoen heb ik dat ook gehad. Vier keer gelijk gespeeld met betere ratings. Op papier heb je wel gelijk, maar het is nog niet gespeeld. Ik probeer wat afstand te nemen de komende wedstrijden maar ik denk dat het verschil nog een tijdje maar één punt zal zijn. The Skunks, Maccbi en Vesalius winnen hun meeste wedstrijden ook wel. De huidige stand kan een heel vertekend beeld geven van wat het gaat worden, al hoop ik dat niet.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

lobert wrote:Ik denk dat we nu wel kunnen zeggen dat het tussen X-tenzo en Skunks gaat. Maccbi gaat het nog heel moeilijk krijgen en zal het uiterste uit zichzelf moeten halen om fitheden rond zien te krijgen. Op RF heeft ie al een probleem nu 'mijn' VandenBergh 31 is geworden en die andere niet fit is. Alhoewel ik niet weet of hij nog veel geld op de bank heeft staan, waarvan ik 99,99 % zeker ben dat hij het niet heeft. -
Onderschat hem toch maar niet hoor. In ieder geval heeft hij toch nog geld op zijn bankrekening staan, want hij wilde mijn beste speler onmiddellijk kopen, maar ik heb geweigerd. Feit is wel dat zijn team redelijk oud is en ik denk dat hij toch stilaan nieuwe spelers zal moeten zoeken.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
lobert

Post by lobert »

Lord Vegeta wrote:
Onderschat hem toch maar niet hoor. In ieder geval heeft hij toch nog geld op zijn bankrekening staan, want hij wilde mijn beste speler onmiddellijk kopen, maar ik heb geweigerd. Feit is wel dat zijn team redelijk oud is en ik denk dat hij toch stilaan nieuwe spelers zal moeten zoeken.
Was me ook al opgevallen dat hij probeert de concurrentie enigzins weg te kopen. Zoals hij bij Westel ook al een paar superspelers kocht. Weliswaar voor veel geld, maar toch :)
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Raffin

Post by Raffin »

lobert wrote:
Lord Vegeta wrote:
Was me ook al opgevallen dat hij probeert de concurrentie enigzins weg te kopen. Zoals hij bij Westel ook al een paar superspelers kocht. Weliswaar voor veel geld, maar toch :)
ik denk niet dat dit het geval is

deze ploegen zijn (met alle respect) minder dzn Maccbi
dus als reden voor zijn concurrenten te verzwakken, zou ik het niet aangeven. Want dat zou zijn 'echte' concurrenten het toch wat makkelijker maken ook.
JOY

Post by JOY »

Vandaag géén problemen voor leider X-Tenzo tegen GloryBuffalos
...2-0 , de bezoekers maakten het zelfs nog gemakkelijker
door na één uur zelfs maar met 10 meer te spelen.
RF Cleber moest van het veld

The Skunks kregen rode lantaarn Kauno Grybai op bezoek
kwamen na 23 minuten op een 0-1 achterstand
maar keerden de situatie vlug om,
en wonnen overtuigend met 3-1

Maccbi Natanya had het iets moeilijker tegen Sokol Oldřichovice
bij een 1-1 stand moesten ze met 10 verder,
door de uitsluiting van CF Wim Yi
maar in de 87ste minuut lukte het hen toch de 2-1 op het bord te zetten

FC Vesalius zat met doelman problemen maar loste het toch goed op
want ze stuurden KV JOY puntenloos naar huis
aan één doelpunt hadden ze genoeg voor de 3 punten

Een kleine verrassing was er in de wedstrijd Babelki - RSCA Prince
..2-1 voor de thuisploeg en dan nog met 10, want LM Neaga moest
een kwartier voor het einde van het veld met twee gele kaarten

De Zoeloe's beginnen de week goed.....1-0 tegen AS Vlalex
4 opeenvolgende wedstrijden gewonnen door de Zoeloe's,
2 op 18 voor Vlalex

Het degradatieduel tussen SLB Carcavelos en SK Beveren
eindigd in het voordeel van de thuisploeg...4-3

Westel blijft voorlopig ook nog onderaan bengelen
zij verloren met 2-1 bij The Cheathunters

1. FC X- Tenzo..................34
2. The Skunks....................33
3. Maccbi Natanya..............30
4. FC Vesalius....................28
5. RSCA Prince...................24
Raffin

Post by Raffin »

zeer belangrijke 2-1 overwinning tegen Westel!

Door een rode kaart, amper 1% beter, vreemd genoeg wonnen we toch nog (met al die andere keren in het achterhoofd :P)
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

Vandaag een belangrijke wedstrijd verloren waardoor de degradatie nu al onvermijdelijk lijkt.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Zoals er al wel eens gezegd werd: Je zal de random een keer tegen hebben. Dat was dus vandaag, we speelden gelijk tegen Joy met 3-3 terwijl we 2% beter waren. Hierdoor verliezen we de eerste plaats en staan we nu tweede. Er is nog niets aan de hand maar het is wel jammer.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
JOY

Post by JOY »

zou uwe teamspirit er ook niet voor gezorgd hebben dat ge punten verliest :wink:

we hebben nog pech gehad dat we een rode kaart kregen :x
gisteren op de laatste training viel onze A- LM uit met blessure
de B -LM zat al 4 dagen langs de kant, dus rap nog onze C opgesteld
én we moesten dan nog zonder onze topschutter RF Dani spelen ,geschorst

man man man en dat allemaal tegen de beste manager
die alles uitpluist tot in de kleinste details
we hebben héél véél geluk gehad
en zijn tevreden met een punt

jammer van mijn pronostiek , die heb ik verkeerd, khad 1-0 gezet :twisted:

The Skunks dus de nieuwe leider, zij gingen 1-2 winnen bij AS Vlalex
Maccbi Natanya ging de topper winnen tegen RSCA Prince 2-3
FC Vesalius was te sterk voor Sokol Oldřichovice ,eindstand 1-2

alle achtervolgers deden het dus beter dan de ex- leider X-Tenzo

Rode lantaarn Kauno Grybai kreeg een 2-4 pandoering van de Zoeloe's
The Cheathunters bezorgden de voorlaatste GloryBuffalos een 0-2 nederlaag
SK Beveren houd verrassend de punten thuis tegen Babelki
één doelpunt was voldoende...1-0
Westel en SLB Carcavelos verdeelden de punten 1-1

de stand

1. The Skunks...................36
2. FC X- Tenzo..................35
3. Maccbi Natanya.............33
4. FC Vesalius...................31
5. RSCA Prince..................24
Raffin

Post by Raffin »

0-2 zege op Glorybuffalos

we schuiven weer een plaatsje op, 8e plaats!

donderdag thuis tegen SK Beveren gaan we wederom voor de volle pot!
Veg

Post by Veg »

X-Tenzo wrote:Zoals er al wel eens gezegd werd: Je zal de random een keer tegen hebben. Dat was dus vandaag, we speelden gelijk tegen Joy met 3-3 terwijl we 2% beter waren. Hierdoor verliezen we de eerste plaats en staan we nu tweede. Er is nog niets aan de hand maar het is wel jammer.
Correctie: Je was 3% beter in linieratings.

Er moet wel gezegt worden dat het nu een "eerlijke" stand is tussen The Skunks en FC X-Tenzo, want ze hebben allebij een keer gelijkgespeeld terwijl ze moesten winnen. Ik hoop dat vanaf nu beide teams de punten zullen pakken waar ze recht op hebben.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
JOY

Post by JOY »

Veg wrote: Er moet wel gezegt worden dat het nu een "eerlijke" stand is tussen The Skunks en FC X-Tenzo, want ze hebben allebij een keer gelijkgespeeld terwijl ze moesten winnen. Ik hoop dat vanaf nu beide teams de punten zullen pakken waar ze recht op hebben.
:lol: :lol: toevallig alletwee tegen KV JOY punten verloren zeker :twisted: :twisted:

dat is gelijk Anderlecht, ZIJ hebben de beste ploegen , ZIJ moeten alles winnen......pech hé
ook al zijn ze de rijkste en hebben de beste spelers,
ze zullen niet alles winnen, en maar best ook :wink:
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Ik hoop dat vanaf nu beide teams de punten zullen pakken waar ze recht op hebben.
Vind ik niet, niet specifiek voor deze teams maar meer in het algemeen.
Zonder een verrassing wordt het allemaal wel erg voorspelbaar.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Veg

Post by Veg »

Noppp wrote:
Ik hoop dat vanaf nu beide teams de punten zullen pakken waar ze recht op hebben.
Vind ik niet, niet specifiek voor deze teams maar meer in het algemeen.
Zonder een verrassing wordt het allemaal wel erg voorspelbaar.
Het zou zeer frustrerend zijn indien dit kampioenschap wordt beslist door de random, want ze zijn heel gewaagd aan elkaar. Ik ben er dus voor dat ze ofwel de punten krijgen waar ze recht op hebben, ofwel allebij evenveel punten onterecht verliezen.

De random is er om een slechte dag enzovoort van een team na te bootsen, en ik vind het zeker niet slecht dat de random er is, want de beste wint in het echt ook niet altijd.

Het verschil is wel dat in het echt de spelers het zelf in de hand hebben. Indien zij de bal op de paal schieten dan komt dat door hun eigen actie en wilden ze dat de bal erin zat dan hadden ze maar beter moeten schieten. Of ze al dan niet onterecht punten verliezen hangt gewoon van hunzelf af. In soccerproject sta je echter machteloos tegen de random, hoeveel goede wil je ook hebt, je kan er niets aan veranderen. Om deze reden had ik mijn reactie gedaan.

Voor de mensen die willen zeggen dat je in het echt de scheidsrechter niet in de hand hebt, daar geef ik ze gelijk in, maar deze vlieger gaat in soccerproject niet op. In je linieratings zijn je spelers die van het veld werden gestuurd al verwerkt.

Van mij mag ook de kampioen onterecht punten verliezen, maar het is gewoon bijzonder jammer indien het kampioenschap zelf beslist wordt door degene die het minste de random tegen had. Indien iemand op die manier kampioen wordt dan erken ikzelf die manager niet als kampioen want de nummer2 had het dan net zo goed gedaan. Ieder zijn mening natuurlijk. Ik ben nu trouwens ver vooruit aan het lopen op de feiten dus ik wil niet al voorbarig een discussie op gang brengen die niet eens aan de orde zal komen.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Veg wrote:
X-Tenzo wrote:Zoals er al wel eens gezegd werd: Je zal de random een keer tegen hebben. Dat was dus vandaag, we speelden gelijk tegen Joy met 3-3 terwijl we 2% beter waren. Hierdoor verliezen we de eerste plaats en staan we nu tweede. Er is nog niets aan de hand maar het is wel jammer.
Correctie: Je was 3% beter in linieratings.

Er moet wel gezegt worden dat het nu een "eerlijke" stand is tussen The Skunks en FC X-Tenzo, want ze hebben allebij een keer gelijkgespeeld terwijl ze moesten winnen. Ik hoop dat vanaf nu beide teams de punten zullen pakken waar ze recht op hebben.
klopt, hij had ook al een keer onterecht verloren dus zo is het weer gelijk. Ik zou het vervelend vinden om kampioen te worden alleen omdat de random voor de concurentie tegen zat. Dit is dus een eerlijke stand, het is wel vechten nu omdat de concurentie weinig punten zal laten liggen. Er was voorspeld dat het zeer close zou worden en tot nu toe klopt dat perfect.
Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”