geluk was graptjen é polbrever wrote:ik was een degradatiekandidaat in C2 qua klasse spelers,en ben kampioen gewordenbbflood1 wrote:Als ik alleen naar de klasse van je spelers kijk,lijk je me een degradatiekandidaat(zoals je zelf ook al zegt in je persbericht).Het voordeel is dat je weinig agressieve spelers hebt,misschien dat dat je in de race houdt.brever wrote:nog volgens spfa stats,was C2,de sterkste C-reeks met 77%,maar ja daar was ik natuurlijk kampioen
yotto zegt geluk,ik denk dat je 1 of 2 keer geluk kunt hebben,maar geen 30 keer.Uiteindelijk de meeste ptn gehaald,4 meer dan nr 2,de meeste wedstr gewonnen en de minste verloren,de meeste doelptn gemaakt en het beste doelgemiddeldefactor geluk heeft hier niet veel mee te maken,ik hou het op zeer goed ingeschat,en dat zal ik in B ook doen,enkel ik heb in C al op de toppen van mijn tenen gelopen,en zal in B niet nog een tandje kunnen bijsteken,de tegenstanders zijn nog beter,dus kijken we idd naar de onderste regionen,er 6 achter mij houden zou een groot succes zijn,financieel ben ik kerngezond en als ik dit seizoen kan doorspartelen in B,kunnen we ons stilletjes aan gaan versterken.

Je speelt gewoon zeer agressief, en dat doen ze in B allemaal ...