Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Neorej
Member of the Soccer Project Association

Post by Neorej »

brever wrote:
bbflood1 wrote:
brever wrote:nog volgens spfa stats,was C2,de sterkste C-reeks met 77%,maar ja daar was ik natuurlijk kampioen 8)
Als ik alleen naar de klasse van je spelers kijk,lijk je me een degradatiekandidaat(zoals je zelf ook al zegt in je persbericht).Het voordeel is dat je weinig agressieve spelers hebt,misschien dat dat je in de race houdt.
ik was een degradatiekandidaat in C2 qua klasse spelers,en ben kampioen geworden :wink:

yotto zegt geluk,ik denk dat je 1 of 2 keer geluk kunt hebben,maar geen 30 keer.Uiteindelijk de meeste ptn gehaald,4 meer dan nr 2,de meeste wedstr gewonnen en de minste verloren,de meeste doelptn gemaakt en het beste doelgemiddelde :arrow: factor geluk heeft hier niet veel mee te maken,ik hou het op zeer goed ingeschat,en dat zal ik in B ook doen,enkel ik heb in C al op de toppen van mijn tenen gelopen,en zal in B niet nog een tandje kunnen bijsteken,de tegenstanders zijn nog beter,dus kijken we idd naar de onderste regionen,er 6 achter mij houden zou een groot succes zijn,financieel ben ik kerngezond en als ik dit seizoen kan doorspartelen in B,kunnen we ons stilletjes aan gaan versterken.
geluk was graptjen é pol ;-)
Je speelt gewoon zeer agressief, en dat doen ze in B allemaal ...
Manager ofYotto
Image
Image
raoulio

Post by raoulio »

bbflood1 wrote:
silverblast wrote:B.1

Uit A!
1. Forza-Buffalo Forum

3. prutsersVK

De groengekleurde teams zijn de teams waarvan ik vermoed dat die voor promotie zullen gaan. :)
Als ik het persbericht van prutsersVK mag geloven, geeft hij zichzelf weing kans.
PB prutsersVK:

Ontgoocheling troef nadat de nochtans verdiende kampioenstitel in de B-reeks nog verspeeld werd op de laatste speeldag. Beslissend was het gelijkspel op de 21ste speeldag tegen kampioen VegAttack ondanks een veel betere rating.
Door deze (en niet de eerste) ontgoocheling, door de ouder wordende spelerskern en door de vele tijd die je toch in dit spel moet steken zal van af nu SP op een lager pitje draaien: de kern zal worden afgeslankt en SPFA zal ik ook niet verlengen.

Er staan momenteel 6 spelers op de transferlijst en er zullen er nog volgen er nog. Neem een kijkje en doe gerust een bod.
En wie heeft hem van die 2e plaats gegeooid :twisted: :D
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

Het gaat spannend zijn in B1 volgend seizoen.
Ik heb vandaag de ploegen geanalyseerd (zie ook mijn press release), veel ploegen zijn aan elkaar gewaagd, sommige zijn iets minder.
(maar deze vermeld ik liever niet 8) )
Ik ben eens benieuwd, ook al door de nieuwe agressieregel en de komende vakantie (ik vertrek bv. 8 juli voor minstens 2 weken naar Italië)

Alleszins veel succes aan al de ploegen in B1 (aan die van B2 en B3 ook veel succes uiteraard): time will tell...
Het enige wat me duidelijk lijkt is dat we de te kloppen ploeg Forza Buffalo-forum is.
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Wie gaat kampioen spelen in B2?

ps: Beringen United start met teamspirit van 50% ongeveer. :oops:
bbflood1
Team Board Member

Post by bbflood1 »

Ik had toch wel gedacht dat ik met mijn A&B team ook wel in de top5 zou staan, Yvesiezi. Mijn B team speelt 433, daardoor kom ik uit op 68,77(22 spelers).En dat is niet genoeg?Mijn A team zit op 70,0 bij the way!
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
brever

Post by brever »

Neorej wrote:
brever wrote:
bbflood1 wrote: Als ik alleen naar de klasse van je spelers kijk,lijk je me een degradatiekandidaat(zoals je zelf ook al zegt in je persbericht).Het voordeel is dat je weinig agressieve spelers hebt,misschien dat dat je in de race houdt.
ik was een degradatiekandidaat in C2 qua klasse spelers,en ben kampioen geworden :wink:

yotto zegt geluk,ik denk dat je 1 of 2 keer geluk kunt hebben,maar geen 30 keer.Uiteindelijk de meeste ptn gehaald,4 meer dan nr 2,de meeste wedstr gewonnen en de minste verloren,de meeste doelptn gemaakt en het beste doelgemiddelde :arrow: factor geluk heeft hier niet veel mee te maken,ik hou het op zeer goed ingeschat,en dat zal ik in B ook doen,enkel ik heb in C al op de toppen van mijn tenen gelopen,en zal in B niet nog een tandje kunnen bijsteken,de tegenstanders zijn nog beter,dus kijken we idd naar de onderste regionen,er 6 achter mij houden zou een groot succes zijn,financieel ben ik kerngezond en als ik dit seizoen kan doorspartelen in B,kunnen we ons stilletjes aan gaan versterken.
geluk was graptjen é pol ;-)
Je speelt gewoon zeer agressief, en dat doen ze in B allemaal ...
Het is je geraden dat het een graptjen was :wink: .
Ik besef dat de kans groot is,om hier een serieuze oplawaai te krijgen.
Ik sta ook ver vooruit op mijn schema (pas in seiz 14 naar B),maar de kansen laten liggen om te promoveren ligt niet in mijn aard.
In C maakten sommige managers toch serieuze tactische fouten,die heb ik maximaal afgestraft,in B zullen deze fouten waarschijnmijk niet gemaakt worden,en dat betekent dat mijn hoofd hier wel is op de kapblok terecht kan komen.Maar in ieder geval zal ik mijn huid duur verkopen.

Op zondag zal ik de resultaten van de pronostiek bekendmaken,ik heb al stemmen binnen van 8 managers,in ieder geval liggen ze ongeveer in dezelfde lijn,dat betekent toch dat de managers toch goed weten hoe het hier in elkaar steekt,succes aan iedereen!
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

Dark Tiger wrote:Wie gaat kampioen spelen in B2?

Denk dat ReesingGenk de te kloppen ploeg zal worden, al kan je dat nooit voorspellen. BeringenUnited zal last ondervinden van zijn TS, maar als die terug op 100% staat, petje af dan, miljaar wat een kern, hoop dat ik in de eerste week tegen hem mag spelen :shock: ! Outsiders zullen er wel genoeg zijn: The Guardians, team#SoaD, FC Mira, OPA FC, wie weet kan Dreambuie United weer verrassen. Van de stijgers heeft since 1903 toch ook een heel leuk elftal, afwachten hoe hij presteert.
ImageImageImage
bLo0dHuNt3r

Post by bLo0dHuNt3r »

Herr_Theuwis wrote:
Dark Tiger wrote:Wie gaat kampioen spelen in B2?

Denk dat ReesingGenk de te kloppen ploeg zal worden, al kan je dat nooit voorspellen. BeringenUnited zal last ondervinden van zijn TS, maar als die terug op 100% staat, petje af dan, miljaar wat een kern, hoop dat ik in de eerste week tegen hem mag spelen :shock: ! Outsiders zullen er wel genoeg zijn: The Guardians, team#SoaD, FC Mira, OPA FC, wie weet kan Dreambuie United weer verrassen. Van de stijgers heeft since 1903 toch ook een heel leuk elftal, afwachten hoe hij presteert.
Ik zal binnenkort ook met een TS-probleem zitten dus mij moet je er niet meer bijrekenen. Handhaving in B is prioritair, meer mag maar hoeft niet
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
Tats

Post by Tats »

over mij maakt niemand zich zorgen, behalve ikzelf dus :)

Khoop dat ik weer een jaartje langer in B kan blijven,
En liefst zonder echt te moeten vrezen voor verlies elke match :)

Kheb men team toch al iets versterkt en verjongd.

Maar das goed dat er niks over mij gerept word. ik kan alleen maar verassen, of wel niet. 8)
lobert

Post by lobert »

bbflood1 wrote:Ik had toch wel gedacht dat ik met mijn A&B team ook wel in de top5 zou staan, Yvesiezi. Mijn B team speelt 433, daardoor kom ik uit op 68,77(22 spelers).En dat is niet genoeg?Mijn A team zit op 70,0 bij the way!
:shock: Dan ben je goed uitgebalanceerd qua kern. Mijn A-team zit op 70,55 en m'n B-team slechts op 67,5 ofzo iets :? Ok, m'n spelers hebben weinig ervaring, maar dan nog... Misschien wordt het tijd m'n B-team nog iets sterker te maken :P
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
gangstakiller

Post by gangstakiller »

lobert wrote:
bbflood1 wrote:Ik had toch wel gedacht dat ik met mijn A&B team ook wel in de top5 zou staan, Yvesiezi. Mijn B team speelt 433, daardoor kom ik uit op 68,77(22 spelers).En dat is niet genoeg?Mijn A team zit op 70,0 bij the way!
:shock: Dan ben je goed uitgebalanceerd qua kern. Mijn A-team zit op 70,55 en m'n B-team slechts op 67,5 ofzo iets :? Ok, m'n spelers hebben weinig ervaring, maar dan nog... Misschien wordt het tijd m'n B-team nog iets sterker te maken :P
Je kunt wel goede BP hebben, maar preteren hangt van meerdere factoren af. Zoals de breedte van je selectie, de agressiviteit, etc....

Je mag dan aardige spelers hebben, maar je hebt nog steeds weinig bereikt in soccerproject, terwijl je het wel makkelijk kunt. Je bent nu zelfs afgezakt naar de D. Laat ons verstelt staan en promoveer 2,3 seizoenen achtereen!
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

--zucht-- ik wou dat ik zulke BP's had, dan werd ik kampioen in A!!!! :)
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

Inderdaad, dat klopt. Maar er zijn dus nog sterkere ploegen.
De B1 is veel sterker als onze C1 van vorig jaar...
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
Veg

Post by Veg »

lobert wrote:
Dat is perfect zo lobert, beter hoeft je B-team echt niet te zijn.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
bbflood1
Team Board Member

Post by bbflood1 »

Ally wrote:--zucht-- ik wou dat ik zulke BP's had, dan werd ik kampioen in A!!!! :)
zoniet, dan hoop ik dat je niet degradeert naar de B1, want daar maak je dan geen kans ;)
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”