Klassement
1 The Pinkies 0
2 uchiha_star 0
3 SK Lo 0
4 RSCAlé 0
5 MUGTEAM 0
6 ksv hillegem 0
7 satters 0
8 f.c de tonnies 0
9 Chili Pepper 0
10 Pinhal de F... 0
11 The Arbiters 0
12 El Chupacabra 0
13 F.C. Weetabix 0
14 Lanzese 0
15 Lunteren 0
16 teamjoske 0
Divisie C.3
Korte analyse :
1 The Pinkies 0
Is zo goed als een FC Team, géén enkele bedreiging.
2 uchiha_star 0
Lijkt gevaarlijk maar heeft een verouderd A-team, en is niet sterk in de breedte. Deze wil waarschijnlijk niet promoveren vanwege de ouderdom.
Kan wel gevaarlijk zijn in geval van A-team op volle kracht.
3 SK Lo 0
Niet sterk genoeg voor C, lijkt me een eventuele degradatiekandidaat.
4 RSCAlé 0
Lijkt ook te verouderen maar kan dit seizoen een sterk front vormen. Dit team eindigt in de middenmoot.
5 MUGTEAM 0
Lijkt ongeveer even sterk als The Arbiters, maar krijgt ook met leeftijdsproblemen te kampen. Deze zal geen problemen hebben met behoud maar promotie zal hij niet wagen.
6 ksv hillegem 0
Verouderingsproblemen op :
CM + RM
Maar lijkt stevig en zal ook geen behoudsproblemen hebben.
7 satters 0
Had vorig seizoen sterke degradatieproblemen en ik verwacht een analoog gebeuren.
Zal dringend moeten verjongen + versterken als hij nog wat wil bereiken.
8 f.c de tonnies 0
Heel sterk in de breedte, maar niet zo spectaculair goed. Geen behoudsproblemen, maar promotie zal niet simpel zijn als hij dit wil bereiken.
9 Chili Pepper 0
Sterk, maar oud. Een degradatiekandidaat als je het mij vraagt.
10 Pinhal de F... 0
Stevige jongen, deze speelt top 5 volgens mij.
Verdediging is aan de lage kant. Als hij dit tactisch goed oplost kan hij voor promotie spelen, maar het zal moeilijk worden om de top 2 te vangen voor dit team.
11 The Arbiters 0
Ik doe niet graag uitspraken over m'n eigen team, maar ik verwacht geen degradatieproblemen.
12 El Chupacabra 0
Ik ben niet onder de indruk van dit team, deze speelt als hij tactisch slim is mss nét top 5, maar ik zie hem eerder 5de-10de eindigen.
13 F.C. Weetabix 0
Sterk team, maar oud.
Geen degradatiegevaar voor dit team, maar toekomstgericht is hij aangeraden te versterken en te verjongen. Dit seizoen zie ik hem eindigen in de buurt van de 6de plaats.
14 Lanzese 0
Vrij sterk team, maar niet indrukwekkend. Behoud zal niet zo'n moeilijke opdracht zijn, maar in de top 5 raken zal moeilijk worden voor dit team.
In zijn plaats zou ik versterken en behoud verzekeren.
15 Lunteren 0
Ongeveer mijn niveau, eindigde vorig seizoen één plaats onder The Arbiters. Dit seizoen kan hij stunten en voor promotie gaan. Hij staan dan ook in het vet.
16 teamjoske 0
Lijkt vrij sterk, maar de prestaties zijn matig. Behoud is goed mogelijk, top 5 is al minder realistisch.
Voila, een korte analyse.