Ik hoop dat de nieuwe regel van thuisploeg minder bevoordeelt niet verandert is in uitteam sterker dan thuisteam.
4 uitoverwinningen en slechts 3 thuis.
1-1 uit
Een goeie start, morgen de thuismatch winnen en de spelers zullen al wat meer op hun gemak spelen.
't zal een moeilijk sezoen worden maar niet degraderen moet mogelijk zijn.
Zeker als we ons gedurende het sezoen wat versterken in de breedte
kvm al direct een hartelijk welkom gegeven in C6 en naar huis gestuurd met 4-3. Nipt, maar de 3 punten zijn een feit!
En mijn topschutter van vorig jaar (en tevens van C6) is ook goed uit de startblokken geschoten en voert al direct het commando in de topschutterslijst.
ddeboutte wrote:verdiend gewonnen met 4-3 van FC Amoebe, meteen een titelkandidaat op 3 punten gezet
Mooie zege
FC Brehaza begon het seizoen hoopgevend, met een 3-3 op het veld van RealMadrid111. En dit zonder 3 gekwetste basisspelers.
Morgen spelen we thuis tegen Dales Athletic, normaal gezien moeten we deze match winnen (want we spelen thuis)
Molleke wrote:Slechte start in C6.
Thuiswedstrijd tegen haalbare tegenstander en maar 1-1.
Als thuisvoordeel niet gehalveerd was, had ik waarschijnlijk gewonnen.
Hopelijk halen wij morgen punten bij onze concurrent Daan.//
racingboj wrote:kvm al direct een hartelijk welkom gegeven in C6 en naar huis gestuurd met 4-3. Nipt, maar de 3 punten zijn een feit!
En mijn topschutter van vorig jaar (en tevens van C6) is ook goed uit de startblokken geschoten en voert al direct het commando in de topschutterslijst.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
racingboj wrote:kvm al direct een hartelijk welkom gegeven in C6 en naar huis gestuurd met 4-3. Nipt, maar de 3 punten zijn een feit!
knap
Tuurlijk had ge dan iets anders verwacht van mij ?