Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Furax
Member of the Soccer Project Association

Post by Furax »

Mijn Ts/ Fantevredenheid/ Moraal al gezien? ...

Djeezes, dat seizoen niet naar spelers omkijken, en dan die transfers, tis lastiger uitgekomen dan gedacht...
Alias 'Sara de Vooze'
Darragh

Post by Darragh »

zoals je kan lezen in de post van purple_white, heb ik 0-1 gewonnen. Het was een krappe maar verdiende overwinning. Morgen tegen de Viperz, dat mag geen enkel probleem vormen, maar we zullen wel zien. :)
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
purple_white

Post by purple_white »

Darragh wrote:zoals je kan lezen in de post van purple_white, heb ik 0-1 gewonnen. Het was een krappe maar verdiende overwinning. Morgen tegen de Viperz, dat mag geen enkel probleem vormen, maar we zullen wel zien. :)
ik heb tegen de viperz vorig seizoen het onderspit moeten delven... we hebben onderling tegen elkaar elk een wedstrijd gewonnen... maar ik heb de punten laten liggen tegen kleiner ploegen zodat hij kampioen was... en ik 2de werd :wink:

Voor u mag dat idd geen probleem zijn... ik verw8 toch een 2-0 voor u :wink:
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
jassie

Post by jassie »

T-man wrote:3-2 verloren, had gehoopt op een puntje, maar ja reeksje hoger, betere tegenstrevers :wink:
kan dit zijn dat ik bij gij zit,kben F.C roma 2005 ;-)
Proud manager of new team "Mansjester United"
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145

*You'll never walk alone*

*23
T-man

Post by T-man »

jassie schreef:
[/quote]kan dit zijn dat ik bij gij zit,kben F.C roma 2005 [quote]

Yes E54, totaal nieuwe reeks voor mij. :?
Enig idee hoe ik de stand van vorig seizoen (in E54) kan ophalen/bekijken??
Team = AC ManU (B2)
jassie

Post by jassie »

T-man wrote:jassie schreef:
kan dit zijn dat ik bij gij zit,kben F.C roma 2005

Yes E54, totaal nieuwe reeks voor mij. :?
Enig idee hoe ik de stand van vorig seizoen (in E54) kan ophalen/bekijken??
nope,kzen ook nieuw,2 seizoenen geleden ook een tegenvallend seizoen gehad,khoop dat nu anders is :s alé,veel succes en dat we dit seizoen promoveren é :wink:
Proud manager of new team "Mansjester United"
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145

*You'll never walk alone*

*23
Benjamin

Post by Benjamin »

Morgen toch al redelijk belangrijke wedstrijd, tegen iemand die ook al 3 punten heeft!
FC Laguna > Trying to manage it !
T-man

Post by T-man »

De eerste puntjes zijn binnen: 3-2 gew :D

@jassie: die promotie zal dit jaar nog niet voor mij zijn, denk ik. :wink:
Team = AC ManU (B2)
real

Post by real »

vannacht 2-4 gewonnen :D
kvk dries

Post by kvk dries »

2-1 gewonnen
we staan nu al met nog maar 4 met het maximum van de punten
btw: benjamin zout ge me vandaag onder de lope kunnen houden aub?
thomasnachtergaele
Team President

Post by thomasnachtergaele »

eerste punt :D
1-1 gelijk tegen excelsior, geen geschorste , geen geblesseerde , het is zo dat het moet zijn :wink: 3 punten mag altijd , vanacht in beker met m'n b's spelen en maken dat m'n nieuwe rf volle moraal donderdag aan de start kan komen
club --> beerschot germinal
manager --> rat131313

We zijn terug !
purple_white

Post by purple_white »

Wedstrijdverslagen E.65

S.K. Brecht - Viperz 2-1

In de eerste helft kwam S.K. Brecht al snel op voorsprong... maar de viperz lieten hun hoofden niet hangen... en sloegen terug nog voor de rust... na rust liet de wedstrijd zich zeker opvallen door de vele kaarten die werden getrokken voor beide ploegen... De kansen die er waren waren allemaal voor S.K. Brecht maar ze miste ze allemaal één voor één... tot Luigi Laybutt met een fikse kopstoot de overwinning en zo ook de 3 punten verzekerde voor S.K. Brecht...

SAXON Team - fbk kaunas mango 1-0

In deze wedstrijd valt weinig te vermelden... alleen dat de agressiefste ploeg de overwinning heeft kunnen behalen... ze scoorden net na rust... en dat was goed voor hun eerste overwinning dit seizoen ...

Fc Oempa-loempa - Royal Old Mountain FC 0-1

Ik vrees dat Fc Oempa-loempa het in deze wedstrijd zelf een beetje uit handen gegeven heeft door echt veel te agressief te spelen... er zijn maar liefs 7 gele kaarten en 3 rode gevallen aan die kant... Maar toen was de 0-1 al een feit... Maar kon uiteraard de thuisploeg niets meer doen... ze eindigden de match met 8 man...

svyvegem - Skeelsea 1-2

Het stond al na 18min 0-2 voor de uitspeelende ploeg... dus een slecht start voor svyvegem... die de eerste helft weinig kon terug doen.. na de rust was het wel direct raak... ze stonden nogmaar 2 minuten op het veld... en Yves souza met een flits maakt de aansluitingstreffer... maar verder kwam de thuisploeg niet... skeelsea behaalde zo dus hun 2de overwinning en heeft dus 6 op 6...

LM Fire - Vsc Standard 1-1

Hier kwam Vsc Standard al snel op voorsprong maar LM Fire kon nog voor de rust gelijk stellen.... LM Fire was net iets beter maar kwam niet aan mooie uitgespeelde kansen... in de 77'ste min moest LM Fire nog met 10man verder na de uitsluiting voor Pretruska...

geinburgia - KVSK-Online.tk 1-1

Een zeer gelijkopgaande partij met kansen aan beide kanten ... toch was het na rust geinburgia die het eerst kon scoren ... KVSK probeerde er alles aan te doen maar het lukte niet... tot in de 89'ste minuut Ghislain de bal beheerst binnen schoot!... 1-1 de eindstand...

Purple White - Reverstoke Town 2-1

Het was Purple White die al na 6'minuten op voorsprong kwam...maar erg lang duurde dat niet.... in de 17 ste minuut stond het al weer gelijk... Maar Purple White was duidelijk de betere ploeg... maar verzuimde het om de kansen af te maken... tot Van Westerop in de 77'ste minuut er 2-1 van maakte... en zo zijn 3de van het seizoen maakte... zo heeft Purple White zijn eerste kostbare punten binnen in het nieuwe seizoen ...

AnderlechtisTheBest - skbe 3-4

In deze spectaculaire wedstrijd vielen er maar liefst 7 doelpunten... maar het was skbe die er ééntje meer binnen prikte van de thuisploeg... en zo tot een einstand kwam van 3-4....
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Benjamin

Post by Benjamin »

Ik heb 2 - 1 gewonnen tegen Bachuter. Morgen in de beker tegen AZ Alkmar

En kvk_dries, ik begin er pas aan wanneer ik echt zo in één keer een gevoel krijg van, nu ga ik er één maken, dat is voor u & mij het beste ;)
Benjamin

Post by Benjamin »

En dat gevoel had ik nu :D

------------------------

Ok kvk_dries voeg me om een analyse van zijn ploeg te maken, zo gezegd, zo gedaan.

Hij speelt dus in seizoen 13 in E.16. Dit is je 3e seizoen in E.16 en je zal dus wel zeker terug naar je D-divisie willen gaan? Ik zie dat je een goed aantal transfers hebt verricht het vorige seizoen. Maar dit heb je goed opgelost door genoeg VrB's te spelen, en te winnen.

Dan je spelers & posities:

GK: Je hebt 4 GK's, waarvan één jeugdspeler binnenkort verkocht gaat worden. Jong & 2 84 & 85%, kortom goed beheerd!

LB: 2 goede GK's aangevuld met 2 jongere spelers die hun plaats ook zeker willen, maar net nog niet goed genoeg zijn.

CB: Jonge spelers die zeer goed meekunnen, niks op aan te merken!

SW: Niet veel mensen hebben een SW, maar jij hebt er één, en een goede ook nog! :)

RB: Weer prachtige positie, jongere spelers, hier kan je weer mee door voor een tijd

LM: Het begint ééntonig te worden, goede positie, jonge spelers,

CM: veel spelers , enkele ondere de 80%, wat normaal is.

RM: 2 spelers 80%, worden aangevuld door 2 aankomende jeugdspelers.

LF: idem als RM, alleen één aankomende jeugdspeler.

CF: enkele 80%+ spelers en worden aangevuld door 2 jeugdspelers, kortom WEER perfect ingevuld! :)

RF: 3 spelers 80% + , ideaal :)

-> Een kern van 40 is groot genoeg, je kan onverwachte blessures gemakkelijk opvangen

-> Je speelt - ALTIJD - met 3 - 4 - 3 : Kick & Rush. Een ietwat oplettende tegenstander van u, heeft je systeem door en je bent al bijna verloren voordat je zelfs begonnen bent :)

-> Ik denk dat je wel een heel goed seizoen kunt doormaken in E.16 en zelfs je beste spelers kunt sparen voor bv een topper uit de huidige top 3

Algemene Conclusie:
Ik ben zeer aangenaamd verrast door uw team, you can manage it! :)
Je oudste speler is amper 25 jaar! dit zijn er wel 5, maar dit is echt een prachtig iets. :) Ook denk ik, als je je team blijft onderhouden, dat je hier ook wel eens , met een gelukkige loting voor de D-divisie, een goed seizoen kan maken in D! Promotie is voor u een minimumvereiste! :)
kvk dries

Post by kvk dries »

bedankt voor dit :)
dit jaar ga ik voor kampioen en volgend seizoen voor top 4 :)
ik zal je tip opvolgen en soms andere tacktieken spelen :)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”