Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Team President
Het hangt natuurlijk ook af van de positie in het klassement, vorig seizoen stond ik bovenaan in het klassement waardoor je normaal gezien elke wedstrijd betere ratings hebt dan je tegenstander. Dan heb je natuurlijk meer kans om eens de random tegen te hebben.
Dit seizoen sta ik onderaan het klassement, want meestal heb ik slechtere ratings dan mijn tegenstanders waardoor ik meer kans heb om de random mee te hebben.
Net zoals Nopp zegt: anders zou SP maar een saai rekensommetje zijn. Het is nooit 100% zeker of je zult winnen en dat is een van de sterke punten van SP.
Dit seizoen sta ik onderaan het klassement, want meestal heb ik slechtere ratings dan mijn tegenstanders waardoor ik meer kans heb om de random mee te hebben.
Net zoals Nopp zegt: anders zou SP maar een saai rekensommetje zijn. Het is nooit 100% zeker of je zult winnen en dat is een van de sterke punten van SP.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Tuurlijk mag je dat zeggen, je hart luchten kan nooit kwaad.Raffin wrote:mja.. maar toch.. de laatste 7 wedstrijden heb ik 3 aparte gevallenNoppp wrote:En dat maakt het spel gelukkig geen simpele rekensom!Lord Vegeta wrote: Wat moet AS Vlalex dan zeggen; hij was 9% beter en speelde maar 2-2 gelijk. Vroeg of laat verliest elke ploeg wel eens punten aan de random, soms zit het mee en soms zit het wat tegen.
2% beter uit: 2-2 gelijk
gelijke ratings thuis: 3-4 verlies
1% beter uit: 3-2 verlies
dan mag je toch wel eens zeggen dat het niet meezit?
Ik ben blij met de onvoorspelbaarheid en heb er ook op lopen vloeken hoor.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
-
- Member of the Soccer Project Association
tuurlijk is die onvoorspelbaarheid iets wat goed zitNoppp wrote:Tuurlijk mag je dat zeggen, je hart luchten kan nooit kwaad.Raffin wrote:mja.. maar toch.. de laatste 7 wedstrijden heb ik 3 aparte gevallenNoppp wrote: En dat maakt het spel gelukkig geen simpele rekensom!
2% beter uit: 2-2 gelijk
gelijke ratings thuis: 3-4 verlies
1% beter uit: 3-2 verlies
dan mag je toch wel eens zeggen dat het niet meezit?
Ik ben blij met de onvoorspelbaarheid en heb er ook op lopen vloeken hoor.
maar ik kan bewijzen dat die onvoorspelbaarheid iets te voorspelbaar is bij mij

(al moet ik zeggen dat ik 3% slechter was op SLB Carcavelos en een punt pakte, het enige gepikte punt totnogtoe)
Als je ziet wat voor freaks er tussen zitten dan moet je zelf ook wel een freak zijn om hun te kunnen evenarenSmoje wrote:The Skunks op weg naar de titel blijkbaar. Kent er hem iemand , ook zo een freakske ? Of doet hij het op een chille manier.

2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Ik ken hem niet, maar ik heb de boodschap begrepenVeg wrote:Als je ziet wat voor freaks er tussen zitten dan moet je zelf ook wel een freak zijn om hun te kunnen evenarenSmoje wrote:The Skunks op weg naar de titel blijkbaar. Kent er hem iemand , ook zo een freakske ? Of doet hij het op een chille manier.

-
-
Ik ook, duidelijk, ik wilde alleen niet reageren, maar ik zou mezelf niet zijn als ik dat niet deed!Isis wrote:Ik ken hem niet, maar ik heb de boodschap begrepenVeg wrote:Als je ziet wat voor freaks er tussen zitten dan moet je zelf ook wel een freak zijn om hun te kunnen evenarenSmoje wrote:The Skunks op weg naar de titel blijkbaar. Kent er hem iemand , ook zo een freakske ? Of doet hij het op een chille manier.
Ik weet dat het geschreven is door iemand die op een chille manier de titel 'freak' ook goed kan dragen. Al zou hij nooit freak genoeg zijn om mee te draaien in de top van A, in de klaagmuur staat hij daarentegen wel ongeslagen bovenaan.

-
- Team President
Vandaag een zeer onverwachte 1-0 overwinning tegen FC Vesalius, de vroege uitsluiting van CF Jef Sigurdsson (die een agressie heeft van maar liefst 92%) kost FC Vesalius de 3 punten. Eigenlijk toch wel een fout om 100% agressie te spelen wanneer je zo een agressieve speler opstelt.
Palmares KSK Beveren:
-
Manneke , ik heb in de verste verte nog geen enkele ploeg opgesteld , speel geen enkele match buiten liga , en ge zult mij zelf moeten herrinneren hoeveel ik de laatste weken gespeeld heb , met andere woorden 'who cares' , in de klaagmuur zult ge mij dus zeker niet zien.X-Tenzo wrote:Ik ook, duidelijk, ik wilde alleen niet reageren, maar ik zou mezelf niet zijn als ik dat niet deed!Isis wrote:Ik ken hem niet, maar ik heb de boodschap begrepenVeg wrote: Als je ziet wat voor freaks er tussen zitten dan moet je zelf ook wel een freak zijn om hun te kunnen evenaren
Ik weet dat het geschreven is door iemand die op een chille manier de titel 'freak' ook goed kan dragen. Al zou hij nooit freak genoeg zijn om mee te draaien in de top van A, in de klaagmuur staat hij daarentegen wel ongeslagen bovenaan.
Als er hier enen vollenbak klaagt (alhoewel als hij verliest dan ziet ge hem niet , enkel met geblijt) , dan zult gij het wel zijn , omhooggevallen kinderol. Het is altijd wel een ander zijn schuld als hij weer eens punten verliest. Maar let op als hij wint tegen Maccbi of Vesalius , dan mogen we het in elke topic lezen. "Maccbi op zijn knieën" blablablablablablabla.
Man , ben jij mij de irritantste etterbuil ooit gezien. Ik hoop dat ge rap uw titelke wint , dat ge beetje kunt stoefen en uzelf kunt profileren en heel gelukkig wordt ermee , en zodat ge de mensen eindelijk deftig kunt laten spelen. (ik zou in de verste verte mijn leven niet willen leiden op zo een manier als u , laat dat nogmaals duidelijk zijn)
Btw : resultaatgericht stond ik vorig seizoen derde , hoger dan u dus , dus geen reden tot klagen. Blijtmuil.
Voor mensen die er iets mee kunnen doen, mijn laatste spelers staan ook op de lijst , ging mijn team gewoon laten meedraaien in lagere reeksen , maar de zin is nu wel volledig weg met zo belachelijk volk in een spel. Al mijn spelers staan op de lijst , boeken toe.
Markske Blijten.
edit : blijkbaar te weinig spelers om nog meer spelers op de lijst te zetten , indien gewenst , contacteer mij en dan trek ik wel een paar andere aan om te kunnen verkopen. Zoniet verdwijnen ze. Twee jaar plezier en toch wel wat werk soms , vooral vroeger , dus spelers mogen nog wel weg.
Ghent Semper Fidelis.
-
Heb het niet voor dikke nekke (X-Tenzo) die beweren dat ze ZEKER eerste zullen worden in de A. Veel verschil met mensen die HOPEN dat ze eerste zullen worden in A. Ben blij dat hij niet eerste is.
Dat is nu negatief gesproken en nu iets positief.
Kijk altijd uit naar zijn analyses want die zijn altijd zeer goed.
Maar zijn dikke nekke uitspraken zullen nu wel veel minder zijn en volgend seizoen ook. Hem zal zijn lesje wel geleerd hebben en een beetje meer respect hebben (want zeggen dat je zekers eerste wordt is respectloos voor de tegenstanders) Zekers in A en H is natuurlijk iets anders.
Maar als hem niet meer zo dingen zegt durf ik wel fan worden van hem maar dat ligt aan hem.
Voila paar negatief/positieve punten gezegd. Hopelijk kan hem om met kritiek (positief/negatief)
Wie hem ook wint den A zal ik zeker proficiat wensen want zo een sterke liga winnen ja watte
Dat is nu negatief gesproken en nu iets positief.
Kijk altijd uit naar zijn analyses want die zijn altijd zeer goed.
Maar zijn dikke nekke uitspraken zullen nu wel veel minder zijn en volgend seizoen ook. Hem zal zijn lesje wel geleerd hebben en een beetje meer respect hebben (want zeggen dat je zekers eerste wordt is respectloos voor de tegenstanders) Zekers in A en H is natuurlijk iets anders.
Maar als hem niet meer zo dingen zegt durf ik wel fan worden van hem maar dat ligt aan hem.
Voila paar negatief/positieve punten gezegd. Hopelijk kan hem om met kritiek (positief/negatief)
Wie hem ook wint den A zal ik zeker proficiat wensen want zo een sterke liga winnen ja watte

rpg_gamer F.223 (hervorming)