Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

jassie
Member of the Soccer Project Association

Post by jassie »

benjamin,mooie analyse :) :wink: ,zou je als je zin hebt,ook een kunnen maken voor mij?
Proud manager of new team "Mansjester United"
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145

*You'll never walk alone*

*23
Benjamin

Post by Benjamin »

Zo gezegd zo gedaan jassie :)

Na 2 jaartjes in F gezeten te hebben ben je nu in de almachtige E-reeksen terecht gekomen. Je hebt meteen enkele transfers verricht. :)

Even je spelers & posities onder de loep nemen:D

GK: 3 GK's, 2 jongeren en één vaste waarde. Is in orde!

LB: Hier zit je goed, 2 jongeren als aanvulling.

CB: Met die Storesund heb je een prachtige speler in je rangen! De rest is maar aanvulling dan ;)

SW: 21 jaar, 82%, altijd handig als je bijvoorbeeld zonder LF & RF komt te zitten( je weet maar nooit in SP)

RB: 2 degelijke RB's! Ook in orde

LM: 1 degelijke speler, met 2 aanvullende jeugdspelers, die nog de mogelijkheid hebben om te groeien.

CM: je CM is je belangrijkste positie, met een 82%-'er daar zit je goed, maar probeer hier toch nog een sterkere voor te vinden.

RM: 82% + 84% ! Hier zit je wederom goed, probeer een 3e speler aan te trekken misschien?

LF: 2 spelerrs in de 80%, eentje 79, en dan nog 2 jeugdspelers die eraan komen, ook in orde :)

CF: Geen speler in de 80%, enkelen 79, voor een CF positie moet je toch een sterke(re) speler hebben.

RF: 2 in de 80%, zit ook goed , met een aanvullende jeugdspeler voor in de toekomst.

-> Met 35 spelers zit je goed, misschien een LF verkopen om wat extra geld te creeëren en een extra speler (bv een CF) te kunnen aankopen?

-> Ook jij speelt altijd met 3 - 4 - 3 // Kick & Rush, een ietwat slimme tegenstander zal je tacktiek gaan 'onderscheppen' en daar dus op kunnen inspelen. Al speel je met deze opstelling waarschijnlijk op je best.

-> Je kan een goed seizoen maken in E.54 en zelfs de titel halen, veel succes ;)

Algemene Conclusie:

Wederom een jong team dat zeker aanspraak maakt voor een goed toekomstige carriere in de SP-wereld. Ik blijf je volgen ;)
FC Laguna > Trying to manage it !
Darragh

Post by Darragh »

Benjamin, als je ooit eens zin hebt om nog een ploeg te analyseren, be my guest. :wink:
Het is natuurlek niet verplicht, en ik heb geduld. :)
Alvast bedankt. :P
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Benjamin

Post by Benjamin »

Darragh wrote:Benjamin, als je ooit eens zin hebt om nog een ploeg te analyseren, be my guest. :wink:
Zou ik kunnen doen, maar vandaag niet meer :P Heb er al 2 gedaan,en ik vrees dat het wat te ééntonig gaat worden, zoals je al gemerkt hebt
Darragh

Post by Darragh »

Benjamin wrote:
Darragh wrote:Benjamin, als je ooit eens zin hebt om nog een ploeg te analyseren, be my guest. :wink:
Zou ik kunnen doen, maar vandaag niet meer :P Heb er al 2 gedaan,en ik vrees dat het wat te ééntonig gaat worden, zoals je al gemerkt hebt
Drm had ik ooit erbij gezet. :wink: :D
Ik zeg het, enkel als je zin hebt. Ik heb geduld. 8)
Huidig team:

Vorige teams:
purple_white

Post by purple_white »

Darragh wrote:
Benjamin wrote:
Drm had ik ooit erbij gezet. :wink: :D
Ik zeg het, enkel als je zin hebt. Ik heb geduld. 8)
wedstrijdverslagen gezien? :lol:
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Darragh

Post by Darragh »

purple_white wrote:wedstrijdverslagen gezien? :lol:
Ja, natuurlek. En opnieuw: mooi werk. :wink: :)
Kheb toch maar nipt gewonnen van Viperz. Maarja, de 3 punten zijn binnen. :P
Huidig team:

Vorige teams:
purple_white

Post by purple_white »

Darragh wrote:
purple_white wrote:wedstrijdverslagen gezien? :lol:
Ja, natuurlek. En opnieuw: mooi werk. :wink: :)
Kheb toch maar nipt gewonnen van Viperz. Maarja, de 3 punten zijn binnen. :P
jah bij mij hetzelfde nipt gewonnen :wink: maar genoeg voor de 3 puntjes :wink:
Let's talk about Diaby!
and Van Persie!

Image
jassie

Post by jassie »

Benjamin wrote:Zo gezegd zo gedaan jassie :)

Na 2 jaartjes in F gezeten te hebben ben je nu in de almachtige E-reeksen terecht gekomen. Je hebt meteen enkele transfers verricht. :)

Even je spelers & posities onder de loep nemen:D

GK: 3 GK's, 2 jongeren en één vaste waarde. Is in orde!

LB: Hier zit je goed, 2 jongeren als aanvulling.

CB: Met die Storesund heb je een prachtige speler in je rangen! De rest is maar aanvulling dan ;)

SW: 21 jaar, 82%, altijd handig als je bijvoorbeeld zonder LF & RF komt te zitten( je weet maar nooit in SP)

RB: 2 degelijke RB's! Ook in orde

LM: 1 degelijke speler, met 2 aanvullende jeugdspelers, die nog de mogelijkheid hebben om te groeien.

CM: je CM is je belangrijkste positie, met een 82%-'er daar zit je goed, maar probeer hier toch nog een sterkere voor te vinden.

RM: 82% + 84% ! Hier zit je wederom goed, probeer een 3e speler aan te trekken misschien?

LF: 2 spelerrs in de 80%, eentje 79, en dan nog 2 jeugdspelers die eraan komen, ook in orde :)

CF: Geen speler in de 80%, enkelen 79, voor een CF positie moet je toch een sterke(re) speler hebben.

RF: 2 in de 80%, zit ook goed , met een aanvullende jeugdspeler voor in de toekomst.

-> Met 35 spelers zit je goed, misschien een LF verkopen om wat extra geld te creeëren en een extra speler (bv een CF) te kunnen aankopen?

-> Ook jij speelt altijd met 3 - 4 - 3 // Kick & Rush, een ietwat slimme tegenstander zal je tacktiek gaan 'onderscheppen' en daar dus op kunnen inspelen. Al speel je met deze opstelling waarschijnlijk op je best.

-> Je kan een goed seizoen maken in E.54 en zelfs de titel halen, veel succes ;)

Algemene Conclusie:

Wederom een jong team dat zeker aanspraak maakt voor een goed toekomstige carriere in de SP-wereld. Ik blijf je volgen ;)
thx vo de samenvating,ik heb juist nog een RB jeugdspeler gekocht en een B-CM,ik koop ook nog ne CM jeugdspeler van 95 verborgen skill en geen skill voltraint,ik koop nu ook nog een LM jeugdspeler als B,echt merci,grtz

Roman warrior
Proud manager of new team "Mansjester United"
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145

*You'll never walk alone*

*23
martinello
Team Board Member

E52

Post by martinello »

Aha, wat mensen uit E52 op het forum.

Jullie hebben gelijk over Wilmington. DAt is voor mij DE Favoriet voor de titel. Standard Hijfte (hij zegt zelf van niet) en Excelsior zijn gevaarlijke outsiders.

Het is mijn 3de seizoen alweer in E en ik hoop nu mee te kunnen doen om de prijzen, maar gisteren onbegrijpelijk thuis verloren van tinnies.
Nieuw talent doet er lang over om niveau te halen heb ik al gemerkt.

Overigens Furax, jij zegt dat je geen friendlys speelt vanwege fitheid. Maar ik zou het toch wel doen, en dan met je b-spelers spelen. Die hebben nu een lage moraal. Je kunt niet goed blessures opvangen.
Ik houd me aanbevolen voor wedstrijden

In deze E-klasse moet je zorgen dat je de tweede helft nog een goed team op de been kan brengen, dan haal je punten. Reken erop dat je toch 35-40 punten moet halen voor lijfsbehoud.

Iedereen succes
Martinello
FC THE LIONS
Benjamin

Post by Benjamin »

Ik heb vandaag 1 - 6 gewonnen in de beker met mijn A-B team :)
thomasnachtergaele
Team President

Re: E52

Post by thomasnachtergaele »

martinello wrote:Aha, wat mensen uit E52 op het forum.

Jullie hebben gelijk over Wilmington. DAt is voor mij DE Favoriet voor de titel. Standard Hijfte (hij zegt zelf van niet) en Excelsior zijn gevaarlijke outsiders.

Het is mijn 3de seizoen alweer in E en ik hoop nu mee te kunnen doen om de prijzen, maar gisteren onbegrijpelijk thuis verloren van tinnies.
Nieuw talent doet er lang over om niveau te halen heb ik al gemerkt.

Overigens Furax, jij zegt dat je geen friendlys speelt vanwege fitheid. Maar ik zou het toch wel doen, en dan met je b-spelers spelen. Die hebben nu een lage moraal. Je kunt niet goed blessures opvangen.
Ik houd me aanbevolen voor wedstrijden

In deze E-klasse moet je zorgen dat je de tweede helft nog een goed team op de been kan brengen, dan haal je punten. Reken erop dat je toch 35-40 punten moet halen voor lijfsbehoud.

Iedereen succes
Martinello
FC THE LIONS
ik heb met jou in F en nu in E gespeeld :wink:
hoe kan je mij vergeten ? :) ik was er ook van verschoten , jouw verlies tegen de tinnies, maar ja ik zal ook wel eens verliezen van iemand die ik het niet verwacht had :wink:
club --> beerschot germinal
manager --> rat131313

We zijn terug !
T-man

Post by T-man »

0-5 gewonnen(nu 6 op 9), hopelijk morgen de puntjes thuis houden en we kunnen van een geslaagde start spreken. :)
Team = AC ManU (B2)
purple_white

Post by purple_white »

2-2 gelijk ... ksta nu 8ste met 4 op 9... morgen moet ik normaal winnen... dus toch geen slecht begin in deze zeer moeilijke E-reeks :wink:
Let's talk about Diaby!
and Van Persie!

Image
kvk dries

Post by kvk dries »

1-2 gewonnen
nu staan we nog met 3 met het maximum van de punten
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”