Moderator: Moderator
Zou ik kunnen doen, maar vandaag niet meerDarragh wrote:Benjamin, als je ooit eens zin hebt om nog een ploeg te analyseren, be my guest.![]()
Het is natuurlek niet verplicht, en ik heb geduld.![]()
Alvast bedankt.
Drm had ik ooit erbij gezet.Benjamin wrote:Zou ik kunnen doen, maar vandaag niet meerDarragh wrote:Benjamin, als je ooit eens zin hebt om nog een ploeg te analyseren, be my guest.![]()
Alvast bedankt.Heb er al 2 gedaan,en ik vrees dat het wat te ééntonig gaat worden, zoals je al gemerkt hebt
wedstrijdverslagen gezien?Darragh wrote:Drm had ik ooit erbij gezet.Benjamin wrote:Zou ik kunnen doen, maar vandaag niet meerDarragh wrote:Benjamin, als je ooit eens zin hebt om nog een ploeg te analyseren, be my guest.![]()
Alvast bedankt.Heb er al 2 gedaan,en ik vrees dat het wat te ééntonig gaat worden, zoals je al gemerkt hebt
![]()
![]()
Ik zeg het, enkel als je zin hebt. Ik heb geduld.
Ja, natuurlek. En opnieuw: mooi werk.purple_white wrote:wedstrijdverslagen gezien?
thx vo de samenvating,ik heb juist nog een RB jeugdspeler gekocht en een B-CM,ik koop ook nog ne CM jeugdspeler van 95 verborgen skill en geen skill voltraint,ik koop nu ook nog een LM jeugdspeler als B,echt merci,grtzBenjamin wrote:Zo gezegd zo gedaan jassie
Na 2 jaartjes in F gezeten te hebben ben je nu in de almachtige E-reeksen terecht gekomen. Je hebt meteen enkele transfers verricht.
Even je spelers & posities onder de loep nemen:D
GK: 3 GK's, 2 jongeren en één vaste waarde. Is in orde!
LB: Hier zit je goed, 2 jongeren als aanvulling.
CB: Met die Storesund heb je een prachtige speler in je rangen! De rest is maar aanvulling dan
SW: 21 jaar, 82%, altijd handig als je bijvoorbeeld zonder LF & RF komt te zitten( je weet maar nooit in SP)
RB: 2 degelijke RB's! Ook in orde
LM: 1 degelijke speler, met 2 aanvullende jeugdspelers, die nog de mogelijkheid hebben om te groeien.
CM: je CM is je belangrijkste positie, met een 82%-'er daar zit je goed, maar probeer hier toch nog een sterkere voor te vinden.
RM: 82% + 84% ! Hier zit je wederom goed, probeer een 3e speler aan te trekken misschien?
LF: 2 spelerrs in de 80%, eentje 79, en dan nog 2 jeugdspelers die eraan komen, ook in orde
CF: Geen speler in de 80%, enkelen 79, voor een CF positie moet je toch een sterke(re) speler hebben.
RF: 2 in de 80%, zit ook goed , met een aanvullende jeugdspeler voor in de toekomst.
-> Met 35 spelers zit je goed, misschien een LF verkopen om wat extra geld te creeëren en een extra speler (bv een CF) te kunnen aankopen?
-> Ook jij speelt altijd met 3 - 4 - 3 // Kick & Rush, een ietwat slimme tegenstander zal je tacktiek gaan 'onderscheppen' en daar dus op kunnen inspelen. Al speel je met deze opstelling waarschijnlijk op je best.
-> Je kan een goed seizoen maken in E.54 en zelfs de titel halen, veel succes
Algemene Conclusie:
Wederom een jong team dat zeker aanspraak maakt voor een goed toekomstige carriere in de SP-wereld. Ik blijf je volgen
ik heb met jou in F en nu in E gespeeldmartinello wrote:Aha, wat mensen uit E52 op het forum.
Jullie hebben gelijk over Wilmington. DAt is voor mij DE Favoriet voor de titel. Standard Hijfte (hij zegt zelf van niet) en Excelsior zijn gevaarlijke outsiders.
Het is mijn 3de seizoen alweer in E en ik hoop nu mee te kunnen doen om de prijzen, maar gisteren onbegrijpelijk thuis verloren van tinnies.
Nieuw talent doet er lang over om niveau te halen heb ik al gemerkt.
Overigens Furax, jij zegt dat je geen friendlys speelt vanwege fitheid. Maar ik zou het toch wel doen, en dan met je b-spelers spelen. Die hebben nu een lage moraal. Je kunt niet goed blessures opvangen.
Ik houd me aanbevolen voor wedstrijden
In deze E-klasse moet je zorgen dat je de tweede helft nog een goed team op de been kan brengen, dan haal je punten. Reken erop dat je toch 35-40 punten moet halen voor lijfsbehoud.
Iedereen succes
Martinello
FC THE LIONS