Ja, waarvoor nogmaals bedanktbbflood1 wrote:Heeft het toch nog enig nut gehad dat ik hem over dit spel heb getipt

Trouwens ook credits voor je reeksgenoot Brever...
Allemaal veel succes komend seizoen!
Moderator: Moderator
Ja, waarvoor nogmaals bedanktbbflood1 wrote:Heeft het toch nog enig nut gehad dat ik hem over dit spel heb getipt
Je weet na een 3e plaats volgt automatisch .......................sljivovica wrote:Ja, waarvoor nogmaals bedanktbbflood1 wrote:Heeft het toch nog enig nut gehad dat ik hem over dit spel heb getipt![]()
Trouwens ook credits voor je reeksgenoot Brever...
Allemaal veel succes komend seizoen!
Eerste speeldag in B1.Badbuffalo wrote:Eerste overwinning is binnen, en zonder randomproblemen![]()
Een paar rare kronkelingen van de agressierandom reeds opgemerkt, maar ga dat vanavind eens beter onderzoeken...
Zal de random we zijn!Ally wrote:pff meteen al rood in de eerste match, terwijl OPA met veel agressievere spelers en agressievere speelstijl alleen geel pakt! Moet er nog duidelijk aan wennen...
opa dram 2-1
morgen racinkbojkes
ik zal heus niet alle matchen met men kadettenploeg spelenYvesiezi wrote:Eerste speeldag in B1.Badbuffalo wrote:Eerste overwinning is binnen, en zonder randomproblemen![]()
Een paar rare kronkelingen van de agressierandom reeds opgemerkt, maar ga dat vanavind eens beter onderzoeken...
FC Brehaza won met 0-10 op het veld van Yotto dat met zijn kadettenploeg speelde. Maar waarom?![]()
Hetzelfde verhaal bij Crystalthunder... Zijn er nu al wee degradatieplaatsen gekend?
Mooie uitoverwinningen van the glassbell (tegen prutsersVK dat een te lage TS heeft) en the arbiters.
Morgen speelt FC Brehaza thuis tegen The NewFCB. Als deze ploeg ooit te pakken is, dan is het nu wel...