Team Naam:buyuktoraman38
ik sta met mn team op het moment 1e en ik had 14 nog geen 1 tegendoelpunt gekregen dus dazzzzz een mooie reeks ofnie.......
en hopelijk promofeer ik naar de F divisie , ow ja en dit is pas m'n 1e seizoen en hopelijk ga ik zo dooor en wordt ik ooit de beste
INSALLAH
sehzade38 wrote:Team Naam:buyuktoraman38
ik sta met mn team op het moment 1e en ik had 14 nog geen 1 tegendoelpunt gekregen dus datz een mooie reek ofnie.....
en hopelijk promofeer ik naar de F diviesi en ow ja dit is pas m'n 1e seizoen en hopelijk ga ik zo dooor en wordt ik ooit de beste
INSALLAH
in de eerste ronde van de SP-beker heb ik tegen jou gespeeld
Ik zit in G678 maar wil graag nog dit seizoen 3de worden om dan in 1 keer naar de E te gaan als ik in de F zit maar nu lukt het niet sta effe 4de das minder prijzengeld
Xeom wrote:Ik zit in G678 maar wil graag nog dit seizoen 3de worden om dan in 1 keer naar de E te gaan als ik in de F zit maar nu lukt het niet sta effe 4de das minder prijzengeld
niet te vroeg juigen over een 4,5 maand spreken we nog eens
Het is te hopen dat er toch minstens 1 van de G-teams de eer van de G hoog kan houden. Zodat we kunnen aantonen dat we niet perse de slechtste teams van SP zijn omdat we zo laag zitten en daarom niet minder aandacht verdienen dan andere reeksen!
Whoohooo me did it... en men hoogste score tot nu toe behaald
defense = 47
midfield = 29
attack = 40
en 3-1 gewonne tegen ene die een keer zijn score 130 was... ik sta er van te kijken da em vandaag maar slechts 101 haalde. Ik dacht echt dat die alles uit de kast zou halen
KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
Ja ik weet het maar mijnen maat is het ook gelukt het is te zien in welke groep je komt en je moet het altijd niet zo slecht bekijken je moet meer vragen dan dat je kan krijgen dus mss word het binnen 3 seizoenen