Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Shonk
Member of the Soccer Project Association

Post by Shonk »

gangstakiller wrote:Mijn komende wedstrijd tegen SP Aalst mis ik ook 4 basisspelers en de ftheid van mijn spelers is nog minder. Toch verwacht ik wel te winnen, want zo goe dis Aalst niet meer.
Het is idd niet meer het Aalst van in het begin van het seizoen. Ik denk dat ze toen vooral hebben geprofiteerd dat vele teams nog niet op hun sterkste moment ware. Maar ik vermoed wel dat ze het behoud kunne verzekeren een van de komende wedstrijden en volgend seizoen weer helemaal terug zullen zijn.
Image Image
lobert

Post by lobert »

Met nog 4 wedstrijden te spelen en een gat van 9 punten met de nummer 11, ben ik zo goed als zeker van behoud.

De TS is inmiddels alweer 37 %. En ik heb een paar goede talenten tot toptalentjes lopen 8)
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
sanex

Post by sanex »

Shonk wrote:
gangstakiller wrote:Mijn komende wedstrijd tegen SP Aalst mis ik ook 4 basisspelers en de ftheid van mijn spelers is nog minder. Toch verwacht ik wel te winnen, want zo goe dis Aalst niet meer.
Het is idd niet meer het Aalst van in het begin van het seizoen. Ik denk dat ze toen vooral hebben geprofiteerd dat vele teams nog niet op hun sterkste moment ware. Maar ik vermoed wel dat ze het behoud kunne verzekeren een van de komende wedstrijden en volgend seizoen weer helemaal terug zullen zijn.
Inderdaad de laatste tijd ben ik niet goed bezig.Ik had wel verwacht rond de plaats te eindigen waar ik nu sta maar als je aan de winterstop nog 5de staat wil je natuurlijk meer.

Voor volgend seizoen zal ik de portemonnee opendoen voor mijn aanval te versterken.Ik ben al 3 seizoene op zoek naar een goede aanvaller en telkens vang ik bot
Raffin

Post by Raffin »

0-2 gewonnen tegen Floris (Club Brugge FC) Met de tegenvallende prestaties de voorbije speeldagen vreesde ik voor een verliesmatch maar m'n ploeg was duidelijk nog sterk genoeg ..

7 ptn voor op de nummer 2 met nog 9 ptn te behalen .. de titel kan maandag binnen zijn 8)
JOY

Post by JOY »

de toestand in C8 ,

Leider KV JOY verslaat Ducaboys met 5-3 en behoud dus 6punten voorsprong

verrassing bij de achtervolgers," De Zoeloes"" geraken niet verder dan 1-1 op het veld van " FC de rokerij " een degradatieploeg, en zakken naar de 4de plaats

de STAND

1. KV JOY.............. 70 punten
2.THE BABIES..........64 punten
3. REAL ALDAMIR.....62 punten
4. DE ZOELOES .......60 punten

maandag : De zoeleoes - Real Aldamir
dinsdag : Real Aldamir - The Babies
donderdag : De Zoeloes - The Babies

onderaan de rangschikking is het ook spannend , 5 ploegen vechten om in de C reeks te blijven

.8.Sobral Leir............35 punten
.9.Benne 3800...........35 punten
10. De Fruitteelers ...33 punten
11. Les Valous...........32 punten
12.Sporting Itegem....31 punten

wie er zal blijven , zullen ze onder elkaar moeten uitmaken :lol:

De Topschutter in C 8 is Kevin Monteyne van Real Aldamir met 24 doelpunten , gevolgd door Gilles Spilar ( Zoeloes ) en Yves Yapo ( KV JOY ) met elk 22 doelpunten
Daan.//

Post by Daan.// »

Daan.// wrote:Snipperseizoen
Aangezien ik dit seizoen geen kampioen kan spelen, en ook promotie veraf lijkt, heb ik besloten om dit en het volgende seizoen te gaan transfereren en zo in seizoen 10 kampioen proberen te spelen in C6. Allereerst moet ik zien dat ik mijn kern afslank naar 34 spelers, wat niet makkelijk gaat zijn, als je weet dat ik 43 spelers heb... Het is de bedoeling om aan het begin van volgend seizoen zeker te beginnen met inkomende transfers. Ik ga, net als tijdens al mijn transferperiodes, bijna uitsluitend jeugdspelers aantrekken. Zo kan ik (een beetje) geld besparen aan lonen en transfersommen.

Kortgezegd, is dit mijn doel voor de volgende seizoenen:

S9: Behoud in C6
S10: Resoluut voor de titel
S11: Top 5 in B2
Ongeveer in S15 naar A

Pittig detail: als Sep (mn broer) volgend seizoen promoveert in D16, zullen we in S10 samen in de reeks zitten :) dat beloven mooie derbys te worden

Hopen dat het zo afloopt :D
Even een update... het is niet volgens plan verlopen.. het was de bedoeling dat ik derde werd, maar Budistii beleeft een dipje... daarom sta ik nu tweede... wat denken jullie dat ik moet doen? ik heb namelijk geen zin om te degraderen...

1 team#SoaD 68 27 22 2 3 58 18 +40
2 Gaan-Met_Die_Banaan 64 27 21 1 5 49 26 +23

--------------------------------------------------------------------------------

3 Budistii 63 27 20 3 4 51 22 +29
4 Genkboys 60 27 19 3 5 52 24 +28
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
sanex

Post by sanex »

FC CRISIS en ikzelf hebben me toch onderschat.

Ondanks dat hij veel spelers misten ging hij toch winnen maar hij kreeg een 0-2 nederlaag aangesmeerd
Garland Greene
Team Board Member

Post by Garland Greene »

Na 2 gelijke spelen en een verlies (allemaal al dan niet terecht) hebben we eindelijk nog eens een overwining behaald. Eindhet seizoen mogen er massa's spelers mijn ploeg verlaten. Ik wil strikt het minimum aan spelers overhouden. En met dat minimum nog promoveren in seizoen 13. Volgend seizoen zal nog een extra overgangsseizoen worden.
Alleen blijven we nog altijd uitkijken naar versterking op het middenveld. De verdediging moet normaal makkelijk houden en ook de aanval is op een degelijke sterkte. Middenveld blijft echter ons zere plek.
1e seizoen : ....
2e seizoen : ....
3e seizoen : 6e in E.80
4e seizoen : 4e in E.80
5e seizoen : 3e in E.80
6e seizoen : 1e in E.80
7e seizoen : 1e in D.27
8e seizoen : ?e in C.9

http://www.soccerproject.com/speler_ove ... p?tid=5741
lobert

Post by lobert »

Daan.// wrote:
Aangezien ik dit seizoen geen kampioen kan spelen, en ook promotie veraf lijkt, heb ik besloten om dit en het volgende seizoen te gaan transfereren en zo in seizoen 10 kampioen proberen te spelen in C6. Allereerst moet ik zien dat ik mijn kern afslank naar 34 spelers, wat niet makkelijk gaat zijn, als je weet dat ik 43 spelers heb... Het is de bedoeling om aan het begin van volgend seizoen zeker te beginnen met inkomende transfers. Ik ga, net als tijdens al mijn transferperiodes, bijna uitsluitend jeugdspelers aantrekken. Zo kan ik (een beetje) geld besparen aan lonen en transfersommen.

Ongeveer in S15 naar A

Pittig detail: als Sep (mn broer) volgend seizoen promoveert in D16, zullen we in S10 samen in de reeks zitten :) dat beloven mooie derbys te worden

Even een update... het is niet volgens plan verlopen.. het was de bedoeling dat ik derde werd, maar Budistii beleeft een dipje... daarom sta ik nu tweede... wat denken jullie dat ik moet doen? ik heb namelijk geen zin om te degraderen...

--------------------------------------------------------------------------------

Ik zou zeggen : blijf zitten.. Je team is nog niet sterk genoeg voor B als je het mij vraagt.
LensDreamTeam
lobert

Post by lobert »

Het wordt nog leuk met mijn talenten, RF Sasa Zicu is een toptalent en zou wel eens mijn beste speler kunnen worden als hij zich zo blijft ontwikkelen. Maar dat moeten we nog gaan zien.

Ook jeugd RB Michel Hagman ontwikkelt zich goed.. En LM Cenusa is ook niet verkeerd. We hopen dat deze talenten in het eerste elftal kunnen komen en zich binnnen 2 seizoenen in de basis kunnen knokken.
LensDreamTeam
Floris
Team President

Post by Floris »

Raffin wrote:0-2 gewonnen tegen Floris (Club Brugge FC) Met de tegenvallende prestaties de voorbije speeldagen vreesde ik voor een verliesmatch maar m'n ploeg was duidelijk nog sterk genoeg ..

7 ptn voor op de nummer 2 met nog 9 ptn te behalen .. de titel kan maandag binnen zijn 8)
oververdiend gewonnen! U ploeg overklast dit seizoen gewoon iedereen ook al had je het de laatste tijd wat moeilijk maar dat is typisch voor een kampioenenploeg :wink:

Proficiat en veel succes in de B!
Club Brugge FC
S4:1ste in F.65
S5:1ste in E.22
s6:1ste in D.8
S9:2de in C.3
S10:8ste in B.1 |finale beker
S11: 5de in B.1|kwartfinale beker
Vinnie
Team Board Member

Post by Vinnie »

Ik heb mijn grootste fout ooit begaan :cry: :cry: :cry:

Bij een tekenbonos een nul teveel gezet 6m in totaal i.p.v. 600.000....
EN nu moet ik spelers kwijt :x
Club: Jugglers
Managernaam: vinnie1990

Begonnen in seizoen 3
Jugglers
Raffin

Post by Raffin »

Floris wrote:
Raffin wrote:0-2 gewonnen tegen Floris (Club Brugge FC) Met de tegenvallende prestaties de voorbije speeldagen vreesde ik voor een verliesmatch maar m'n ploeg was duidelijk nog sterk genoeg ..

oververdiend gewonnen! U ploeg overklast dit seizoen gewoon iedereen ook al had je het de laatste tijd wat moeilijk maar dat is typisch voor een kampioenenploeg :wink:

Proficiat en veel succes in de B!
Bedankt :D

En hopelijk kom je volgend jaar ook in B :D
Daan.//

Post by Daan.// »

lobert wrote:
Daan.// wrote:

Ongeveer in S15 naar A

Ik zou zeggen : blijf zitten.. Je team is nog niet sterk genoeg voor B als je het mij vraagt.
ja, dat denk ik ook ja, maar wat als ik nooit meer de kans krijg om in B te geraken? aaargh, wat een dillemma :D
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
Raffin

Post by Raffin »

Gisteren was het precies een jaar geleden dat ik begon met sp (Fc Raffin) ook precies 1 jaar dat ik op het forum zat denk ik :P
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”