sta nu alleen aan kop, omdat de co-leider een steek heeft laten vallen.
Met het rechtstreeks duel in het verschiet is deze 3 punten voorsprong een mooi geschenk.
We gaan natuurlijk proberen om dit vast te houden. Als dat lukt moet de titel quasi binnen zijn, gezien het verloop van de competitie tot nu toe.
OP naar D27!!!!
(we gaan daar mss ferm op ons bakkes krijgen, maar we zijn dan tenminste tot daar geraakt, hé)
Quansey wrote:sta nu alleen aan kop, omdat de co-leider een steek heeft laten vallen.
Met het rechtstreeks duel in het verschiet is deze 3 punten voorsprong een mooi geschenk.
We gaan natuurlijk proberen om dit vast te houden. Als dat lukt moet de titel quasi binnen zijn, gezien het verloop van de competitie tot nu toe.
OP naar D27!!!!
(we gaan daar mss ferm op ons bakkes krijgen, maar we zijn dan tenminste tot daar geraakt, hé)
je zal je team alleszins grondig mogen versterken.
Quansey wrote:sta nu alleen aan kop, omdat de co-leider een steek heeft laten vallen.
OP naar D27!!!!
je zal je team alleszins grondig mogen versterken.
Da'k daar geen potten ga breken, da calculeer ik wel in, zijt gerust.
Maar ik vind het toch al ni slecht dat ik wellicht 3 seizoenen na mekaar ga promoveren.
En voor de rest is in voetbal, ook in SP, alles mogelijk.
300ste doelpunt wel bijna 100ste tegendoelpunt.
100 wedstrijden gewonnen staat nu 101gewonnen-8gelijkspel-13verloren heel erg goed dacht ik zo.
Bijna 15000 achterban.
1ste plaats veroverd, dat niet alleen meteen 4punten voorsprong genomen.
1 Gadfly Fc 59
2 aKa FC 55
3 Kanonball A... 51
4 Intelectii 48
5 FC MaXeMor 45
6 FC Team 5656 42
7 The Edge 41
8 AS Oostende 36
9 cruz 35
10 Manchester ... 32
Ik wil ook promoveren, dinsdag belangrijke match daarvoor, tegen de tweede ...
Hij staat 2 punten voor
Daarna moet ik niet veel toppers meer spelen ...
hij wel denk ik ...
We hopen
Kan ik stand houden in D met 100% TS ?
Goed nieuws, want ik heb tegen die 2e van Neorej gewonnen
Ik sta nu 5e en heb evenveel punten als Galatasaray en ik hoop dat ik hem nog achter mij kan laten. Ik moet niet veel moeilijke matchen meer spelen, dus ik denk wel dat het zal lukken.
Arwilco wrote:Goed nieuws, want ik heb tegen die 2e van Neorej gewonnen
Ik sta nu 5e en heb evenveel punten als Galatasaray en ik hoop dat ik hem nog achter mij kan laten. Ik moet niet veel moeilijke matchen meer spelen, dus ik denk wel dat het zal lukken.
ben jij Willem II ? :d
Eerste match tegen je verloren grrr, stomme punten verloren omdat ik met B-ploeg speelde dan
spijt komt na de zonden of hoe zeggen ze da
correctie: Willem I
Ik had de eerste match ook niet verwacht van te winnen, maar troost je: ik heb nog zo gewonnen doordat anderen mijn team onderschatten en met hun B-team speelden . Die eerste punten waren trouwens mooi meegenomen want ondertussen sta ik nog altijd 5e (wat ik niet echt verwacht had in het begin van het seizoen...)
Arwilco wrote:correctie: Willem I
Ik had de eerste match ook niet verwacht van te winnen, maar troost je: ik heb nog zo gewonnen doordat anderen mijn team onderschatten en met hun B-team speelden . Die eerste punten waren trouwens mooi meegenomen want ondertussen sta ik nog altijd 5e (wat ik niet echt verwacht had in het begin van het seizoen...)