²brever wrote:2e overwinning en dat is dus 6/6,2x met 1-0 arsenalscore,of het catanaccio begint zijn vruchten af te werpen.

Moderator: Moderator
Dit seizoen toch wel promoveren he lobert ondanks je TS nu?lobert wrote:Juventus doelde ik ook op ja. Ik bedoel arsenal scoort zat in wedstrijdenHoevi wrote:ik vind dat meer een ac milan of juventusscore.. maar goed
dat is nog iets van vroeger,er is een periode geweest dat arsenal steeds met 1-0 won;en dan is men die term gaan gebruiken,is idd nu niet meer aan de orde,maar de term is gebleven.lobert wrote:Juventus doelde ik ook op ja. Ik bedoel arsenal scoort zat in wedstrijdenHoevi wrote:ik vind dat meer een ac milan of juventusscore.. maar goed
Ik wist natuurlijk wel wat je bedoeldebrever wrote:dat is nog iets van vroeger,er is een periode geweest dat arsenal steeds met 1-0 won;en dan is men die term gaan gebruiken,is idd nu niet meer aan de orde,maar de term is gebleven.lobert wrote:Juventus doelde ik ook op ja. Ik bedoel arsenal scoort zat in wedstrijdenHoevi wrote:ik vind dat meer een ac milan of juventusscore.. maar goed
Zoals een pirusoverwinning(=zege met kleinste verschil)
Ik ook. Dat interesseert me dus echt niks he, die bekerDaan.// wrote:uitgeschakeld in de beker, as planned
ik tegen een Fracingboj wrote:Ik ook. Dat interesseert me dus echt niks he, die bekerDaan.// wrote:uitgeschakeld in de beker, as planned. Tegen een G-ploeg mijn B-ploeg opgezet met de aanvallers vanachter en de verdedigers vanvoor
. Maar volgende week ga ik waarschijnlijk in de competitie veel punten laten liggen omdat ik op vakantie ben en mijn ploeg niet te goei kan opzetten. En de vorige keren dat ik op vakantie was haalde ik niet al te veel punten dus deze keer zal dat niet anders zijn.
en ook 3 e overwinning met 0-1.Daan.// wrote:²brever wrote:2e overwinning en dat is dus 6/6,2x met 1-0 arsenalscore,of het catanaccio begint zijn vruchten af te werpen.