alles toegooien danFurax wrote:- TS - LM = Dik op mn kl*ten jaBenjamin wrote:SP + Random + Furax + Wilmington = altijd onverwachte uitslag:)Furax wrote:Had ik geen 4 geschorsten, dan kon ik morgen Wilmington pakken, maar ja

Moderator: Moderator
Ja, lacht er maar mee ja.purple_white wrote:oesje das minder...Darragh wrote:Vandaag gwonnen, maar morge zwaar verliezeKheb 3 gekwetsten en 3 geschorsten
![]()
En kmoet tege den 3de, pfff![]()
Kheb nu heel mennen tacktiek omgegooid, khad nooit verw8 dak da ooit ging doen.
morgen direct mirakels te vertellen in mijn verslag
dat denk jij ...Darragh wrote:Ja, lacht er maar mee ja.purple_white wrote:oesje das minder...Darragh wrote:Vandaag gwonnen, maar morge zwaar verliezeKheb 3 gekwetsten en 3 geschorsten
![]()
En kmoet tege den 3de, pfff![]()
Kheb nu heel mennen tacktiek omgegooid, khad nooit verw8 dak da ooit ging doen.
morgen direct mirakels te vertellen in mijn verslag![]()
Het lachen zal je snel vergaan wanneer je tege mij moet.![]()
In de competitie hè.
ik heb ook gewonnen met 3-2,maar wat voor een liniratings haalde ik 120 maar,normaal halen we rond de 128,max. 130T-man wrote:Iets meer dan een uur met 10 gespeeld, maar toch 3-2 gew.![]()
Dus de start mag geslaagd genoemd worden (9/12)
ja , kheb nog geluk gehad ookmartinello wrote:Nu weer gelijk, tegen een "zwakke" tegenstander. Hoewel ik wel in de totaalprestatie en in de linieratings iets beter was, was dat blijkbaar niet genoeg voor de overwinning. Na 16 min viel mijn cb, een van mijn beste spelers al uit, dat heeft ermee te maken.
Het was een zware eerste week met veel vr bekerwedstrijden, vooral op donderdag, dus mijn spelers waren wat vermoeid. Het A-team mag even flink uitrusten dit weekend en dan maandag gewoon de 3 punten thuis houden. Sorry thomas.
Toch ben ik niet echt onvreden met 7 punten, slecht 2 punten achter op de nr 2. De nr 1 positie is denk ik onhaalbaar, wilmington is echt goed.
Trouwens nachtegaal je klaagde wel, maar volgens mij mag je nog blij zijn met de 2-2 tegen benjamin, gezien de ratings was hij beter.
Succes maandag
gr MArtinello