Ik heb het hoogste doelsaldo van heel C samen met U.C. MareSamp [+7]
Ik ben de enige manager die nog geen tegendoelpunten heeft gekregen in C dit seizoen
Ik ben de enige manager die nog geen tegendoelpunten heeft gekregen in C dit seizoen
Als je al tegen 2 FC-Teams hebt gespeeld, is het niet bepaald moeilijk daan
Als ik promoveer kom ik in jou reeks zitten
Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
Als je al tegen 2 FC-Teams hebt gespeeld, is het niet bepaald moeilijk daan
9/12 voor een degradatiekandidaat is niet slecht,en de nederlaag was een 2-1 tegen één van de favorieten(in mijn ogen) Yotto 2/1 en ik speelde met mix van A/B agressie op 95% gezet met een scheids van 99%,en zo kom ik dus aan een 9/12,voor mij werkt die agressie priman,niks veranderen,het levert mij genoeg punten op,al besef ik wel dat ik binnenkort met veel geschorsten zal zitten.En dat er dan is een 8/0 nederlaag zal volgen.Ondertussen bouwen we binnen een paar seizoenen verder aan een team voor de B-divisie
2/12 in de eerste week, meer dan verwacht. Nu 14 % TS, tegen maandag 17/18 %. Deze week 3 wedstrijden waar een paar mogelijkheden zijn en natuurlijk tegen de leider waar we kansloos zijn.
CF Gomez wordt al minimaal 87 %.. snelheid wel maxed op 79 %
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
L Budistii ?? - ?? Gaan-Met_Die_Banaan
L Gaan-Met_Die_Banaan ?? - ?? Nala
L FC Kama ?? - ?? Gaan-Met_Die_Banaan
L Gaan-Met_Die_Banaan ?? - ?? Real Brugge
ManagerClubTactiekWedstrijdHelpUitloggenVerslag van de wedstrijd Budistii - Gaan-Met_Die_Banaan (1 - 1)
Type Competitie
Datum maandag 3 april 2006 (04:13 CET)
Stadion Podul Constanta
nieuwe winst 2/1 tegen metal en een 12/15,4e plek op 1 punt van het leiderstrio,ik kan met een gerust hart op reis gaan........
Echt gerust zijn we niet,dit gaat ons punten kosten,vele spelers hebben 2 gele kaarten en ik kan 3 ligawedstrijden niet instellen.een 0/9 zou slecht zijn maar realistisch.