Divisie D
Moderator: Moderator
-
- Team Board Member
Moest jij je TS een beetje in toom houden, je zat al lang in B3.lobert wrote:Jij ook succes, we zullen het wel zien. Ik ga vol voor het kampioenschap in ieder geval
Alvast succes volgend seizoen en missch tot seizoen 13

S1(C9): 9e
S2(C9): 7e
S3(C9): 5e
S4(C9): 3e
S5(C9): 3e
S6(C9): 4e
S7(C9): 9e
S8(C9): 6e
S9(C9): 5e
S10(C9): 3e
S11(C9): 3e
S12(C9): 10e
S13(C9): 2e
S2(C9): 7e
S3(C9): 5e
S4(C9): 3e
S5(C9): 3e
S6(C9): 4e
S7(C9): 9e
S8(C9): 6e
S9(C9): 5e
S10(C9): 3e
S11(C9): 3e
S12(C9): 10e
S13(C9): 2e
-
- Member of the Soccer Project Association
Als jij.. Ja wat.. je .. iets deed, dan zat je ook al enkele seizoenen in A.. Precies iemand die niet van de C afscheid kan nemen.Rochemback wrote:Moest jij je TS een beetje in toom houden, je zat al lang in B3.lobert wrote:Jij ook succes, we zullen het wel zien. Ik ga vol voor het kampioenschap in ieder geval
Alvast succes volgend seizoen en missch tot seizoen 13

FC Laguna > Trying to manage it !
-
Hey Furax jij ging toch ook naar D.18??? 

FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

-
alvast suc6Furax wrote:Idd jaDeLaNuit wrote:Hey Furax jij ging toch ook naar D.18???

FC DeLaNuit

-
gratis SPFA, echt top
nu kan iedereen voor 3 weken mijn mooi profiel zien, en in het bijzonder mijn 3 divisie-bekertjes van de G,F en E (als het nieuwe seizoen van start gaat)
door die testperiode kan ik toch nog deelnemen aan de cup van visserke => Furax, je bent gewaarschuwd
even een vraagje: welke lieve managers hebben mij allemaal opgenomen in hun favorieten? ik sta 10e in het klassement van managers
allemaal bedankt
ik ga ook eens mijn favorieten toevoegen
nu kan iedereen voor 3 weken mijn mooi profiel zien, en in het bijzonder mijn 3 divisie-bekertjes van de G,F en E (als het nieuwe seizoen van start gaat)

door die testperiode kan ik toch nog deelnemen aan de cup van visserke => Furax, je bent gewaarschuwd

even een vraagje: welke lieve managers hebben mij allemaal opgenomen in hun favorieten? ik sta 10e in het klassement van managers

allemaal bedankt

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Meel stino wrote:gratis SPFA, echt top
nu kan iedereen voor 3 weken mijn mooi profiel zien, en in het bijzonder mijn 3 divisie-bekertjes van de G,F en E (als het nieuwe seizoen van start gaat)![]()
door die testperiode kan ik toch nog deelnemen aan de cup van visserke => Furax, je bent gewaarschuwd![]()
even een vraagje: welke lieve managers hebben mij allemaal opgenomen in hun favorieten? ik sta 10e in het klassement van managers![]()
allemaal bedankt![]()

-
²Den Uier wrote:Meel stino wrote:gratis SPFA, echt top
nu kan iedereen voor 3 weken mijn mooi profiel zien, en in het bijzonder mijn 3 divisie-bekertjes van de G,F en E (als het nieuwe seizoen van start gaat)![]()
door die testperiode kan ik toch nog deelnemen aan de cup van visserke => Furax, je bent gewaarschuwd![]()
even een vraagje: welke lieve managers hebben mij allemaal opgenomen in hun favorieten? ik sta 10e in het klassement van managers![]()
allemaal bedankt![]()
Och, krijg het al benauwd hoor

Alias 'Sara de Vooze'
-
merci alletweeFurax wrote:²Den Uier wrote:Meel stino wrote:gratis SPFA, echt top
allemaal bedankt![]()
Och, krijg het al benauwd hoor

ik sta zelf momenteel 2e bij de managers

voor de visserke@forumbeker ga ik ervoor. de competitie komt volgend seizoen op de 2e plaats. we gaan volop sparen en nieuwe spelers aantrekken om ons klaar te maken voor seizoen 13

Royal FC (el stino) - Manager since season 8