lobert wrote:Zozo.. Mijn RB Guerk destijds ook voor maar 6.5 miljoen gekocht toen hij bijna 85 % was.
vind je het een goede koop?
Zeer aggressief dus moet je minstens 1 evensterke ernaarst plaatsen.
Zal zeker een hoge BP halen maar ook veel kaarten, en een rode kaart bepaald nu wel het verschil tussen winnen of verliezen.
lobert wrote:Zozo.. Mijn RB Guerk destijds ook voor maar 6.5 miljoen gekocht toen hij bijna 85 % was.
Zeer goed zelfs Ik zou ook nog even naar die LF's die te koop staan kijken, die van 24jr met bp 70.. en ook die GK van min. 88 %, 21 jaar. De boden staan zeer laag voor zulke spelers op 't moment, pak je kans dus!
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Zeer aggressief dus moet je minstens 1 evensterke ernaarst plaatsen.
Zal zeker een hoge BP halen maar ook veel kaarten, en een rode kaart bepaald nu wel het verschil tussen winnen of verliezen.
Agressie invloed is soms verschillend. Soms pakken ze met 50 % agressie al heel veel kaarten en eentje met 95 % agressie juist niet. Het ligt er maar aan..
LensDreamTeam
bbflood1 wrote:Ga voor promotie in de C1.Medekandidaat is de prutsers.Beide uit de D2!
Jij bent inderdaad de topfavoriet he...
Fc Brehaza haalde - na het teleurstellend gelijkspel thuis tegen the glassbell op de vorige speeldag - een verassende uitzege bij het Dillesteam. Zo hebben we nog steeds niet verloren...
En wat meer is, de staff was heel het weekend weg naar Centerparcs, maar toch toonde de ploeg genoeg maturiteit om deze opdracht tot een goed einde te brengen.
Morgen uit tegen slakeboys. We hopen op minstens een gelijkspel...
de prutsers verloor, genekt door een rode kaart bij isis. Zonder dat rood kartonnetje zat er zeker een gelijkspel en mss wel een overwinning in.
morgen tegen fc team, dat moet lukken
Zeer goed zelfs Ik zou ook nog even naar die LF's die te koop staan kijken, die van 24jr met bp 70.. en ook die GK van min. 88 %, 21 jaar. De boden staan zeer laag voor zulke spelers op 't moment, pak je kans dus!
oef ik was zelf een beetje ontevreden dat ik er zoveel voor gegeven heb...
En ik ben zeer blij met CF talentje Gomez.. Nu 78 % met 28 % moraal en 18 % conditie. Wordt al zeker 87 % (weet ik 100 % zeker) en maximaal 89 %. Precies goed getimed want Deschacht wordt oud. Dan wanneer m'n TS 100 % weer af en toe een slechte speler verkopen en oudjes.. en dan begin volgend seizoen hopen dat ik rond de 25 miljoen heb om een nieuwe CM aan te kopen.
LensDreamTeam
lobert wrote:
Zeer jammer Als ik 100 % TS, 34 spelers en geld had, dan was die van mij Ook al heb ik 4 topkeepers waarvan 2 hun bp binnenkort verhoogd gaat worden
sep is toch op vakantie, dus ik probeer met zijn ploeg
dat wil hij vast wel voor zo goedkoop.. als het daarbij blijft..
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.