ooh tof 3 man van D18, vorig seizoen zat ik heir alleen en nu kunnen ghezellig de wedstrijden bespreken en bediscussiërenFurax wrote:The same 4 u, my friendDeLaNuit wrote:alvast suc6Furax wrote:Idd ja![]()

Moderator: Moderator
Buffalo_rulez (manager van la gantoise1) zit soms ook op het forum, zal hem vragen of hij deze topic wat in het oog houdtJavier wrote:ooh tof 3 man van D18, vorig seizoen zat ik heir alleen en nu kunnen ghezellig de wedstrijden bespreken en bediscussiërenFurax wrote:The same 4 u, my friendDeLaNuit wrote: alvast suc6![]()
![]()
Tja eh..mr charlie wrote:pff, das al miserie, maar thuis nog net haalbaarlobert wrote:43-42-45 gehaald met minder dan 50 % TS.. Ik speelde slechts met 70 % agressie en al hun spelers haalden hun BP.. M'n RF haalde nu zelfs 72!
amaai die maatk idd wel een goede kans op de titelFurax wrote:Buffalo_rulez (manager van la gantoise1) zit soms ook op het forum, zal hem vragen of hij deze topic wat in het oog houdtJavier wrote:ooh tof 3 man van D18, vorig seizoen zat ik heir alleen en nu kunnen ghezellig de wedstrijden bespreken en bediscussiërenFurax wrote:The same 4 u, my friend![]()
![]()
Overigens denk ik dat hij een van de favorieten is voor de titel
samen met Visserke in het D-topic, ik voel dat er mooie gesprekken gaan komen.visserke wrote:Allé we blijven nog een seizoen plakken in D27
Ik moet het nog zienJavier wrote:amaai die maatk idd wel een goede kans op de titelFurax wrote:Buffalo_rulez (manager van la gantoise1) zit soms ook op het forum, zal hem vragen of hij deze topic wat in het oog houdtJavier wrote: ooh tof 3 man van D18, vorig seizoen zat ik heir alleen en nu kunnen ghezellig de wedstrijden bespreken en bediscussiëren![]()
![]()
Overigens denk ik dat hij een van de favorieten is voor de titel
helemaal geen slechte ploeg, maar het zal voor u (en net als voor mij en furax) moeilijk zijn om top3 te halen denk ik. La gantoise1 is nu staatsvijand nr1 voor monacoDeLaNuit wrote:@ Javier & Furax: Hoe denken jullie over jullie kansen komend seizoen (en die van mij)??