Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Isis
Member of the Soccer Project Association

Post by Isis »

el stino wrote:
X-Tenzo wrote:Het seizoen is definitief gedaan voor mij. Ik haalde vanacht maarliefst een 149 rating en daarmee een ongelooflijk gelijkspel. Dan wordt je genaaid zeg :roll: Dit is de derde wedstrijd dit seizoen waarin ik beter ben maar niet win. Ik mag wel zegggen dat ik hier erg ziek van ben. In de laatste 4 wedstrijden die ik tegen Sly gespeeld heb was ik 3 van de 4 keer beter. Resultaat: 2 x verloren en 2 keer gelijk, bullshit. :roll: Als je met een 149 rating al niet meer kan winnen dan weet ik het ook niet meer.
mssn moet je er ook wel bijzeggen dat Maccbi een 147 haalde. 2% verschil is niet zoveel (en zal wrs volledig aan het thuisvoordeel liggen)
bovendien mag je precies nog tevreden zijn dat je je penalty binnentrapte, anders had je helemaal geen gelijkspel :wink:
Dit is de derde wedstrijd dit seizoen waarin ik beter ben maar niet win
vraag eens aan manager Rinia van ploeg S.A.T hoeveel keer hij dit seizoen beter was en toch met een gelijkspel tevreden moest zijn :wink:

Ik ga precies wel gelijk krijgen dat Skunks een gevaarlijk ploegje was :D
Ik moet el stino gelijk geven. 2% beter is niet overdreven met een gelijkspel. Al snap ik natuurlijk mark zijn frustratie wel :-)
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Isis wrote:
Ik moet el stino gelijk geven. 2% beter is niet overdreven met een gelijkspel. Al snap ik natuurlijk mark zijn frustratie wel :-)
Is niet overdreven idd, maar of je nu met 10% verschil gelijk speelt of met 2%, dat maakt voor mij geen verschil. Normaliter win je gewoon met zo'n verschil. Het voelt aan als verlies, het is deze week ook er op of er onder. Verlies ik vannacht, dan gaat het sprookjesboek dicht.

@Stino:

Dat ik blij moet zijn met die penalty daar ben ik het niet mee eens. Zo zit Sp niet in elkaar. Sp wordt bepaald op cijfers en niet op hoe een doelpunt gemaakt wordt, dat is puur fictief. Het had dus net zo goed een normaal doelpunt kunnen zijn, of zelfs alle doelpunten door 3 penalties. Het gaat puur om getallen.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Geronimo

Post by Geronimo »

Blijkbaar draait het juist niet allemaal om de getallen aangezien je niet op de eerste plaats staat. Toch die theorie eventjes objectief in twijfel trekken.
Image
el stino

Post by el stino »

X-Tenzo wrote:
Isis wrote:
Is niet overdreven idd, maar of je nu met 10% verschil gelijk speelt of met 2%, dat maakt voor mij geen verschil. Normaliter win je gewoon met zo'n verschil. Het voelt aan als verlies, het is deze week ook er op of er onder. Verlies ik vannacht, dan gaat het sprookjesboek dicht.

@Stino:

Dat ik blij moet zijn met die penalty daar ben ik het niet mee eens. Zo zit Sp niet in elkaar. Sp wordt bepaald op cijfers en niet op hoe een doelpunt gemaakt wordt, dat is puur fictief. Het had dus net zo goed een normaal doelpunt kunnen zijn, of zelfs alle doelpunten door 3 penalties. Het gaat puur om getallen.
gelijk spelen met een verschil van 2% is veel voorkomend hoor :wink:
vanaf een verschil van 4 à 5% zou ik echt durven zeggen dat een gelijkspel onverdiend is. (als er ook geen te groot verschil zit in stijl, want dit heeft ook nog eens zijn invloed)

over die penalty: had Maccbi je penalties gescout en ze hierop ingesteld dan had hij die penalty gepakt en verlies je deze partij zelfs :wink:
je mag dus wel blij zijn dat je die penalty erin trapt :)

ik snap je frustratie wel dat je beter bent en slechts tevreden moet zijn met een gelijkspel terwijl dit evengoed winst had kunnen zijn.
maar moest het puur om de getallen gaan en je bij 1% veschil beter steeds moest winnen ... dan zouden er veel mensen stoppen met Sp. dan wordt alles voorspelbaar zou je theoretisch op voorhand al de kampioen kunnen vastleggen.
gelukkig is er toch nog een factor random die ervoor zorgt dat niet altijd de beste ploeg qua bp's kampioen wordt :wink:
je hoeft hiervoor zelfs niet ver te zoeken. Maccbi heeft qua bp-ploeg de beste troef in huis. Alleen staat Skunks, voorlopig, nog steeds op kop
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

Moest het allemaal afhangen van cijfertjes zou sp maar een saai spel zijn. ik was vannacht slechts 1% beter en dan zou RSCA Prince eigenlijk wel een gelijkspel mogen verdienen, maar dan win je plots met 4-2. zo blijft sp altijd toch onvoorspelbaar. Trouwens 2% hogere rating en dan gelijkspelen komt idd veel voor zoals el stino zegt.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
jokke

Post by jokke »

el stino wrote: vraag eens aan manager Rinia van ploeg S.A.T hoeveel keer hij dit seizoen beter was en toch met een gelijkspel tevreden moest zijn :wink:
7 keer zeker :D . Ik verwacht een randomcompensatie in de beker :D
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
JOY

Post by JOY »

wij hadden 3% minder en speelden thuis 3-3 tegen X -Tenzo

wij hadden 11% minder en speelden 1-1 op verplaatsing bij The Skunks

tja , soms moet je eens een zwakkere ploeg opstellen en rekenen
.......op random :twisted:
Isis

Post by Isis »

jokke wrote:
el stino wrote: vraag eens aan manager Rinia van ploeg S.A.T hoeveel keer hij dit seizoen beter was en toch met een gelijkspel tevreden moest zijn :wink:
7 keer zeker :D . Ik verwacht een randomcompensatie in de beker :D
Niks van
random in de beker
dat is mijn divisie :-D :twisted:
Veg

Post by Veg »

Het kampioenschap is beslist. Door het verlies van X-Tenzo en Maccbi Natanya staat The Skunks 8 punten los met nog drie wedstrijden te gaan.

Gisteren speelde X-Tenzo gelijk terwijl hij twee punten beter was, nu is hij 1 punt slechter en verliest hij. Dat is nu eenmaal soccerproject maar wel heel frustrerend.

Maccbi Natanya kreeg te maken met een tamelijk vroege rode kaart, maar daar kan je je altijd aan verwachten vind ik als je zo agressief speelt bij dat type scheidsrechter, ook al zijn je spelers niet agressief.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
JOY

Post by JOY »

de strijd voor de titel is beslecht
The Skunks staan na de 2-1 zege tegen FC X Tenzo
8 punten voor op Maccbi Natanya

Maccbi verloor verrassend thuis 1-2 tegen AS Vlalex

de strijd voor de vice-kampioen kan beginnen
FC Vesalius won 2-1 tegen The Cheathunters
en doet volop mee voor die tweede plaats

2. Maccbi Natanya...62
3. FC Vesalius......61
4. FC X- Tenzo......61

Voor de 5de plaats gaat het tussen
De Zoeloe's, vandaag 0-1 gewonnen bij SLB Carcavelos
RSCA Prince , verrassend verloren bij KV JOY...2-1
of was dat geen verrassing ??
en AS Vlalex

voor de degradatie wordt het echt spannend
Westel won logischer wijze met 4-2 tegen Kauno Grybai
Beveren verloor 3-1 bij Sokol Oldřichovice
Babelki speelde tegen de rode lantaarn GloryBuffalos... 3-1

de stand

.9. KV JOY...............35
10. SLB Carcavelos.......32
11. Westel...............29
12. SK Beveren...........29
13. Babelki..............28
14. Sokol Oldřichovice...28

volgende wedstijden staan nog te wachten

SK Beveren- SLB Carcavelos
KV JOY - Vesalius
Westel - The Cheathunters
RSCA Prince - Babelki
Sokol Oldřichovice - Maccbi

SLB Carcavelos - Westel
Babelki - Beveren
fc X Tenzo - KV JOY
fc Vesalius - Sokol Oldřichovice

op de slotdag

Westel - Maccbi
Beveren- The Cheathunters
KV JOY - Babelki
Sokol Oldřichovice - The Skunks
Kauno Grybai - SLB Carcavelos
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

The Skuns kan zich morgen kronen door te winnen op Kauno grybai wat een eitje zal zijn.

Maccbi verloor zijn wedstrijd met 1% minder in linieratings door een dubbele gele kaart van CF Olufade.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
lobert

Post by lobert »

Blijkbaar is het toch fout gegaan Mark. Niks tegen je prestaties, een top5 plaats is goed, maar je ambities kun je nu toch niet waarmaken :) Wel eens goed dat jij, die altijd zo'n verwachtingspatroon uitspreekt en verwacht te behalen, op z'n bek gaat. Zo zie je maar dat je een kampioenschap niet kunt berekenen (vorig seizoen zogezegd halve kracht gespeeld, dat krijg je nu op je deksel).
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

lobert wrote:Blijkbaar is het toch fout gegaan Mark. Niks tegen je prestaties, een top5 plaats is goed, maar je ambities kun je nu toch niet waarmaken :) Wel eens goed dat jij, die altijd zo'n verwachtingspatroon uitspreekt en verwacht te behalen, op z'n bek gaat. Zo zie je maar dat je een kampioenschap niet kunt berekenen (vorig seizoen zogezegd halve kracht gespeeld, dat krijg je nu op je deksel).
Het is idd niet te voorspellen, meestal zit het mee, soms zit het tegen. Jammer dat het niet gelukt is, maar ik heb mooi wel de eerste 10 wedstrijden zonder verlies of gelijkspel nr1 gestaan en daar ben ik ook best tevreden mee. Ik heb wat tegenslagen gehad maar dat is het spel, de anderen zullen dat ook wel gehad hebben.

The Skunks is momenteel gewoon de beste als je gaat kijken naar de combinatie: BP, agressie en conditie. Zoals verwacht werd dat het moeilijkste team om te verslaan. Volgens mij deelden alleen el stino en ik die mening aan het begin van het seizoen, dat zal nu wel anders zijn. Ik weet ook nog niet wat ik nu ga doen, als ik kampioen wil worden dan zal dat weer heel erg veel uren kosten die ik momenteel niet heb. Ik speel volgend seizoen nog mee en zal daarna een beslissing gaan maken of ik blijf, stop, of helemaal opnieuw begin.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
kvk dries

Post by kvk dries »

is maccbi cheater of de dupe van een manager die wil stoppen ?
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
el stino

Post by el stino »

kvk dries wrote:is maccbi cheater of de dupe van een manager die wil stoppen ?
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
is niet echt zo vreemd vind ik.
3M voor een speler die bp60 haalt. er zijn van die zotte managers die dat ervoor over hebben :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”