X-Tenzo wrote:Isis wrote:
Ik moet el stino gelijk geven. 2% beter is niet overdreven met een gelijkspel. Al snap ik natuurlijk mark zijn frustratie wel

Is niet overdreven idd, maar of je nu met 10% verschil gelijk speelt of met 2%, dat maakt voor mij geen verschil. Normaliter win je gewoon met zo'n verschil. Het voelt aan als verlies, het is deze week ook er op of er onder. Verlies ik vannacht, dan gaat het sprookjesboek dicht.
@Stino:
Dat ik blij moet zijn met die penalty daar ben ik het niet mee eens. Zo zit Sp niet in elkaar. Sp wordt bepaald op cijfers en niet op hoe een doelpunt gemaakt wordt, dat is puur fictief. Het had dus net zo goed een normaal doelpunt kunnen zijn, of zelfs alle doelpunten door 3 penalties. Het gaat puur om getallen.
gelijk spelen met een verschil van 2% is veel voorkomend hoor
vanaf een verschil van 4 à 5% zou ik echt durven zeggen dat een gelijkspel onverdiend is. (als er ook geen te groot verschil zit in stijl, want dit heeft ook nog eens zijn invloed)
over die penalty: had Maccbi je penalties gescout en ze hierop ingesteld dan had hij die penalty gepakt en verlies je deze partij zelfs
je mag dus wel blij zijn dat je die penalty erin trapt
ik snap je frustratie wel dat je beter bent en slechts tevreden moet zijn met een gelijkspel terwijl dit evengoed winst had kunnen zijn.
maar moest het puur om de getallen gaan en je bij 1% veschil beter steeds moest winnen ... dan zouden er veel mensen stoppen met Sp. dan wordt alles voorspelbaar zou je theoretisch op voorhand al de kampioen kunnen vastleggen.
gelukkig is er toch nog een factor random die ervoor zorgt dat niet altijd de beste ploeg qua bp's kampioen wordt
je hoeft hiervoor zelfs niet ver te zoeken. Maccbi heeft qua bp-ploeg de beste troef in huis. Alleen staat Skunks, voorlopig, nog steeds op kop