Komaan sliv, wat wij jij nu van de zaak van sly af? Net zoveel als ik wschlk: niks dus! Wat weten wij nu van de zaak van david af? Wat hij ons verteld heeft. Voila. Hoe kan je dan oordelen dat Sly bevoordeeld wordt? Trouwens, die 4M idd een mooie prijs, maar eerst had die manager wel 40M geboden, lijkt me dus een domme manager die domme prijzen betaalt voor prutsspelers Dus daar heeft Sly gewoon geluk zeker?
edit: tekst te lezen in beetje geërgerde discussie modus, niet in attack modus
Isis wrote:Komaan sliv, wat wij jij nu van de zaak van sly af? Net zoveel als ik wschlk: niks dus! Wat weten wij nu van de zaak van david af? Wat hij ons verteld heeft. Voila. Hoe kan je dan oordelen dat Sly bevoordeeld wordt? Trouwens, die 4M idd een mooie prijs, maar eerst had die manager wel 40M geboden, lijkt me dus een domme manager die domme prijzen betaalt voor prutsspelers Dus daar heeft Sly gewoon geluk zeker?
ge zou tegenwoordig schrik beginnen krijgen om nog een speler te verkopen of om op eene te bieden
ongetrainde jonge spelers worden soms tegen véél te hoge prijzen
verkocht, maar daar maakt niemand een probleem van
5 - 6 of zelfs 10 miljoen wordt er gegeven aan één met hoofdskill van 95% , de rest mag nog op nul staan ,
toen Leendert ( HS Zuyd ) uitverkoop deed werden véél spelers
véél te duur verkocht, niemand werd geband
als je een speler dringend nodig hebt, betaal je er ook voor ,
en dat is soms te veel en tegenwoordig met het risico op uitsluiting
jammer
misschien moet er eens gedacht worden
aan een prijslijst
spelers met GK van 85% tot 90 % tussen de 24 - 27 jaar mogen maximum ..........€ kosten
spelers met GK van 80% tot 85% tussen de 24 - 27..........enzovoort
je zal er véél miserie mee besparen en misschien een eerlijkere transfertmarkt
Kampioen The Skunks had geen problemen
met AS Vlalex, zelfs met 10 man,
na de uitsluiting van CM Sinouh
behaalden ze een vlotte 3-1 overwinning
Maccbi Natanya speelt dus voor de ereplaatsen
met hun 2-0 zege tegen RSCA Prince blijven ze
voorlopig tweede, donderdag moeten ze nog tegen Westel
FC X-Tenzo behaalde een krappe maar verdiende 1-0 zege
tegen het B elftal van KV JOY
bij KV denken ze al aan de bekerwedstrijd tegen de Pinkies
en aan de kassa
Ook Vesalius won nipt met 1-0 tegen Sokol Oldřichovice
en is dus zeker van zijn 4de plaats in de stand
de 5de plaats is voor de Zoeloe's,
zij speelden hun laatste competitie thuiswedstrijd
en verwenden de supporters met doelpuntenkermis....
5-2 tegen Kauno Grybai
nog meer doepunten waren in de wedstrijd
The Cheathunters - GloryBuffalos
.....8-1....6 doelpunten voor Arnar Maertens
SLB Carcavelos speelde het degradatieduel tegen Westel
zonder doelman en moest een 2-3 nederlaag incasseren
zo wordt het donderdag héél spannend
drie ploegen in strijd voor behoud
Isis wrote:Komaan sliv, wat wij jij nu van de zaak van sly af? Net zoveel als ik wschlk: niks dus!
Klopt.. maar we moeten wel een beetje speculeren met die waas van mysterie eromheen.
Isis wrote:
Ik weet, ik weet, ik wist geen beter woord, maar daarom ook tussen aanhalingstekens gezet
Ik vraag me af of het alternatief wenselijker is: als er duidelijke regels zijn zullen er altijd mensen zijn die daar weer de kantjes vanaf lopen en waar je dus niet tegen kan optreden omdat ze binnen de regels opereren.
Isis wrote:Trouwens, die 4M idd een mooie prijs, maar eerst had die manager wel 40M geboden, lijkt me dus een domme manager die domme prijzen betaalt voor prutsspelers Dus daar heeft Sly gewoon geluk zeker?
4M, okee, een meevaller, en meegraaien dat geld. Maar 40M ? Hij had dit zelf kunnen melden aan de sherrifs toch (ik veronderstel dat dit niet is gebeurd) ? Daar ligt nu net het punt. Dacht hij echt met 40M weg te komen ?
Isis wrote:Trouwens, die 4M idd een mooie prijs, maar eerst had die manager wel 40M geboden, lijkt me dus een domme manager die domme prijzen betaalt voor prutsspelers Dus daar heeft Sly gewoon geluk zeker?
4M, okee, een meevaller, en meegraaien dat geld. Maar 40M ? Hij had dit zelf kunnen melden aan de sherrifs toch (ik veronderstel dat dit niet is gebeurd) ? Daar ligt nu net het punt. Dacht hij echt met 40M weg te komen ?
Waarom veronderstel jij dan dat het niet gebeurd is? Hoewel ik enkele sheriffs persoonlijk ken, ben ik niet op de hoogte (hoef ik ook niet te zijn). Heb jij andere bronnen dan?
Celtic'85 wrote:4M, okee, een meevaller, en meegraaien dat geld. Maar 40M ? Hij had dit zelf kunnen melden aan de sherrifs toch (ik veronderstel dat dit niet is gebeurd) ? Daar ligt nu net het punt. Dacht hij echt met 40M weg te komen ?
Waarom veronderstel jij dan dat het niet gebeurd is? Hoewel ik enkele sheriffs persoonlijk ken, ben ik niet op de hoogte (hoef ik ook niet te zijn). Heb jij andere bronnen dan?
Ik baseer me op de feiten. Hij heeft de transfer geaccepteerd, en ik geloof dat die enkele dagen in zijn geschiedenis is blijven staan, zonder aanpassing. Indien hij dit zou gemeld hebben, denk ik dat die transfer überhaupt niet zou zijn doorgegaan, toch ?
Isis wrote:Waarom veronderstel jij dan dat het niet gebeurd is? Hoewel ik enkele sheriffs persoonlijk ken, ben ik niet op de hoogte (hoef ik ook niet te zijn). Heb jij andere bronnen dan?
Als hij dat gemeld heeft, zou de situatie inderdaad heel anders zijn. Maar dan kan dat toch gewoon gemeld worden om de paniek hier op het forum in te dammen?
Ja, uiteraard hebben de sheriffs/Sjarel geen meldplicht, maar in zo'n belangrijk geval (2 keer algeheel kampioen) zou ik het wel even melden om Sly van alle verdenkingen te schonen.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45