Divisie A
Moderator: Moderator
Waarom vallen jullie iconen meer aan dan de gewone H'er?sjoerd wrote:Isis een vraag: waarom verdedig jij altijd 'iconen' binnen SP stukken meer dan een gewone H-er?

-
- Member of the Soccer Project Association
Dat je de sheriffs verdedigd vind ik goed en gaaf van je. En dat je iconen meer aanvalt lijkt me logisch, zeker als je bovenin in A meedraait, je wordt toch sneller gezien als een eerlijke speler en ik vind dat je ook een bepaalde voorbeeldfunctie draagt als A'er en zeker in de top daarvan. Daarom vind ik het ook zo raar dat hij , vooral door jouw, zo verdedigd wordt. Een gewone h-er zou er voor gebanned worden en ik vind dit nog erger cheaten, omdat je een voorbeeldfunctie draagt en bovendien dondersgoed weet wat de regels zijn en wat niet kan! Maak dan ook geen regels als niet de overtreding maar de persoon de zwaarte van de straf bepaald.Isis wrote:Waarom vallen jullie iconen meer aan dan de gewone H'er?sjoerd wrote:Isis een vraag: waarom verdedig jij altijd 'iconen' binnen SP stukken meer dan een gewone H-er?En trouwens, het is niet mijn bedoeling Sly te verdedigen, wel de sheriffs. Als we aan hun eerlijkheid en degelijkheid twijfelen zijn we volgens mij nergens meer in dit spel ....
Let op, dit is absoluut geen aanval naar de sheriffs, dat is menselijk, maar toch vind ik het raar dat sly hiervoor niet gebanned is of in ieder geval niet tijdelijk, want bij H-ers gebeurd dat zonder enig pardon.
Voor de rest wil ik wel benadrukken dat ik diep respect heb voor het werk van de sheriffs en ook zeer bewonder hoe ze te werk gaan en hoeveel tijd ze erin steken.
Dat noemen ze nu tegelijk warm en koud blazen. Ofwel vind je dat Sly geband moest worden (Op welke grond?) en dat hij een voorkeursbehandeling kreeg. Dan vind je dus dat de sheriffs een fout maakten of nog erger dat ze corrupt zijn.sjoerd wrote:Dat je de sheriffs verdedigd vind ik goed en gaaf van je. En dat je iconen meer aanvalt lijkt me logisch, zeker als je bovenin in A meedraait, je wordt toch sneller gezien als een eerlijke speler en ik vind dat je ook een bepaalde voorbeeldfunctie draagt als A'er en zeker in de top daarvan. Daarom vind ik het ook zo raar dat hij , vooral door jouw, zo verdedigd wordt. Een gewone h-er zou er voor gebanned worden en ik vind dit nog erger cheaten, omdat je een voorbeeldfunctie draagt en bovendien dondersgoed weet wat de regels zijn en wat niet kan! Maak dan ook geen regels als niet de overtreding maar de persoon de zwaarte van de straf bepaald.Isis wrote:Waarom vallen jullie iconen meer aan dan de gewone H'er?sjoerd wrote:Isis een vraag: waarom verdedig jij altijd 'iconen' binnen SP stukken meer dan een gewone H-er?En trouwens, het is niet mijn bedoeling Sly te verdedigen, wel de sheriffs. Als we aan hun eerlijkheid en degelijkheid twijfelen zijn we volgens mij nergens meer in dit spel ....
Let op, dit is absoluut geen aanval naar de sheriffs, dat is menselijk, maar toch vind ik het raar dat sly hiervoor niet gebanned is of in ieder geval niet tijdelijk, want bij H-ers gebeurd dat zonder enig pardon.
Voor de rest wil ik wel benadrukken dat ik diep respect heb voor het werk van de sheriffs en ook zeer bewonder hoe ze te werk gaan en hoeveel tijd ze erin steken.
Ofwel vind je dat de sheriffs hun werk goed doen en ga je ervan uit dat de beslissing om Sly niet te bannen terecht was. (Om welke reden dan ook).
Ik behoor tot de laatste categorie. En niet omdat ik een fan van Sly ben. Maar omdat ik geloof dat het een weloverwogen beslissing is geweest.
Zeker van ???JOY wrote:nog 1 punt om zeker in A te blijven, en ik ben de oudstekvk dries wrote:nog 1 punt in B halen om zeker te zijn en ik zal de jongste manager in A ooit zijn

F37 : 7th - 2nd
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
-
Kwestie van hoe je het ziet. Waarschijnlijk krijgen we niet alles te zien, maar WAT we zien is waar we ons zo druk om maken.
Daarbij zegt Sjoerd diep respect te hebben voor de sheriffs en hun werk, ik denk dat we het daar wel allemaal over eens zijn, maar dat ze ook mensen zijn en (bijna per definitie) fouten maken.
Pfff, als ik naar mezelf kijk al... ik vind mezelf al bijna perfect, en hoeveel fouten ik wel niet maak... hoe moet dat dan wel niet zijn met al die anderen die niet zo perfect zijn als ik?
Hij spreekt zichzelf in mijn ogen niet tegen hoor.
En ik denk dat Sjarel en jij hier iets teveel een aanval op de sheriffs in zien, terwijl het (in mijn ogen) een aanval op het systeem is.
De sheriffs zijn slimme volwassen kerels die dat ook wel snappen denk ik. En dan ook het geldbedrag wat er uiteindelijk betaald is, die 4 miljoen. Dat maakt het weer net een tikje erger. Die gast heeft 59 gepresteerd en niks wijst erop dat hij nog niet uitgetraind is. Ik probeerde een speler te verkopen voor 1 miljoen, die heeft 62 gepresteerd, en niemand wilde 'm hebben! Nou ja, is maar 1 voorbeeldje, zegt natuurlijk niks, maar 4 miljoen... pfff.
Daarbij zegt Sjoerd diep respect te hebben voor de sheriffs en hun werk, ik denk dat we het daar wel allemaal over eens zijn, maar dat ze ook mensen zijn en (bijna per definitie) fouten maken.
Pfff, als ik naar mezelf kijk al... ik vind mezelf al bijna perfect, en hoeveel fouten ik wel niet maak... hoe moet dat dan wel niet zijn met al die anderen die niet zo perfect zijn als ik?

Hij spreekt zichzelf in mijn ogen niet tegen hoor.
En ik denk dat Sjarel en jij hier iets teveel een aanval op de sheriffs in zien, terwijl het (in mijn ogen) een aanval op het systeem is.
De sheriffs zijn slimme volwassen kerels die dat ook wel snappen denk ik. En dan ook het geldbedrag wat er uiteindelijk betaald is, die 4 miljoen. Dat maakt het weer net een tikje erger. Die gast heeft 59 gepresteerd en niks wijst erop dat hij nog niet uitgetraind is. Ik probeerde een speler te verkopen voor 1 miljoen, die heeft 62 gepresteerd, en niemand wilde 'm hebben! Nou ja, is maar 1 voorbeeldje, zegt natuurlijk niks, maar 4 miljoen... pfff.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Aura zal het leuk vindensljivovica wrote: De sheriffs zijn slimme volwassen kerels die dat ook wel snappen denk ik.

Ik begrijp je opmerkingen ook wel, want zelf weet ik natuurlijk ook niet op welke basis deze beslissing werd genomen. Maar zoals ik al zei zijn er volgens mij evenveel nadelen verbonden aan een systeem met een aantal vaste regels.
-
Als ik mijn speler graag op donderdag zou verkopen omwille van teamspiritredenen en er bied dan voor donderdag iemand een heel hoog bedrag, dan doe ik toch volkomen niets verkeerd als ik dit meld aan de sherrifs dat ik een onrealistisch bod heb gehad en vervolgens aanvaard.
Ik vind dat er hier wat te hard van stapel wordt gelopen.
Ik vind dat er hier wat te hard van stapel wordt gelopen.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Ik heb nadat die transfer tot stand is gekomen, geregeld contact gehad met Sly, hij heeft zelf een bericht gestuurd over die transfer en nadat het onderzocht is, is de correctie uitgevoerd.
Meer zal ik er niet over melden.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
-
Dan is wat mij betreft de kous af... of hoe zeg je datNoppp wrote:Ik heb nadat die transfer tot stand is gekomen, geregeld contact gehad met Sly, hij heeft zelf een bericht gestuurd over die transfer en nadat het onderzocht is, is de correctie uitgevoerd.

FC Wageningen
sljivovica wrote:Dan is wat mij betreft is de kous af... of hoe zeg je datNoppp wrote:Ik heb nadat die transfer tot stand is gekomen, geregeld contact gehad met Sly, hij heeft zelf een bericht gestuurd over die transfer en nadat het onderzocht is, is de correctie uitgevoerd.