Divisie G

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

fc tegelaar
Member of the Soccer Project Association

Post by fc tegelaar »

ajax100 wrote:laten we het hopen ,donderdag weten we het,speel gfewoon met veel agressie,dan maar een paar gele kaarten
kijk uit he met je agressie kwa rode kaarten! :wink:
Image Image Image
Kenny1982
Team Manager

Post by Kenny1982 »

Ja,
nu is het voor 100 % zeker... mn bescheiden ploegje mag naar de F-reeks. Met nog maar 2 speeldagen te gaan sta ik 7 pt. los van de derde in stand.

Dit doet erg goed, want het is pas mn 2de seizoen als manager. Heb dit seizoen slechts 2x verloren en 1x een draw moeten toestaan. Wat die laatste 2 wedstrijden nog zullen opleveren is me nog een raadsel... maar veel doet het er niet meer toe. De kampioenstitel is niet meer haalbaar, en de 3de in stand kan mij niet meer ophalen.

Ik ga mn "B'tjes" die wedstrijden laten afwerken denk ik. De rest van de kern mag zich al voorbereiden op volgend seizoen. Ik ga nu even op zoek naar tal van teams uit de F-reeks om nog een paar "friendlies" mee af te werken.

We zullen zien of mn "cluppie" er klaar voor is. Hoofddoel voor seizoen 13 is niks meer of minder dan : als nieuwtje in F er trachten in te blijven. Naar seizoen 14 toe, kan ik als het goed gaat straks, ms hoger mikken.

Maar nu voetjes op de grond en tegen het degradatiespook vechten in de F. Liga

Groetjes en succes aan de managers die nog 2 wedstrijden "des doods" moeten strijden voor die laatste plaatsjes voor de F. Reeks!

Kenny
A game is never done, not untill the final whistle has been blown... and so it goes for a season as well !
vincent

Post by vincent »

Eerste van de laatste 2 belangrijke wedstrijden.
1-3 gewonnen.
Hierdoor blijf ik bovenaan met 76 punten, maar de 2de blijft me volgen op 75 punten.

Mijn opstelling is al geplaatst voor de wewdstrijd van Donderdag en nou op goed geluk weer die beker te pakken zien krijgen. :D
Heb maandag men 2de bekertje binnen gehaald dus het beloofd veel goeds. :D

Donderdag meer over de laatste wedstrijd. :D
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
Jeroen Nieuwkerk
Assistant Manager

KAMPIONEN!

Post by Jeroen Nieuwkerk »

KAMPIONEN! KAMPIONEN! OLÉ OLÉ OLÉ!

Wie gaat er mee feesten, Ben namelijk kampioen geworden van G637 en het is mijn eerste echte prijs!

KAMPIONEN! KAMPIONEN! OLÉ OLÉ OLÉ!
Kenny1982
Team Manager

Post by Kenny1982 »

Nou ja...feesten net niet Jeroen.

Maar ik wens je wel proficiat met je titel ! Doe zo voort zou ik zeggen...

Maar ik ben ook best tevreden met mn 2de stek. Mn doel was promotie : en dat heb ik nu ook. De ploeg die voor me eindigde bleek helaas nog nèt iets te sterk (tweemaal 1-2 verlies in de liga ertegen).

Grts,
Kenny
A game is never done, not untill the final whistle has been blown... and so it goes for a season as well !
Jeroen Nieuwkerk
Assistant Manager

Nou Kenny, sorry dat ik zo enthousiast ben. Gefeliciteerd ook met jouw promotie.
Kenny1982
Team Manager

Post by Kenny1982 »

Haha,
geeft niks Jeroen, bedoelde het ook niet kwaad ofzo :-)

Logisch toch dat je blij mag zijn met een eerste titel, ... houwe zo ennu...veel geluk in F. zou ik zeggen
Jeroen Nieuwkerk
Assistant Manager

Dankje wel, jij uiteraard ook veel geluk met je volgende strijd!!
vincent

Post by vincent »

Na een 2-1 gewonnen wedstrijd op de laatste gespeelde wedstrijddag is het zeker.
AFC AJAX AMSTERDAM is na 3 seizoenen weer kampioen geworden.

Uran Trzebicz de tweede heeft nog verloren en stond daarom met 4 punten achter op de laatste wedstrijddag.

De manager en de spelers en de staff hebben er een late ochtend van gemaakt en lekker feestgevierd.
Volgend seizoen wacht F.232 op ons.
En we gaan het waarmaken!!!!!
Dit is de laatste keer datik hier heb gepost. :D :lol:
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
ajax100

Post by ajax100 »

De laatste wedstrijd gelijk gespeeld tegen de nummer 2

allebij even veel punten alleen zijn doel saldo is beter dus geen F :(
Greetz

Manager: gladiator112
Team: Amsterdam Ajax
Transfermoderator
D-Lo
Team Board Member

Post by D-Lo »

Kben maar manager geworden toen deze competitie al bezig was (op de 11de speeldag). Toen stond mijn nieuwe ploeg 9de in G.511. En op het einde ben ik toch nog op een mooie 4de plaats geëindigd. Voor de laatste match had ik net 6 keer op rij gewonnen en toen moest ik nog tegen de 2de in de stand (die nog titelkansen had moest hij winnen van mij). Die match werd 2-2, toch een mooie afsluiter tegen een team dat naar de F-reeks gaat. Als ik de andere teams in mijn reeks nu bekijk, en er degraderen geen superteams uit F naar G.511, denk ik wel dat ik kans maak op promotie volgend jaar. We zien wel!

D-Lo, Los Boricuas.
maikelcelis

Post by maikelcelis »

8ste geeindigt, ik ben pas terug begonnen en stond op een 13de plaats op de 21ste speeldag daarna heb ik alles gewonnen, buiten 1 keer gelijk gespeeld. Ik ben als enige geslaagd tegen de 1ste te winnen hij heeft 87 punten haha (btw: ik had gewonnen door forfait :D )
Mijn prachtig team:Football Club Maikel

Doel: promoveren naar F en in ronde 7 van de beker zitten.
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

ajax100 wrote:De laatste wedstrijd gelijk gespeeld tegen de nummer 2

aah...lijkt met erg kl*** om zo de degradatie te verliezen...suc6 aan al degenen die nog een seizoentje langer de G onveilig maken :wink:
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
deadlypsycho
Team President

Post by deadlypsycho »

Fikkiezero wrote:
ajax100 wrote:De laatste wedstrijd gelijk gespeeld tegen de nummer 2

aah...lijkt met erg kl*** om zo de degradatie te verliezen...suc6 aan al degenen die nog een seizoentje langer de G onveilig maken :wink:
ik neem aan dat je promotie bedoeld?
seizoen12: 5de in G.88 Image
RC
Assistant Coach

Post by RC »

Wie zit er volgend seizoen in G.460? :D 8)

Grtz. 8)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”