Divisie D
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
en het zit verd.. ni mee
de tegenstander zijn ploeg (n°3) had problemen met zijn fitheid van de spelers. ik dacht hiervan te kunnen profiteren en heb toch met 3-4-3 gespeeld ipv voor het gelijkspel te gaan.
hij heeft die lage fitheid natuurlijk kunnen opvangen omdat hij 40% agressiever speelde
terug verloren met 2-1.
en nu zijn ook 2 goeie spelers geschorst voor morgen, waar ik wrs wel kon winnen en nu mssn niet meer
hard labeur die D.

de tegenstander zijn ploeg (n°3) had problemen met zijn fitheid van de spelers. ik dacht hiervan te kunnen profiteren en heb toch met 3-4-3 gespeeld ipv voor het gelijkspel te gaan.
hij heeft die lage fitheid natuurlijk kunnen opvangen omdat hij 40% agressiever speelde

terug verloren met 2-1.
en nu zijn ook 2 goeie spelers geschorst voor morgen, waar ik wrs wel kon winnen en nu mssn niet meer

hard labeur die D.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
onze 3e gelijkspel van deze week
een 0-0 thuis.
normale uitslag, omdat we met een 5-4-1 speelde. een paar spelers waren geschorst waardoor we voor deze opstelling kozen. eindelijk ook eens tegen een team gespeeld die minder agressief speelde dan mij
met men A-team had ik ervan kunnen winnen, dus dit weten we al voor de terugronde.
we bengelen nog onderaan het klassement, maar echt paniek is het nog niet.
al de ploegen die gepasseerd zijn, staan nu bovenaan.
voor volgende week moet minstens een 6/12 gehaald worden. zelfs een 9/12 moet mogelijk zijn met matchen tegen de laatste 2 ploegen, een lage middenmoter en n°1.
hopelijk zijn we dan ook uit die vreselijke degradatiezone

een 0-0 thuis.
normale uitslag, omdat we met een 5-4-1 speelde. een paar spelers waren geschorst waardoor we voor deze opstelling kozen. eindelijk ook eens tegen een team gespeeld die minder agressief speelde dan mij

met men A-team had ik ervan kunnen winnen, dus dit weten we al voor de terugronde.
we bengelen nog onderaan het klassement, maar echt paniek is het nog niet.
al de ploegen die gepasseerd zijn, staan nu bovenaan.
voor volgende week moet minstens een 6/12 gehaald worden. zelfs een 9/12 moet mogelijk zijn met matchen tegen de laatste 2 ploegen, een lage middenmoter en n°1.
hopelijk zijn we dan ook uit die vreselijke degradatiezone

-
hoop het ookDen Uier wrote:el stino wrote:we hebben er een nieuwe speler bij![]()
een nieuwe LB, 20 jaar jong. haalt een mooie BP van 63 EN
een agressie van 17%
Nice, zul je goed kunnen gebruiken.

je zult hem wel eens leren kennen tijdens een van onze volgende afspraakjes

hoe zit het in de Visserke@forumbeker? ik sta 1e met max. van de ptn. 12/12. volgende ronde is al een feit

-
Vergeet hem niet te verkopen ooit zodat ik nog wat extra geld krijgel stino wrote:hoop het ookDen Uier wrote:el stino wrote:we hebben er een nieuwe speler bij![]()
een nieuwe LB, 20 jaar jong. haalt een mooie BP van 63 EN
een agressie van 17%
Nice, zul je goed kunnen gebruiken.![]()
je zult hem wel eens leren kennen tijdens een van onze volgende afspraakjes![]()
hoe zit het in de Visserke@forumbeker? ik sta 1e met max. van de ptn. 12/12. volgende ronde is al een feit