Badbuffalo wrote:2-1 overwinning tegen FC Brehaza, en momenteel voor het eerst dit seizoen afgescheiden 1e
Nu sta je waar je hoort te staan: op nummer 1.
Eigenlijk waren we maar iets minder qua linieratings (2 ptn)en was onze doelman geschorst. Toch een BP verschil van 5 punten.
Maar dat is zeker geen excuus, want FBForum had 4 geschorsten.
Al was het raar nog eens te verliezen...
Morgen thuis tegen the Boca Juniors. Normaal moeten we deze match kunnen winnen, maar steven_26 is een goede manager. Dit in combinatie met de random maakt niets zeker....
Neorej wrote:
Die heeft geen enkele waar dat beide (moraal en fitheid) boven 90 zijn :s
Gelukzak!
Theuwizz krijgt 'kampioentrekjes'. Alles begin een beetje mee te zitten...Babelki uit is normaliter erg lastig... Als je deze week goed door komt zit het er zo maar in dat je het gaat redden...
Verdiende 3-4 overwinning bij Babelki, we blijven zo voorlopig aan de leiding. Morgen volgt er weer een superbelangrijke wedstrijd, uit bij Dreambuie United, benieuwd of we ook daar iets kunnen forceren of kan Ally naderen op ons?
Je kan me gerust bedanken hoor, ff winnen van jouw dichtste concurrent enzo...
Vandaag toch mooie ratings gehaald, 45 44 47, en dat met 3 B-spelers erin. Niet slecht, al zeg ik het zelf.
Ally wrote:
Theuwizz krijgt 'kampioentrekjes'. Alles begin een beetje mee te zitten...Babelki uit is normaliter erg lastig... Als je deze week goed door komt zit het er zo maar in dat je het gaat redden...
Verdiende 3-4 overwinning bij Babelki, we blijven zo voorlopig aan de leiding. Morgen volgt er weer een superbelangrijke wedstrijd, uit bij Dreambuie United, benieuwd of we ook daar iets kunnen forceren of kan Ally naderen op ons?
Je kan me gerust bedanken hoor, ff winnen van jouw dichtste concurrent enzo...
Vandaag toch mooie ratings gehaald, 45 44 47, en dat met 3 B-spelers erin. Niet slecht, al zeg ik het zelf.
Bedankt
Morgen tegen Dreambuie zonder degelijke RF.... Mn A RF is geschorst en mn B-rf vandaag geblesseerd uitgevallen in een VRB, balle...
En dan mag ik vandaag klagen over de "klote-agressieregel"? Stom van die blessure bij mij, anders had er veel meer ingezeten.
Wrm dat, mijn agresseifste speler is 49% en dat is enkel omdat ik geen enkele andere cb meer had en wrm denk ja dat dat mijn C rf speelde, wegens agressie
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Daan.// wrote:hoe goe is beringen utd??
139 rating halen met allemaal spelers die minimum 2% onder hun max spelen
Ja, fuck, nie normaal, ik haalde ook eens naar mijn normen goede ratings op verlaatsing voor de eerste keer dit seizoen(130 met 75 agresie en een 4-3-3), maar natuurlijk nooit genoeg om een punt te gaan halen op verplaatsing bij Beringen. En morgen moet ik het zonder CM's doen, duidelijk een véél te smalle kern dat ik heb...
Mijn tweede nederlaag En dan nog tegen de tweede, zonder RF. Nu hangen ze weer allemaal in mijne nek, jammer. Als je de spelersratings (- RF) bekijkt was ik nochthans sterker, maar dat en die rooie kaart nekken me wsl. (ik zal het maar niet rechtstreeks op de agressieregel steken hé Guardian )
18/18 is binnen na een verdiende 1-2 zege op het veld van ksv hillegem. DE naaste achtervolgers wonnen ook hun wedstrijden, waardoor het verschil voorlopig beperkt blijft tot 2 ende 3 punten. Maandag en donderdag volgen thuismatchen tegen Club Brugge FC en Overpelt FFC, dinsdag de lastige verplaatsing naar Wevelgem City... De herfsttitel is nog niet binnen, doch binnen handbereik.
Als ik zo naar de wedstrijden van volgende week kijk,wordt plek2 een erg interessante in de B1. De vorige spreker in dit forum zien we denk ik niet meer terug.
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
bbflood1 wrote:Als ik zo naar de wedstrijden van volgende week kijk,wordt plek2 een erg interessante in de B1. De vorige spreker in dit forum zien we denk ik niet meer terug.
haha
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Verloren tegen Team Soad, wat ingecalculeerd was. Alleen verschrikkelijk dat mijn CF rood kreeg, die heeft slecht agressie 11%. Hier heb ik helemaal geen vervanger voor. En ik had zo gehoopt om maandag met mijn beste ploeg te spelen, en speciaal mijn nog een halve B-ploeg opgesteld, omdat er al een paar spelers op 2 gele kaarten stonden.