Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

barto
Member of the Soccer Project Association

Post by barto »

ik ga binnenkort ook nog wat transfers doen.
jarnovic
Team President

Post by jarnovic »

as ik van u was zouk wachten tot einde seizoen
ik heb ook de fout gemaakt om op de laatste dag van de overgang om alles te verkopen en draag er nu de gevolgen van
uitrekenen e tegen de laatste dag van competitie alles buiten wa buiten moet en dan TS terug opbouwen e wist ik da toen ook ma

PS we zullen beide wel in C blijven :twisted:

grtz jarnovic
fc jumptown/darco

S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
Lunteren
Team President

Post by Lunteren »

Zo. Ik zit ook al 2 seizoenen in divisie C. Het gaat dit seizoen ronduit slecht. Degraderen zullen we niet, maar ons doel was om te promoveren, gaat ons grandioos niet lukken.

P.s Sommige zullen mij nog wel uit de oude tijden kennen. Ik probeer weer wat vaker op het forum te komen. :wink:
Groetjes iedereen
jarnovic
Team President

Post by jarnovic »

Lunteren wrote:Zo. Ik zit ook al 2 seizoenen in divisie C. Het gaat dit seizoen ronduit slecht. Degraderen zullen we niet, maar ons doel was om te promoveren, gaat ons grandioos niet lukken.

P.s Sommige zullen mij nog wel uit de oude tijden kennen. Ik probeer weer wat vaker op het forum te komen. :wink:
Groetjes iedereen
idd vroeger was je zeer druk bezig op de transfermarkt
ik volgde je transfers steeds want je deed soms wel bangelijke transfers
hehe
grtz jarnovic
fc jumptown/darco

Lunteren
Team President

Post by Lunteren »

Whahahah.
Ach ik zal nooit vergeten dat ik Oliver Zane uiteindelijk verkocht voor 13 miljoen euro (was toen in begin tijden van sp erg veel geld) :wink: .Uiteindelijk stokte hij op 78% globale klasse :wink: .
silverblast

Post by silverblast »

Lunteren wrote:Zo. Ik zit ook al 2 seizoenen in divisie C. Het gaat dit seizoen ronduit slecht. Degraderen zullen we niet, maar ons doel was om te promoveren, gaat ons grandioos niet lukken.

Groetjes iedereen
Ik ken je nog hoor, en jawel kijk ik zit ook in C.3 :wink:
In één van mijn vorige persberichten gaf ik een analyse en had ik je ook als promotiekandidaat bestempeld. Blijkbaar lukt het niet echt? :?

Nu, je staat slechts 10de, dus zorg er tenminste voor dat je niet degradeert! :o
Hopelijk zal je er net als ik ook in slagen je je nog te herpakken! (vorig seizoen stond ik in de degradatiezone in de heenronde)

Veel succes nog en welcome back. :wink:
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Lunteren
Team President

Post by Lunteren »

silverblast wrote:

Groetjes iedereen
Ik ken je nog hoor, en jawel kijk ik zit ook in C.3 :wink:
In één van mijn vorige persberichten gaf ik een analyse en had ik je ook als promotiekandidaat bestempeld. Blijkbaar lukt het niet echt? :?

Nu, je staat slechts 10de, dus zorg er tenminste voor dat je niet degradeert! :o
Hopelijk zal je er net als ik ook in slagen je je nog te herpakken! (vorig seizoen stond ik in de degradatiezone in de heenronde)

Veel succes nog en welcome back. :wink:
Het gaat met u zeer goed in onze competitie. Veel suc6 volgend seizoen in B :wink:
barto

Post by barto »

jarnovic wrote:as ik van u was zouk wachten tot einde seizoen
ik heb ook de fout gemaakt om op de laatste dag van de overgang om alles te verkopen en draag er nu de gevolgen van
uitrekenen e tegen de laatste dag van competitie alles buiten wa buiten moet en dan TS terug opbouwen e wist ik da toen ook ma

grtz jarnovic
ik ga 1 verkopen mijn spits van 29 j en dan w8 ik trug todak ik 100% ts heb e, ik ga het rustig aan doen. Ik zou tog niet zo zker zijn van behoud. Zoals het bij mij nu gaat, gaat het goed ma het kan nog altijd keren e
Daan.//

Post by Daan.// »

I'm back, alive and kicking :D
Sep

Post by Sep »

nog steeds 6 punten :D
jarnovic
Team President

Post by jarnovic »

barto wrote:
jarnovic wrote:as ik van u was zouk wachten tot einde seizoen

grtz jarnovic
ik ga 1 verkopen mijn spits van 29 j en dan w8 ik trug todak ik 100% ts heb e, ik ga het rustig aan doen. Ik zou tog niet zo zker zijn van behoud. Zoals het bij mij nu gaat, gaat het goed ma het kan nog altijd keren e
jaja ge hebt absoluut gelijk
ma as ik zak
houd ik men jonge spelers
en verkoop ik al de rest
en dan starten we terug op weg naar de top
hehe
alle top???
hehe
grtz jarnovic
fc jumptown/darco

lobert

Post by lobert »

Morgen B-team tegen KVOlliver.. Eerst werd besloten het A-team te gebruiken, maar doordat de lastige uitwedstrijd in beker op vrijdag is het B-team opgesteld. Niet al te veel spelers waren beschikbaar op het middenveld dus hebben we er ook nog een jonge LM bijgegooid. :)

Donderdag dus een verlies in de competitie en vrijdag hoogstwaarschijnlijk wel winst in de beker. Vandaag in de beker 127 % gehaald in een uitwedstrijd en terecht 0-1 gewonnen. Het waren de beste ratings dit seizoen met maar 65 % teamspirit. Groeimarge zit er dus genoeg in. Zoals misschien al bekend was spelen we 4-3-3, doordat we maar 3 CM's ter beschikking hebben.. Als de TS 100 % is, zullen we zeker proberen nog een topCM te strikken.

Volgende week wordt minimaal een 6/12 verwacht.. Dat moet genoeg zijn om uit de degradatiezone te komen. We hopen zo snel mogelijk veilig te zijn zodat we eerder transfers kunnen gaan doen en volgend seizoen top kunnen zijn en hopelijk het kampioenschap binnen kunnen halen!
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
leendert

Post by leendert »

Morgen moeten we aantreden tegen ducaboys. Net als ons al een aantal siezoenen een vaste waarde in C.8. We zullen deze wedstrijd moeten winnen om nog enige kans te maken tot aansluiting bij de eerste 2.

Dit wordt een van de lastigste wedstrijden van het seizoen!!
Image

Image
jarnovic
Team President

Post by jarnovic »

tegen super boeren
bangelijke ploeg
ma sukkelt ook met TS
dus ja we zien wel e
grtz jarnovic
fc jumptown/darco

Molleke

Post by Molleke »

Vlotte 2-4 overwinning.

Halverwege het seizoen staan wij op plaats ........... 1

1 KRC Molleke 35
2 kvm 35
3 Roslar SV 32
4 racingbojkes 31
5 kvc Booischot 30
6 Gaan-Met_Di.. 30
7 CA Metropol.. 27
8 FC Kama 27
9 fc.boskamphoek 26
10 Budistii 26
--------------------------------------------------------------------------------
11 Nala 17
12 3 Gapers 12
13 FC Half-Life 10
14 Real Brugge 6
15 FC Team 459 3
16 FC Team 1114 0
ImageImage
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”