Een redelijk seizoen is uiteindelijk afgesloten met een 5de plaats. Vantevoren Niet voor getekend, achteraf wel. De voorsprong op de nr 6 is namelijk 11 punten.
Helaas net geen vierde omdat we de laatste wedstrijd tegen de nr 4 Marsu net verloren. Beetje risico genomen met hoge agressie, wat resulteerde in een rode kaart na 68 min.
Wel een hoogstaande match (LR 120-121).
Met een of 2 aankopen en 2 jeugdspelers die volgend seizoen gaan doorbreken moet volgend jaar voor promotie gestreden kunnen worden
Dus volgend jaar zien jullie me gewoon weer terug op dit forum
2e plaats,nu ga ik toch per ongeluk promoveren
ik ben niet tegen promoveren,maar ik wil van elke divisie een beker(ale nu wel ni van H,anders zak ik wa te nijg )
Dit seizoen eindigen we met een zachte 1 - 0 overwinning bij sWi. Dit betekent dat Global Army kampioen wordt en promoveert naar D. Of we het daar gaan redden betwijfel ik aangezien ons heel middenveld verjongd zal moeten worden. Ook dat we naar D gaan met 4000 zitjes is niet echt bevorderend voor onze economie maarja
D.5 wordt onze nieuwe stek waar we gaan vertoeven. Ongetwijfeld een sterke reeks, een nieuwe uitdaging voor mezelf als manager.
sjoerd wrote:Volgend seizoen kom ik naar jullie jongens! Het wordt alleen nog spannend wie 1 en 2 wordt ! Ik zit nu in F.16!
waar ga je terecht komen moest je promoveren?
ik hoop dat ik niet promoveer,ik ga voor de 3e plaats en volgend seizoen voor de eerste..ik sta nu per ongeluk 4e maar de 2e en 3e staan gelijk met 1 punt meer als mij,dus ik hoop dat ze niet gelijkspelen(ze moeten de laatste match tegen elkaar) want dan zou ik per ongeluk promoveren kwil alleen promoveren als ik eerste sta,kmoet die beker hebben
Ik blijf dus in E52. Ik hoop om volgend jaar met de top 5 te kunnen meedoen door de opkomende talenten die er in de winterstop van volgend seizoen moeten staan. Nu heb ik me net erg verbeterd op de cm , ik had daar namelijk een cm van bp= 60. Nu heb ik een cm van bp = 64 dus hopelijk een beetje betere linieratings. Wie komt er nog naar E52?
@martinello : het niveau van reeks E52 gaat verschrikkelijk omhoog gaan , kheb eens gekeken naar de ploegen die bij ons komen