Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
Thomas, volgens mij valt het wel mee hoor. vanuit de f-divisies 154 t/m 156 komen er wat ploegen bij, maar daar ben ik niet bang voor. Alleen sc varkenoord uit f154 heeft in potentie een goed team. Wat er vanuit d terugkomt heb ik geen idee van.
Ik heb er vertrouwen in dat IK volgend jaar om promotie kan gaan strijden samen met tinnies en Fc Marsu en misschien met jou.
Als het goed ik heb er morgen een nieuwe cm erbij. En ik heb 2 jeugdspelers, die eraan komen
succes vast volgend seizoen. Iedereen uit de overige divisies natuulijk ook
martinello wrote:Thomas, volgens mij valt het wel mee hoor. vanuit de f-divisies 154 t/m 156 komen er wat ploegen bij, maar daar ben ik niet bang voor. Alleen sc varkenoord uit f154 heeft in potentie een goed team. Wat er vanuit d terugkomt heb ik geen idee van.
Ik heb er vertrouwen in dat IK volgend jaar om promotie kan gaan strijden samen met tinnies en Fc Marsu en misschien met jou.
Als het goed ik heb er morgen een nieuwe cm erbij. En ik heb 2 jeugdspelers, die eraan komen
succes vast volgend seizoen. Iedereen uit de overige divisies natuulijk ook
ik ben ook mijn cb aan het verkopen , presteerd nog 68 ofzo maar verjonging nodig en geld dusja. Er zullen wel nog een paar buiten vliegen
ja ik ben dus naar E 51 gepromoveerd enja onze doelstellingen zijn vooral behoud en eig kunnen we de top 5 zeker behalen tenzij die ploegen zich enorm hebben versterkt
we gaan vooral nu het stadion uitbreiden omdat we dat nog nooit gedaan hadden en zo weinig inkomsten en een goed team
we gaan nu leven op onze huidige kern,en de jeugdspelers die erbij komen,en nu volop geld binnen krijgen en dan staan we goed
want zoals het nu is zouden we nie blijven leven,het stadion is dodnerda kalar dan heb ik 8000 zitjes dusja,we verkopen de jeugdspelers waarvan we er over hebben en via dat geld breiden we opnieuw uit
heb ik hier niet op deze pc ik ben 14de geindigt in D17
Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!