Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Guardian
Member of the Soccer Project Association

Post by Guardian »

TrAnEcId wrote:
Guardian wrote:we zijn elkaar gewoon wat aant klooien :wink:

eneh Herr_Theuwis ik heb na de halve finale tegen jou ook de finale gewonnen ;-)

http://www.soccerproject.com/game_repor ... eID=456981
lol, typisch, F en G only :P en veg speelde 25% lager agressie :D
zoals ik vroeger al vaak genoeg gezegd heb, als ik een F & G only cup zie en het is voor veel geld schrijf ik me in :P

Sommige F & G managers begrijpen het princiepe van open bekers niet

:lol: :wink:
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

Guardian wrote:
TrAnEcId wrote:

eneh Herr_Theuwis ik heb na de halve finale tegen jou ook de finale gewonnen ;-)

lol, typisch, F en G only :P en veg speelde 25% lager agressie :D
zoals ik vroeger al vaak genoeg gezegd heb, als ik een F & G only cup zie en het is voor veel geld schrijf ik me in :P

Sommige F & G managers begrijpen het princiepe van open bekers niet

:lol: :wink:
Me knowz, I also did it before, and i would still do it again :P
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

Idd, je hebt tegen mijn B-ploeg gewonne, gefeliciteerd :wink:
ImageImageImage
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

B2 is duidelijk de sterkste B-reeks, zet een ploeg uit de top 8 in een andere reeks en ze speelt los kampioen. :P

Morgen zware dag, er ontbreken heel wat spelers tegen ReesingGenk (3 schorsingen en een aantal conditieproblemen). Namiddag nog belangrijke match tegen Westel.
steven_26
Team President

Post by steven_26 »

Dark Tiger wrote:B2 is duidelijk de sterkste B-reeks, zet een ploeg uit de top 8 in een andere reeks en ze speelt los kampioen. :P

Morgen zware dag, er ontbreken heel wat spelers tegen ReesingGenk (3 schorsingen en een aantal conditieproblemen). Namiddag nog belangrijke match tegen Westel.
ik vrees er toch voor :wink: :twisted:
steven_26 manager of Boca Juniors
Raffin

Post by Raffin »

Dark Tiger wrote:B2 is duidelijk de sterkste B-reeks, zet een ploeg uit de top 8 in een andere reeks en ze speelt los kampioen. :P

B1 en B2 kampen.. B3 is het zwakkere broertje

maar Beringen mag wel naar B3 komen.. ik versla ze zo graag ^^
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Engelse humor zeker :P

Wel, laat jullie top-8 eens bij onze top-8 intrekken, then we'll see and speak :twisted:

Moet toch een beetje de belangen van m'n sympathieke en kwaliteitsvolle medemanagers verdedigen he!
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Damn, uit 3% beter, en toch niet winnen... :(

Ratings van the glassbell: 144!!! :shock:
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

Badbuffalo wrote:Damn, uit 3% beter, en toch niet winnen... :(

Ratings van the glassbell: 144!!! :shock:
Inderdaad knap. Ik had vandaag 142, ook niet slecht...
Ik denk dat de titelrace dus duidelijk een strijd met drie wordt: Forza Buffalo Forum, the glassbell en FC Brehaza.
Spannend 8)
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

WTF FC Mira :evil: :evil: :evil: ?????? 2-4 Verlies?????? En morgen met drie geschorsten naar OPA FC, dus dat wordt ook al nix... Ik speel met 65 agressie en krijg ik in 44ste minuut rood (een speler met 40 agressie die rechtstreeks rood krijgt, waar ben je in godsnaam mee bezig?????), hij speelt met 100 agressie en krijgt pas in 67 min rood (een speler met maar liefst 90 agressie)????? Ik ben dus na één speeldag mijn leidersplaats kwijt en HOE VERD*MME !!!!!!!!!!!!!!!!
ImageImageImage
aura
Team Board Member

Post by aura »

Herr_Theuwis wrote:WTF FC Mira :evil: :evil: :evil: ?????? 2-4 Verlies?????? En morgen met drie geschorsten naar OPA FC, dus dat wordt ook al nix... Ik speel met 65 agressie en krijg ik in 44ste minuut rood (een speler met 40 agressie die rechtstreeks rood krijgt, waar ben je in godsnaam mee bezig?????), hij speelt met 100 agressie en krijgt pas in 67 min rood (een speler met maar liefst 90 agressie)????? Ik ben dus na één speeldag mijn leidersplaats kwijt en HOE VERD*MME !!!!!!!!!!!!!!!!
Moet toegeven dat is ver buiten mijn verwachtingen lag, maar kan niet zeggen dat ik er niet tevreden over ben. 8)

En mag ik er u attent op maken dat het ZIJ is ipv HIJ :P
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

aura wrote:
Herr_Theuwis wrote:WTF FC Mira :evil: :evil: :evil: ?????? 2-4 Verlies?????? En morgen met drie geschorsten naar OPA FC, dus dat wordt ook al nix... Ik speel met 65 agressie en krijg ik in 44ste minuut rood (een speler met 40 agressie die rechtstreeks rood krijgt, waar ben je in godsnaam mee bezig?????), hij speelt met 100 agressie en krijgt pas in 67 min rood (een speler met maar liefst 90 agressie)????? Ik ben dus na één speeldag mijn leidersplaats kwijt en HOE VERD*MME !!!!!!!!!!!!!!!!
Moet toegeven dat is ver buiten mijn verwachtingen lag, maar kan niet zeggen dat ik er niet tevreden over ben. 8)

En mag ik er u attent op maken dat het ZIJ is ipv HIJ :P
Mijn excuses Juffrouw, was het in alle razernij even vergeten, hoe kan ik het goedmaken? :P
ImageImageImage
bats1903

Post by bats1903 »

Vanmorgen ook maar weer eens gewonnen van The Guardians. Helaas heeft een van mijn comcurenten ook weer gewonnen. Maar ik ga er wel steeds meer in geloven dat handhaving mogelijk moet zijn.
ImageImageImage
bbflood1
Team Board Member

Post by bbflood1 »

Na de eerste wedstrijd van de terugronde gaf bbflood1 een persconferentie.Hij gaf hierin aan ook volgend jaar in de B1 te willen blijven en niet te gaan strijden voor promotie. We hebben vorig seizoen een verjongingskuur doorgevoerd, maar we zijn er nog niet. De aankopen zijn nog net niet goed genoeg voor de A en een aantal A spelers zullen volgend seizoen vervangen gaan worden. Vandenbergh,Heath en Bodor zullen volgend seizoen uit de basis verdwijnen.Het is dan niet handig om in de A te spelen. Onze doelstelling voor dit seizoen was handhaving door de lage TS. We moeten nu niet gaan denken dat we met deze derde plaats en een vrij lage TS aan het begin van het seizoen klaar zijn voor de A. Ons beleid is er een van de Lange termijn, als we in de A zitten moeten we ons kunnen handhaven en dat kan nu niet, aldus bbflood1.
Jah eldridge
Floodland.
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
Raffin

Post by Raffin »

0-5 winst en 24/24.. :D
Post Reply