Toch gelukkig met het punt alhoewel ik nu naar de derde plaats zak.
Als er een ploeg de overwinning verdiende waart gij het. Dus mijn excuses voor de 2punten die ik van uw pik want ik gun u zeker de promotie omdat ge gewoon de beste ploeg hebt. Als ik had gewonnen ging ik nog vol voor de competitie, nu zal dit niet meer altijd het geval zijn. Degraderen is toch praktisch onmogelijk als ik hier en daar nog een wedstrijdje win.
Tegen KRC Molleke had ik voor een 4-4-2 opstelling gekozen omdat mijn RF geblesseerd was uitgevallen. Omdat mijn B-RF niet bepaald goed is, koos ik voor 2 spitsen, en moest ik dus ook noodgedwongen mijn beste speler (LF) aan de kant laten. Deze opstelling was mss niet de goede omdat ik in een 3-4-3 toch iets betere ratings zou hebben gehaald (denk ik toch) .
In ieder geval nog heel veel succes en op naar B zou ik zeggen
waarom hebt gij een punt gepikt? hij was toch maar 1% beter?
bwa gepikt, is misschien overdreven, maar beter is beter he, dus een overwinning van hem/haar zou verdiend geweest zijn. Als ik verloren had zou ik niet te klagen hebben.
btw: zo ziet ge dat ook KRC Molleke met een procent beter te zijn ook niet wint.
EDIT: ik had mijn twee spitsen verkeerde IO's meegegeven, nl vrije rol ipv eigen kans gaan. dom dom dom
Last edited by racingboj on Thu Apr 27, 2006 6:55 pm, edited 1 time in total.
racingboj wrote:
Als er een ploeg de overwinning verdiende waart gij het. Dus mijn excuses voor de 2punten die ik van uw pik want ik gun u zeker de promotie omdat ge gewoon de beste ploeg hebt. Als ik had gewonnen ging ik nog vol voor de competitie, nu zal dit niet meer altijd het geval zijn. Degraderen is toch praktisch onmogelijk als ik hier en daar nog een wedstrijdje win.
Tegen KRC Molleke had ik voor een 4-4-2 opstelling gekozen omdat mijn RF geblesseerd was uitgevallen. Omdat mijn B-RF niet bepaald goed is, koos ik voor 2 spitsen, en moest ik dus ook noodgedwongen mijn beste speler (LF) aan de kant laten. Deze opstelling was mss niet de goede omdat ik in een 3-4-3 toch iets betere ratings zou hebben gehaald (denk ik toch) .
In ieder geval nog heel veel succes en op naar B zou ik zeggen
waarom hebt gij een punt gepikt? hij was toch maar 1% beter?
bwa gepikt, is misschien overdreven, maar beter is beter he, dus een overwinning van hem/haar zou verdiend geweest zijn. Als ik verloren had zou ik niet te klagen hebben.
btw: zo ziet ge dat ook KRC Molleke met een procent beter te zijn ook niet wint.
tja ik had liever dat ik dinsdag was gewonnen, en hij vandaag
doemme atta blijft ongeslagen
nipt verloren met 2-1
sta 9e nu
nu zo hoog mogelijk in de ranking zien te geraken e
en volgend seizoen voor de titel gaan
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
Verdiende 1-0 nederlaag tegen de sterkste ploeg van C1: the glassbell.
De stand wordt:
Ranking
1 Verbroederi.. 43
2 the glassbell 43
3 Nop's Heroes 42
4 FC Brehaza 40
5 SK Brugge 36
6 FC Amoebe 35
Jammer genoeg wordt de competitie momenteel beïnvloed door RealMadrid111 dat regelmatig met zijn C ploeg speelt en door de prutsers dat te koppig is om een (goedkoop) nieuw veld aan te leggen. Hierdoor verliest hij 0-5 in thuismatchen + zijn ploeg TS en maakt het dat de andere ploegen gemakkelijk.
FC Brehaza speelt pas op speeldag 30 en dan zal zijn nieuw veld aangelegd zijn en zijn TS terug 100... Bedankt.
Volgende week 3 thuismatchen en een uitmatch tegen de Amoebies. 9/12 is gewenst...
Vlotte overwinning tegen FC team.
Terug op de 2de plaats.
Programma voor volgende week:
01/05 KVM - KRC Molleke (nummer 1 tegen nummer 2)
02/05 FC Team - KRC Molleke
04/05 KRC Molleke - Roslar SV (nummer 2 tegen nummer 3)
05/05 Budistii - KRC Molleke
Moeilijk programma.
Hier worden de prijzen verdeeld volgens mij.
Als wij mekaar punten afpakken kunnen anderen (Daan, racingboj, ...) terug mee aan de kop komen.
Yvesiezi wrote:Verdiende 1-0 nederlaag tegen de sterkste ploeg van C1: the glassbell.
De stand wordt:
Ranking
1 Verbroederi.. 43
2 the glassbell 43
3 Nop's Heroes 42
4 FC Brehaza 40
5 SK Brugge 36
6 FC Amoebe 35
Jammer genoeg wordt de competitie momenteel beïnvloed door RealMadrid111 dat regelmatig met zijn C ploeg speelt en door de prutsers dat te koppig is om een (goedkoop) nieuw veld aan te leggen. Hierdoor verliest hij 0-5 in thuismatchen + zijn ploeg TS en maakt het dat de andere ploegen gemakkelijk.
FC Brehaza speelt pas op speeldag 30 en dan zal zijn nieuw veld aangelegd zijn en zijn TS terug 100... Bedankt.
Volgende week 3 thuismatchen en een uitmatch tegen de Amoebies. 9/12 is gewenst...
Lkkr spannend zo te zien in C1
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Yvesiezi wrote:Verdiende 1-0 nederlaag tegen de sterkste ploeg van C1: the glassbell.
De stand wordt:
Ranking
1 Verbroederi.. 43
2 the glassbell 43
3 Nop's Heroes 42
4 FC Brehaza 40
5 SK Brugge 36
6 FC Amoebe 35
Lkkr spannend zo te zien in C1
Ja maar toch ben ik vrij zeker van de promovendi:
the glassbell en Verbr. Robbeke
Volgend seizoen:
Nop's heroes en FC Amoebe/FC Brehaza
Het seizoen daarna:
FC Amoebe/FC Brehaza?
ManagerClubTactiekWedstrijdHelpUitloggenVerslag van de wedstrijd Roslar SV - Gaan-Met_Die_Banaan (1 - 2)
Type Competitie
Datum vrijdag 28 april 2006 (04:10 CET)
Stadion Roslar Stadium
Nog eens gewonnen en wel van eentje uit de bovenste regionen, fc italia. Het werd 3-2 en er werd al met 133 % rating gespeeld.. We hebben nu al 89 % TS en dat zal wel voor veel overwinningen zorgen de komende tijd!.. We zoeken nog wel CM's voor komend seizoen, 2 van max. 65 % agressie en minimaal bp 69.. ook onder de 24 jaar..
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.