Overtuigend gewonnen nu (van NewFCB

Moderator: Moderator
voel ik daar enige vorm van angst?Yvesiezi wrote:Ik snap je wel nietbbflood1 wrote:Zal voor de spanning in de B1 toch nog maar ff de achterstand zo klein mogelijk proberen te houden!: je wilt niet promoveren maar je verliest bijna niet meer. Hoe ga je dan niet promoveren?
dat is gwn iets om de druk eraf te houden:p, promotie staat bovenaan zijn TODO lijstje:p:pYvesiezi wrote:Ik snap je wel nietbbflood1 wrote:Zal voor de spanning in de B1 toch nog maar ff de achterstand zo klein mogelijk proberen te houden!: je wilt niet promoveren maar je verliest bijna niet meer. Hoe ga je dan niet promoveren?
Hi,
we hebben juist bericht gekregen ivm onze volgende wedstrijd in het 'Champions League V' toernooi:
don 6 jul 2006 (14:00:00 CET) : Theuwizz' FC - The Guardians
Zorg dat we winnen he!
Sportieve groeten,
Het bestuur.
vri 7 jul 2006 (04:00 CET) L The Guardians ?? - ?? Theuwizz' FC
Lol, dit is echt wel lachen, wij treffen elkaar gewoon altijdGuardian wrote:dju dju dju, Vr vergeten te regelen
Hi,
we hebben juist bericht gekregen ivm onze volgende wedstrijd in het 'Champions League V' toernooi:
don 6 jul 2006 (14:00:00 CET) : Theuwizz' FC - The Guardians
Zorg dat we winnen he!
Sportieve groeten,
Het bestuur.
Donderdag om 14h halve finale Aantal teams 32 Inschrijvingsgeld € 140.000,00
En om 10h tegen The cheathunters de kwartfinale Aantal teams 32 Inschrijvingsgeld € 100.000,00
Dus tegen de nummer 2 uit B-2 en B-3
Dat gaat leuk worden zeker met alle inkopen op het moment
We hopen minstens 1 wedstrijd te winnen van de 2
edit: LOOOLvri 7 jul 2006 (04:00 CET) L The Guardians ?? - ?? Theuwizz' FC