Ik doe mijn best. Maandag zetten we alles op alles. Theeuwizz heeft daarna in principe wel nog het zwaarste programma, als iedereen dan nog op zijn sterkst speelt en niet aan uitbollen denkt. Zijn laatste 4 matchen zijn op papier nog heel lastig.Ally wrote:Als je van mij wint win dan ook ff van Theeuwiz want die gozert moet ik ook nog in zijn eigen tuin bekampen...Hoewel ik maandag ook een pittige klus heb aan SOAD thuis... We kunnen in ieder geval vrijheid spelen, want we hebben meer dan voldaan aan onze doelstelling.Dark Tiger wrote:Ik ook.Ally wrote: idd morgen zal voor het eerst de stand de ware krachtsverhoudingen laten zien. Helaas vandaag gelijk gespeeld tegen Bats. Ik had 3 punten nodig om in het spoor te kunnen blijven. morgen tegen Beringen ga ik ervan uit dat ik 0 punten haal.Neenee, je weet nooit wat er gebeurt, maar ik zal wel serieus ontgoocheld zijn als ik in eigen huis niet win. Maandag is zo mogelijk nog belangrijker: uit bij Theeuwizz. Als ik deze 2 matchen kan winnen, ziet het er mooi uit.
Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Team President
-
- Team Board Member
Het wordt idd een heftige strijd volgende week. Thuis tegen Beringen, naar SoaD, thuis tegen Drambuie en thuis tegen Babelki...Dark Tiger wrote:Ik doe mijn best. Maandag zetten we alles op alles. Theeuwizz heeft daarna in principe wel nog het zwaarste programma, als iedereen dan nog op zijn sterkst speelt en niet aan uitbollen denkt. Zijn laatste 4 matchen zijn op papier nog heel lastig.Ally wrote:Als je van mij wint win dan ook ff van Theeuwiz want die gozert moet ik ook nog in zijn eigen tuin bekampen...Hoewel ik maandag ook een pittige klus heb aan SOAD thuis... We kunnen in ieder geval vrijheid spelen, want we hebben meer dan voldaan aan onze doelstelling.Dark Tiger wrote:Ik ook.Neenee, je weet nooit wat er gebeurt, maar ik zal wel serieus ontgoocheld zijn als ik in eigen huis niet win. Maandag is zo mogelijk nog belangrijker: uit bij Theeuwizz. Als ik deze 2 matchen kan winnen, ziet het er mooi uit.

-
- Team Board Member
-
- Team Board Member
-
- Team President
Ongelooflijk, alweer genekt door de random van de agressie en een blessure. En dan haalden we nog dezelfde rating terwijl we toch verloren, 2de keer al dit seizoen.
Ref had 77% agressie en Drambui speelde 75% agressie en krijgt geen enkele rode kaart.
Maar vooral die blessure speelde me parten, ik had geen RF op de bank zitten.
Dit is even zwaar balen. Maandag niet winnen betekent dat we alles op de beker zetten en een jaar langer in B2 blijven.

Ref had 77% agressie en Drambui speelde 75% agressie en krijgt geen enkele rode kaart.

Dit is even zwaar balen. Maandag niet winnen betekent dat we alles op de beker zetten en een jaar langer in B2 blijven.

-
- Member of the Soccer Project Association
Klassement
1 FC Brehaza 54
2 Forza Buffa.. 52
3 the glassbell 49
4 Boca Juniors 44
5 prutsersVK 43
6 Wevelgem City 40
7 Lazio 1900 37
8 RSCA Prince 35
9 The Arbiters 33
10 Club Brugge FC 32
11 Overpelt FFC 29
12 Fort Boys M.. 26
13 Yotto 25
14 ksv hillegem 11
15 Crystalthunder 6
16 FC Team 993 5
Divisie B.1
The Arbiters winnen nog een keer, tegen Lazio 1900 in hun eigen stadion.
Maandag thuis tegen Forza Buffalo Forum. Het was mogelijk, maar door schorsing van onze top CM zal dat een nederlaag worden vrezen we.
We zullen onze tactiek helemaal mogen omsmijten..
1 FC Brehaza 54
2 Forza Buffa.. 52
3 the glassbell 49
4 Boca Juniors 44
5 prutsersVK 43
6 Wevelgem City 40
7 Lazio 1900 37
8 RSCA Prince 35
9 The Arbiters 33
10 Club Brugge FC 32
11 Overpelt FFC 29
12 Fort Boys M.. 26
13 Yotto 25
14 ksv hillegem 11
15 Crystalthunder 6
16 FC Team 993 5
Divisie B.1
Maandag thuis tegen Forza Buffalo Forum. Het was mogelijk, maar door schorsing van onze top CM zal dat een nederlaag worden vrezen we.

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Twee overwinningen op rij, kom dat tegen
. Maar Babelki begint ook punten te pakken, maar ik zou dolgraag 11de eindigen, omdat ik dan terug naar C6 kan gaan, de divisie van waar ik kom.
Trouwens spanning troef bovenaan in B2 , met een toch wel verrassende overwinning (gelijke ratings) van Drabuie United op het veld an Beringen United. De drie koplopers zullen er voor moeten strijden....

Trouwens spanning troef bovenaan in B2 , met een toch wel verrassende overwinning (gelijke ratings) van Drabuie United op het veld an Beringen United. De drie koplopers zullen er voor moeten strijden....
idd ik heb echt puur gegokt, omdat ik wist dat ik bij een gelijke agressie volstrekt kansloos zou zijn. In mijn eerste pot tegen OPA flikte hij dat ook tegen mij. Ook met succes overigens...Dark Tiger wrote:Ongelooflijk, alweer genekt door de random van de agressie en een blessure. En dan haalden we nog dezelfde rating terwijl we toch verloren, 2de keer al dit seizoen.![]()
Ref had 77% agressie en Drambui speelde 75% agressie en krijgt geen enkele rode kaart.Maar vooral die blessure speelde me parten, ik had geen RF op de bank zitten.
-
- Member of the Soccer Project Association
Het wordt ook voor ons een belangrijke wedstrijd, ifv mogelijke promotie... Hopelijk kunnen we deze lastige uitmatch maandag winnend afsluiten, hopelijksilverblast wrote:Klassement
1 FC Brehaza 54
2 Forza Buffa.. 52
3 the glassbell 49
4 Boca Juniors 44
5 prutsersVK 43
6 Wevelgem City 40
7 Lazio 1900 37
8 RSCA Prince 35
9 The Arbiters 33
10 Club Brugge FC 32
11 Overpelt FFC 29
12 Fort Boys M.. 26
13 Yotto 25
14 ksv hillegem 11
15 Crystalthunder 6
16 FC Team 993 5
Divisie B.1

-
- Team President
OPA heeft tegen mij ook zo gewonnen.Ally wrote:idd ik heb echt puur gegokt, omdat ik wist dat ik bij een gelijke agressie volstrekt kansloos zou zijn. In mijn eerste pot tegen OPA flikte hij dat ook tegen mij. Ook met succes overigens...Dark Tiger wrote:Ongelooflijk, alweer genekt door de random van de agressie en een blessure. En dan haalden we nog dezelfde rating terwijl we toch verloren, 2de keer al dit seizoen.![]()
Ref had 77% agressie en Drambui speelde 75% agressie en krijgt geen enkele rode kaart.Maar vooral die blessure speelde me parten, ik had geen RF op de bank zitten.
Het is overigens de 2de keer dit seizoen dat ik tegen u speel en dat we dezelfde rating hebben en dat ik verlies. Wel straf dat dat twee keer tegen dezelfde rechtstreekse concurrent gebeurt en natuurlijk erg belangrijk.