lobert wrote:Makkelijk 5-0 gewonnen tegen een FCteam. Nu staan de nummers 8 t/m 11 nog maar in een straal van 1 punt. Ik ben nog steeds de numme 11 maar ik kom steeds dichterbij en met 100 % TS gaat 't rap
Titel KRC Molleke C-ploeg trainingscup I
Wedstrijden
zon 7 mei 2006 (22:00 CET) KRC Molleke ?? - ?? KAXAÇA
zon 7 mei 2006 (22:00 CET) CELTIC85 ?? - ?? LensDreamTeam
Miljaar, 't zal te rap gaan peis ik. Kunde nie nog ewa wachten met diene TS ? De mijne gaat zjust achteruit...
Smojeee wrote:@Brever : Helaas moet ik niet meer tegen Zeljeznicar , had hem graag gepakt en drie punten ingelopen. Ik heb nu twee spelers op de transferlijst , moraal gaat dus terugzakken. Van de hoogstgeklasseerden speel ik alleen nog mijn laatste wedstrijd op Yotto.
.
ik hoop dat je alles blijft geven zoals AA Gent zal doen op Standard vanavond.
Jij gaat de rol van scherprechter moeten zijn en word jij misschien nog mijn reddende engel
noot=elke match in C heb ik dit seizoen zeer serieus aangepakt,ik denk dat ik maar 1 wedstrijd heb gewonnen met meer dan 1 goal verschil.De reeks is zeer close,de agressieinstelling dit seizoen heeft mij de koppositie opgeleverd.Enkel tegen Opereta heeft het vandaag niet mogen zijn.Als ik derde word,word ik zot,zoveel energie ingestoken dit seizoen en dan er naast gaan grijpen
lobert wrote:Makkelijk 5-0 gewonnen tegen een FCteam. Nu staan de nummers 8 t/m 11 nog maar in een straal van 1 punt. Ik ben nog steeds de numme 11 maar ik kom steeds dichterbij en met 100 % TS gaat 't rap
Titel KRC Molleke C-ploeg trainingscup I
Wedstrijden
zon 7 mei 2006 (22:00 CET) KRC Molleke ?? - ?? KAXAÇA
zon 7 mei 2006 (22:00 CET) CELTIC85 ?? - ?? LensDreamTeam
Miljaar, 't zal te rap gaan peis ik. Kunde nie nog ewa wachten met diene TS ? De mijne gaat zjust achteruit...
TS = al paar dagen 100 % .. C-ploeg trainingscup me reet, ik heb 1 keer met A-team gespeeld en paar keer met B-team
Inschrijfgeld had 0,00 moeten zijn.. Maar goed, als ik in de finale sta gebruik ik waarschijnlijk m'n A-team..
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Vandaag 1-1 gelijk tegen de nummer 5.. Had 134 % uitrating, terwijl hij slechts 130 % thuisrating had. Maar goed, we staan eindelijk boven de streep, en dat willen we graag zo houden.
LensDreamTeam
lobert wrote:Vandaag 1-1 gelijk tegen de nummer 5.. Had 134 % uitrating, terwijl hij slechts 130 % thuisrating had. Maar goed, we staan eindelijk boven de streep, en dat willen we graag zo houden.
ik dacht dat je voor promotie ging :
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
lobert wrote:Vandaag 1-1 gelijk tegen de nummer 5.. Had 134 % uitrating, terwijl hij slechts 130 % thuisrating had. Maar goed, we staan eindelijk boven de streep, en dat willen we graag zo houden.
ik dacht dat je voor promotie ging :
Er kwam iets tussen En dat was ook nodig. CB's waren verouderd en had beetje talentjes etc. nodig
LensDreamTeam
lobert wrote:
C-ploeg trainingscup me reet, ik heb 1 keer met A-team gespeeld en paar keer met B-team
Inschrijfgeld had 0,00 moeten zijn.. Maar goed, als ik in de finale sta gebruik ik waarschijnlijk m'n A-team..
Yep, heb 1e match met een C-team (veredeld) gespeeld, de rest met een B-team aangevuld met wat A-spelers. Succes in de halve finale (geluk zal je niet nodig hebben ).
De stand in de terugronde, ook wel interessant:
1 Nop's Heroes & Verbr. Robbeke 20
3 FC Brehaza 19
4 FC Amoebe 18
5 the glassbell & Terbiestiboys 16
Maandag de uitmatch op Nop's Heroes: heeel moeilijk...
Moeilijk voor beiden in ieder geval.
the glassbell lijkt af te haken, de TS is in tenminste flink aan het dalen door transfers.. onderschat de Amoebe niet.
Succes maandag!
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
De stand in de terugronde, ook wel interessant:
1 Nop's Heroes & Verbr. Robbeke 20
3 FC Brehaza 19
4 FC Amoebe 18
5 the glassbell & Terbiestiboys 16
Maandag de uitmatch op Nop's Heroes: heeel moeilijk...
Moeilijk voor beiden in ieder geval.
the glassbell lijkt af te haken, de TS is in tenminste flink aan het dalen door transfers.. onderschat de Amoebe niet.