Eh, ik krijg de neiging om sorry te zeggen.Badbuffalo wrote:Hoe jammer dat we begin deze week 2 punten verloren tegen The Arbiters...![]()

Moderator: Moderator
Eh, ik krijg de neiging om sorry te zeggen.Badbuffalo wrote:Hoe jammer dat we begin deze week 2 punten verloren tegen The Arbiters...![]()
en ik ga voor winstHerr_Theuwis wrote:Héééél belangrijke winst tegen Drambuie United, we staan nu 2 punten voor op Beringen en 5 op ditzelfde Drambuie. Volgende week geeft 4/9 zekerheid over promotie, maar met tegenstanders als .fl!pm0d3.sQuad, since 1903 en ReesingGenk is dit helemaal geen sinicure.
Random kan jij niet aan doen hesilverblast wrote:Eh, ik krijg de neiging om sorry te zeggen.Badbuffalo wrote:Hoe jammer dat we begin deze week 2 punten verloren tegen The Arbiters...![]()
Het zat er een beetje aan te komen, maar al bij al heb je, naar mijn mening, nog een mooi seizoen afgewerkt, gezien naar je ploeg. B1 is geen zwakke divisie, maar je weet wat ik in m'n herfstkampioenenanalyse over jou gezegd heb hebrever wrote:We zakken uit de B-reeks,na nederlaag tgn cl.brugge.
De belangrijkste oorzaak van de degradatie is de te smalle kern die op dit niveau meekon(slechts 13 spelers voor B geschikt) m.a.w gebrek aan kwaliteit.
In mindere mate,is een medeoorzaak de vele transfers die we deden dit seizoen en het veranderde agressiesysteem,wat we nog steeds ten zeerste betreuren,door die zwakke back-up en vele geschorsten,konden we nooit een evenwaardige doublure opstellen.
De resterende 3 wedstr. gaan we nog proberen te winnen
Overpelt FFC - The Arbiters
T 993 - OV FFC
Ov FFC - FB Forum
Ik zal deze laatste wedstijden niet kunnen volgen,aangezien ik zaterdag op reis vertrek naar Normandië(Fra).
Proficiat aan alle B-reeks genoten en in het bijzonder aan "The Glassbell,Brehaza,FB Forum,The Arbiters" die een sterk seizoen speelden
Hasta la vista B-reeks !
Heb tegen jou best wel een knappe match gespeeld, maar het verlies tegen Boca Juniors komt enigszins toch nog vrij onverwacht. Je afwezigheid zit hier uiteraard voor tussen, maar mocht ik jou zijn, zou ik er absoluut van genieten! Have fun!Yvesiezi wrote:Even een reactie vanuit het warme Toscane:
Het ziet er naar uit dat we onze promotie naar A aan het verliezen zijn...
Jammer maar vakentie en SP gaat niet samen...
Toch proficiat aan Forza Buffalo Forum en Boca Juniors voor hun recente overwinningen...
Tot binnen anderrhalve week...
Denk er toch nog even over na danFloris wrote:We hebben de 4 dagen werchter en de 10 dagen Frankrijk goed overleefd.
Degradatiegevaar lijkt met nog 9 punten te verdelen en 6 punten voorsprong afgeweken. Het enige jammere is dat de zin in SP wat weg is, hopelijk komt deze terug zoniet zal dit seizoen het laatste geweest zijn...
verdiende overwinning, hoewel zonder die rode kaart het wel eens een remise zou kunnen zijn geworden. Alvast proficat met de promotie. Goed gespeeld en het is je gegunt!Herr_Theuwis wrote:Héééél belangrijke winst tegen Drambuie United, we staan nu 2 punten voor op Beringen en 5 op ditzelfde Drambuie. Volgende week geeft 4/9 zekerheid over promotie, maar met tegenstanders als .fl!pm0d3.sQuad, since 1903 en ReesingGenk is dit helemaal geen sinicure.
Dark Tiger wrote:Ik heb weinig zin om weer als 2de te promoveren zonder titel. Dan liever 3de en het volgend seizoen opnieuw proberen.
Daan.// wrote:Jaja, ik kom volgend seizoen eindelijk naar B2(met het bekertje wss
)
Daar gaan veel forummers zitten he![]()
Blijvers
Ally of Dark Tiger of Herr_Theuwis
Bloodhunter
Tats
Reesinggenk
Bats1903
Guardian
(Aura)
Zakkers
gangstakiller
Fcteam![]()
stijgers
Messiah
Sljivovica (copy paste)
Vlalex
Daan (ik dus)
Molleke-nijen-Emeulea (ook copy paste) maken nog kans op de tweede plaats, als ze CA metropolitano voorbij raken...