Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

silverblast
Member of the Soccer Project Association

Post by silverblast »

Badbuffalo wrote:Hoe jammer dat we begin deze week 2 punten verloren tegen The Arbiters... :roll:
Eh, ik krijg de neiging om sorry te zeggen. :P
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

Héééél belangrijke winst tegen Drambuie United, we staan nu 2 punten voor op Beringen en 5 op ditzelfde Drambuie. Volgende week geeft 4/9 zekerheid over promotie, maar met tegenstanders als .fl!pm0d3.sQuad, since 1903 en ReesingGenk is dit helemaal geen sinicure.
ImageImageImage
brever

Post by brever »

We zakken uit de B-reeks,na nederlaag tgn cl.brugge.
De belangrijkste oorzaak van de degradatie is de te smalle kern die op dit niveau meekon(slechts 13 spelers voor B geschikt) m.a.w gebrek aan kwaliteit.
In mindere mate,is een medeoorzaak de vele transfers die we deden dit seizoen en het veranderde agressiesysteem,wat we nog steeds ten zeerste betreuren,door die zwakke back-up en vele geschorsten,konden we nooit een evenwaardige doublure opstellen.

De resterende 3 wedstr. gaan we nog proberen te winnen
Overpelt FFC - The Arbiters
T 993 - OV FFC
Ov FFC - FB Forum

Ik zal deze laatste wedstijden niet kunnen volgen,aangezien ik zaterdag op reis vertrek naar Normandië(Fra).

Proficiat aan alle B-reeks genoten en in het bijzonder aan "The Glassbell,Brehaza,FB Forum,The Arbiters" die een sterk seizoen speelden

Hasta la vista B-reeks !
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Tats

Post by Tats »

Herr_Theuwis wrote:Héééél belangrijke winst tegen Drambuie United, we staan nu 2 punten voor op Beringen en 5 op ditzelfde Drambuie. Volgende week geeft 4/9 zekerheid over promotie, maar met tegenstanders als .fl!pm0d3.sQuad, since 1903 en ReesingGenk is dit helemaal geen sinicure.
en ik ga voor winst 8)
na men gelijk spel tegen Racing FC... toont nog maar eens aan hoe onzeker je soms kan zijn over 3punten
Maar onze dichtste concurrent ReesingGenk verloor op het veld van since1903
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Worst case scenario alweer. Theeuwizz moet nog 3 punten meer verliezen dan mij. En als ik niet 2de wil worden moet ik er 4 meer verliezen dan Drambui. Ik heb weinig zin om weer als 2de te promoveren zonder titel. Dan liever 3de en het volgend seizoen opnieuw proberen. Eigenlijk zou ik dinsdag moeten beslissen of we nog hoop mogen hebben of niet. :oops:
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

Even een reactie vanuit het warme Toscane:
Het ziet er naar uit dat we onze promotie naar A aan het verliezen zijn...
Jammer maar vakentie en SP gaat niet samen...

Toch proficiat aan Forza Buffalo Forum en Boca Juniors voor hun recente overwinningen...

Tot binnen anderrhalve week...
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
Raffin

Post by Raffin »

1-1 op De Zoeloe's, was 1% beter..

Maar belangrijker, opponent Titanii verliest bij FC Keisarit met 2-1 !! daardoor sta ik nu 1 pt voor op de Roemenen.. met nog 2 thuismatchen en 1 zware uitmatch tegen de nummer 3, Tgang
Floris
Team President

Post by Floris »

We hebben de 4 dagen werchter en de 10 dagen Frankrijk goed overleefd.
Degradatiegevaar lijkt met nog 9 punten te verdelen en 6 punten voorsprong afgeweken. Het enige jammere is dat de zin in SP wat weg is, hopelijk komt deze terug zoniet zal dit seizoen het laatste geweest zijn...
Club Brugge FC
S4:1ste in F.65
S5:1ste in E.22
s6:1ste in D.8
S9:2de in C.3
S10:8ste in B.1 |finale beker
S11: 5de in B.1|kwartfinale beker
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

silverblast wrote:
Badbuffalo wrote:Hoe jammer dat we begin deze week 2 punten verloren tegen The Arbiters... :roll:
Eh, ik krijg de neiging om sorry te zeggen. :P
Random kan jij niet aan doen he :P

Sta nu weer eerste, jammer voor Yvesiezi, maar lekker voor mij 8)

brever wrote:We zakken uit de B-reeks,na nederlaag tgn cl.brugge.
De belangrijkste oorzaak van de degradatie is de te smalle kern die op dit niveau meekon(slechts 13 spelers voor B geschikt) m.a.w gebrek aan kwaliteit.
In mindere mate,is een medeoorzaak de vele transfers die we deden dit seizoen en het veranderde agressiesysteem,wat we nog steeds ten zeerste betreuren,door die zwakke back-up en vele geschorsten,konden we nooit een evenwaardige doublure opstellen.

De resterende 3 wedstr. gaan we nog proberen te winnen
Overpelt FFC - The Arbiters
T 993 - OV FFC
Ov FFC - FB Forum

Ik zal deze laatste wedstijden niet kunnen volgen,aangezien ik zaterdag op reis vertrek naar Normandië(Fra).

Proficiat aan alle B-reeks genoten en in het bijzonder aan "The Glassbell,Brehaza,FB Forum,The Arbiters" die een sterk seizoen speelden

Hasta la vista B-reeks !
Het zat er een beetje aan te komen, maar al bij al heb je, naar mijn mening, nog een mooi seizoen afgewerkt, gezien naar je ploeg. B1 is geen zwakke divisie, maar je weet wat ik in m'n herfstkampioenenanalyse over jou gezegd heb he ;)

PS: Donderdag win je best niet :P

Yvesiezi wrote:Even een reactie vanuit het warme Toscane:
Het ziet er naar uit dat we onze promotie naar A aan het verliezen zijn...
Jammer maar vakentie en SP gaat niet samen...

Toch proficiat aan Forza Buffalo Forum en Boca Juniors voor hun recente overwinningen...

Tot binnen anderrhalve week...
Heb tegen jou best wel een knappe match gespeeld, maar het verlies tegen Boca Juniors komt enigszins toch nog vrij onverwacht. Je afwezigheid zit hier uiteraard voor tussen, maar mocht ik jou zijn, zou ik er absoluut van genieten! Have fun! 8)

Floris wrote:We hebben de 4 dagen werchter en de 10 dagen Frankrijk goed overleefd.
Degradatiegevaar lijkt met nog 9 punten te verdelen en 6 punten voorsprong afgeweken. Het enige jammere is dat de zin in SP wat weg is, hopelijk komt deze terug zoniet zal dit seizoen het laatste geweest zijn...
Denk er toch nog even over na dan ;)

Kan en wil je SP missen? :)
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

Herr_Theuwis wrote:Héééél belangrijke winst tegen Drambuie United, we staan nu 2 punten voor op Beringen en 5 op ditzelfde Drambuie. Volgende week geeft 4/9 zekerheid over promotie, maar met tegenstanders als .fl!pm0d3.sQuad, since 1903 en ReesingGenk is dit helemaal geen sinicure.
verdiende overwinning, hoewel zonder die rode kaart het wel eens een remise zou kunnen zijn geworden. Alvast proficat met de promotie. Goed gespeeld en het is je gegunt! ;)

Ally
sljivovica

Post by sljivovica »

Dark Tiger wrote:Ik heb weinig zin om weer als 2de te promoveren zonder titel. Dan liever 3de en het volgend seizoen opnieuw proberen.
:shock: :shock: :shock:
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Guardian

Post by Guardian »

sljivovica wrote:
Dark Tiger wrote:Ik heb weinig zin om weer als 2de te promoveren zonder titel. Dan liever 3de en het volgend seizoen opnieuw proberen.
:shock: :shock: :shock:
gvd dan zijn we nog niet van hem af, drambuie zorg da ge meer verliest dan hem :lol:
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Daan.//

Post by Daan.// »

Jaja, ik kom volgend seizoen eindelijk naar B2 :D (met het bekertje wss :D )

Daar gaan veel forummers zitten he :D

Blijvers
Ally of Dark Tiger
Bloodhunter
Tats
Reesinggenk
Bats1903
Guardian
(Aura)

Zakkers
gangstakiller
Fcteam :)

stijgers
Messiah
Sljivovica (copy paste :D )
Vlalex
Daan (ik dus :) )
Molleke-nijen-Emeulea (ook copy paste :D ) maken nog kans op de tweede plaats, als ze CA metropolitano voorbij raken...
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

Daan.// wrote:Jaja, ik kom volgend seizoen eindelijk naar B2 :D (met het bekertje wss :D )

Daar gaan veel forummers zitten he :D

Blijvers
Ally of Dark Tiger of Herr_Theuwis
Bloodhunter
Tats
Reesinggenk
Bats1903
Guardian
(Aura)

Zakkers
gangstakiller
Fcteam :)

stijgers
Messiah
Sljivovica (copy paste :D )
Vlalex
Daan (ik dus :) )
Molleke-nijen-Emeulea (ook copy paste :D ) maken nog kans op de tweede plaats, als ze CA metropolitano voorbij raken...

Ff aanpassen e .... :!: :shock:
ImageImageImage
bbflood1
Team Board Member

Post by bbflood1 »

En Zakkers gangstakiller en Fcteam komen denk ik in de B1 en niet in de B2!
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”