jokke wrote:Spijtig genoeg onterecht uit de beker gekegeld door Nop's Heroes, terwijl ik 1% beter was in de linieratings.
2-2 gelijk en verloren met de penalties.
Wel een een evenaring van mijn record bereikt door ronde 11 te halen in de beker. Volgend seizoen dan maar proberen ronde 12 te halen zeker.
Als je de spelers afzonderlijk telt was ik veel en veel beter.
Ik begrijp ook niet waarom ik slechtere ratings had. Die rode kaart kan nooit zoveel invloed hebben gehad lijkt me.
Maar goed een ronde verder!
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
jokke wrote:Spijtig genoeg onterecht uit de beker gekegeld door Nop's Heroes, terwijl ik 1% beter was in de linieratings.
2-2 gelijk en verloren met de penalties.
Wel een een evenaring van mijn record bereikt door ronde 11 te halen in de beker. Volgend seizoen dan maar proberen ronde 12 te halen zeker.
Als je de spelers afzonderlijk telt was ik veel en veel beter.
Ik begrijp ook niet waarom ik slechtere ratings had. Die rode kaart kan nooit zoveel invloed hebben gehad lijkt me.
Maar goed een ronde verder!
geen thuisvoordeel en 10% mindere agressie misschien.
JOY wrote:Nop's heroes eruit na strafschoppen in Beveren
zijn wij de volgende slachtoffers van SK Beveren ??
nog drie A reeksers in de running kfc de pomp - Nespereira en KV Joy
KV schakelde na Westel nu ook het nummer 3 uit het klassement RSCA Prince uit met 2-1
Ik hoop een beetje op Beveren. In C heb ik nog samen met hem gespeeld. Hij had toen echt een topteam, het minpunt was dat hij een zéér agressieve ploeg had, hij wist niet dat agressie invloed had op de linieratings geloof ik. Nu is hij in 2 seizoenen erin geslaagd om die spelers te verkopen en een totaal agressieloze ploeg te kopen, zeer sterk gemanaged dus (nu heeft hij daardoor tegen Nop gewonnen 80% agressie bij scheids van 85 )
racingboj wrote:
Ik hoop een beetje op Beveren. In C heb ik nog samen met hem gespeeld. Hij had toen echt een topteam, het minpunt was dat hij een zéér agressieve ploeg had, hij wist niet dat agressie invloed had op de linieratings geloof ik. Nu is hij in 2 seizoenen erin geslaagd om die spelers te verkopen en een totaal agressieloze ploeg te kopen, zeer sterk gemanaged dus (nu heeft hij daardoor tegen Nop gewonnen 80% agressie bij scheids van 85 )
hij heeft nu wel pech de volgende scheidsrechter is maar 27% strengheid
maar hij heeft wel nog het thuisvoordeel
Ik had vandaag echt niet verwacht om Nop's Heroes uit te schakelen in de beker, aangezien hij beschikt over een zeer goede ploeg.
De volgende wedstrijd is tegen KV JOY die ook over een enorm goed team beschikt waardoor het bijna onmogelijk zal zijn om de halve finale te halen.
Hoe dan ook ben ik bijzonder blij om de kwartfinale in de beker te halen, waardoor dit meteen het eerste echt belangrijke punt is in de geschiedenis van mijn club.
@ racingboj: bedankt voor de mentale steun
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Veel succes Beveren, ook voor mij kwam het verlies als een verrassing.
Msschien iets te voorzichtig gespeeld. Echt zonde omdat ik ergens wel een kans zag om dit seizoen de beker te pakken.
Helaas.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
doemme, heb pech gehad met transfers,
heb wel een topper binnengehaald maar jammer genoeg is er vannacht dan ook 10% teamspirit afgegaan, en dat heeft het hem gedaan denk ik
nuja ik ben trots om bij de laatste 16 te hebben gezeten,
stiekem hoopte ik JOY nog eens te ontmoeten, maar da zal voor ne andere keer zijn!!!
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
jarnovic wrote:doemme, heb pech gehad met transfers,
heb wel een topper binnengehaald maar jammer genoeg is er vannacht dan ook 10% teamspirit afgegaan, en dat heeft het hem gedaan denk ik
nuja ik ben trots om bij de laatste 16 te hebben gezeten,
stiekem hoopte ik JOY nog eens te ontmoeten, maar da zal voor ne andere keer zijn!!!
grtz jarnovic
Mooie speler, maar agressief
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.