2 % slechter en 1-2 verliezen, ik heb ze voor meer al de andere kant op zien gaan.. Ik denk dat ik ga degraderen met de transfers die ik aan het doen ben. Ik moet wel 9 punten gaan pakken wil ik niet degraderen..
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
lobert wrote:2 % slechter en 1-2 verliezen, ik heb ze voor meer al de andere kant op zien gaan.. Ik denk dat ik ga degraderen met de transfers die ik aan het doen ben. Ik moet wel 9 punten gaan pakken wil ik niet degraderen..
FC Brehaza won de moeilijke uitwedstrijd bij La Gantoise, dat wel enkele afwezigen kende. 2-3
De top 4 won hun wedstrijd. De stand blijft hetzelfde:
Ranking
1 Verbroederi.. 59
2 FC Brehaza 59
3 the glassbell 58
4 Nop's Heroes 58
Morgen thuis tegen Verbr. Robbeke, de absolute topper!!!
We hebben tegen La Gantoise enkele spelers laten rusten die op twee gele kaarten staan maar toch nog twee geschorsten morgen.
Verbr. Robbeke kampt echter ook met 4 geschorsten.
Spannend...
brever wrote:
Met zen 4 voor 2 plaatsen ........als we de resterende winnen,promoveren we,maar ja,daar ligt juist de moeilijkheid
volgende speeldag:
opereta - yotto overpelt ffc - tongeren
hier kunnen we de poort naar B openbeuken,we zullen dan ook tegen tongeren 100% beukvoetbal brengen,toch bang afwachten
vooral omdat we met 4 geschorsten zitten,geen RF's(1 geschorst en 1 gekwetst) hebben,topscoorder CF ook geschorst en zowel vaste LB als vaste LM geschorst.
Last edited by brever on Thu May 11, 2006 8:17 am, edited 2 times in total.
lobert wrote:2 % slechter en 1-2 verliezen, ik heb ze voor meer al de andere kant op zien gaan.. Ik denk dat ik ga degraderen met de transfers die ik aan het doen ben. Ik moet wel 9 punten gaan pakken wil ik niet degraderen..
Waarom doe je dan transfers?
Ja kan nu moeilijk stoppen he.. ik was niet van plan heel veel aankopen te doen, maar wil toch wel beetje versterking. Een jaartje D is geen ramp.. maar ik vind het alleen lomp dat ik nooit het geluk aan m'n kant heb gehad dit seizoen. Als ik al m'n wedstrijden terecht had gewonnen, had ik nu 39 punten gehad en was ik bijna veilig
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
hier kunnen we de poort naar B openbeuken,we zullen dan ook tegen tongeren 100% beukvoetbal brengen,toch bang afwachten
vooral omdat we met 4 geschorsten zitten,geen RF's(1 geschorst en 1 gekwetst) hebben,topscoorder CF ook geschorst en zowel vaste LB als vaste LM geschorst.
Ik kan je alvast vertellen dat ik morgen wel ga winnen
En ik heb nog een relatief gemakkelijke kalender voor de boeg, dus die eerste plaats wordt nog van mij :P:P
Yvesiezi wrote:
De top 4 won hun wedstrijd. De stand blijft hetzelfde:
Ranking
1 Verbroederi.. 59
2 FC Brehaza 59
3 the glassbell 58
4 Nop's Heroes 58
Morgen thuis tegen Verbr. Robbeke, de absolute topper!!!
We hebben tegen La Gantoise enkele spelers laten rusten die op twee gele kaarten staan maar toch nog twee geschorsten morgen.
Verbr. Robbeke kampt echter ook met 4 geschorsten.
Spannend...
Morgen moet ik tegen herlie(nr 7).Ben benieuwd of ik met mijn lage TS(65) mee kan blijven doen.Verrassend gewonnen van Verbroederi.. met TS 71, dus wie weet.Ik ga nergens vanuit, but you'll never know!
Volgende week gaan overigens enkele toppers in de aanbieding!
Je moet altijd blijven verbeteren anders word je nooit kampioen in de A!
(gaat nog wel ff duren ben ik bang)
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
3-2 verloren tegen promotieconcurrent.
SP stelt m'n B-LF niet op (ik vrees dat mijn B-LF een kaart had, maar ik twijfel..) maar m'n C-LF, m'n CM raakt geblesseerd.
Nu, niets is verloren want we staan maar 1 punt achter, maar toch was dit dé kans om voorsprong te nemen...
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.