KV JOY - The Skunks...0-10
The cheathunters - FC De Rekenbreinen ...1-1
FC Vesalius - RSCA Prince ...2-1
FC Wageningen - De Zoeloe's ...1-2
fc rtyne - Slavia Kobylisy ...2-1
zo zou het hééél spannend worden
Moderator: Moderator
geef je het ook opsljivovica wrote:Maak d'r maar 1-14 vanJOY wrote:pronostiekje voor morgen![]()
Mijn broer Badbuffalo won met Forza Buffalo-forum ooit eens 0-17 of 1-17:)JOY wrote:geef je het ook opsljivovica wrote:Maak d'r maar 1-14 vanJOY wrote:pronostiekje voor morgen![]()
![]()
bij nader inzien, een seizoen naar B is nooit slecht
trouwens nu krijgt ge véél meer als je kampioen speelt![]()
ik heb mijn kansen op behoud verspeelt in de heenronde
mijn teamspirit stond véél te laag
en een paar wedstrijden verloren die we moesten winnen
ben eens benieuwd wie de grootste score zal behalen dit seizoen
Oprescu Team - the cheathunters werd ..0-10
fc rtyne - X-Tenzo....1-10
als wageningen straks 1-14 verliest tegen de zoeloes is dat een nieuw rekord in de A reeks
Ik heb het er best moeilijk mee om wedstrijden te laten schieten, maar ik moet reëel blijven. Slavia krijgt sowieso 6 punten nog, en Prince krijgt nog 3 punten cadeau van rtyne. Dat haal ik gewoon niet meer in, zo optimistisch kan alleen jij zijnJOY wrote: geef je het ook op![]()
Raffin, 0-17 zeg je? We zullen eens zien of ik toch nog de geschiedenis-boeken kan halenJOY wrote: als wageningen straks 1-14 verliest tegen de zoeloes is dat een nieuw rekord in de A reeks
Daar heb je 100% gelijk in. Geen pech gehad dit seizoen, alleen de voorlaatste week. Rood kaartje bij een agressie instelling van 161 totaal, gevolg: verlies.Raffin wrote:als je pech hebt met de random en amper geluk.. dan hoor je bij de besten van dit spel
dat leer ik uit alles en nogwat
The Pinkies - FB-f : 0-19Raffin wrote:Mijn broer Badbuffalo won met Forza Buffalo-forum ooit eens 0-17 of 1-17:)JOY wrote:geef je het ook opsljivovica wrote: Maak d'r maar 1-14 van![]()
bij nader inzien, een seizoen naar B is nooit slecht
trouwens nu krijgt ge véél meer als je kampioen speelt![]()
ik heb mijn kansen op behoud verspeelt in de heenronde
mijn teamspirit stond véél te laag
en een paar wedstrijden verloren die we moesten winnen
ben eens benieuwd wie de grootste score zal behalen dit seizoen
Oprescu Team - the cheathunters werd ..0-10
fc rtyne - X-Tenzo....1-10
als wageningen straks 1-14 verliest tegen de zoeloes is dat een nieuw rekord in de A reeks
heb het ook genoeg meegemaakt, dus dit is mijn deel hoor.. ik heb met een deel B-spelers gespeeld voor de VRB van vandaag, dus ik wist dat het close ging worden.kvk dries wrote:het wil dit seizoen dus echt niet meezitten ...
1 % slechter => verlies
begin het echt beu te komen !!!!!!!!!!!!
ik had verwacht 1 rooie kaart te pakken , daar had i kwel wat gelujkRaffin wrote:heb het ook genoeg meegemaakt, dus dit is mijn deel hoor.. ik heb met een deel B-spelers gespeeld voor de VRB van vandaag, dus ik wist dat het close ging worden.kvk dries wrote:het wil dit seizoen dus echt niet meezitten ...
1 % slechter => verlies
begin het echt beu te komen !!!!!!!!!!!!
Ik speelde veel behoudener qua agressie terwijl jij met die 1e rode kaart goed weg komt..
5e plaats is in het vizier!
Vandaag is er in A voor 2 wedstrijden 'gestreden', dat is gewoon belachelijk..
0% beter ?? je bedoelt evensterkkvk dries wrote: maar wat zuur blijft dat als ik 0 % beter ben dat ik verlies maar als ik telkens 1 % slechter ben dat ik ook verlies ...