we hebben nu 4ptn voorsprong op de degradatie en we komen zelfs terug tot op 3ptn van plaats 7 (we staan nu 9e)
Divisie D
Moderator: Moderator
-
el stino
- Member of the Soccer Project Association
1-2 gewonnen. onze 9/9 is al binnen. morgen nog een spetterende afsluiter van de week tegen de n°1 waar we gaan proberen om ook enkele puntjes mee te nemen.
we hebben nu 4ptn voorsprong op de degradatie en we komen zelfs terug tot op 3ptn van plaats 7 (we staan nu 9e)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
lobert
Pfff wat een 12/12 moest worden, wordt hooguit een 9/12. En we staan gelijk met Sparta. Allemaal door zo'n kutcomputer die ff verrot gaat
Gelukkig is die weer terug, met meer werkgeheugen!!!
Morgen hopen we weer op een overwinning, we gaan weer transfers doen (een paar) en VRB's spelen.
LensDreamTeam is back in the game!
LensDreamTeam is back in the game!
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
-
Den Uier
Pfffffffffffff wat is me dat nu weer voor een wedstrijd
http://www.soccerproject.com/game_repor ... ID=1961252
Zijn spelers zijn veel agressiever. Hij speelde met een pak meer agressie. Ik speel met minder agressie, spelers zijn minder agressief, linieratins van mij waren beter,... Is al de tweede keer dat een veel minder agrssieve speler met lage agressie te spelen rood pakt. Dat is nu net wat niet klopt in sp. Iemand wat met lage agressie speelt moet toch niet beloond worden met rode kaart ?!? Daar gaat mijn derde plaats !!!Wat is me dat nu voor bullshit.
http://www.soccerproject.com/game_repor ... ID=1961252
Zijn spelers zijn veel agressiever. Hij speelde met een pak meer agressie. Ik speel met minder agressie, spelers zijn minder agressief, linieratins van mij waren beter,... Is al de tweede keer dat een veel minder agrssieve speler met lage agressie te spelen rood pakt. Dat is nu net wat niet klopt in sp. Iemand wat met lage agressie speelt moet toch niet beloond worden met rode kaart ?!? Daar gaat mijn derde plaats !!!Wat is me dat nu voor bullshit.
-
El buffalolo
5-3 gewonnen!
Volgende week wordt cruciaal
Pos Naam P T W D L + - +/-
1 Granducato toscano 68 27 21 5 1 90 48 +42
2 Essevee Zulte-Waregem 64 27 20 4 3 82 39 +43
--------------------------------------------------------------------------------
3 Maccbi Natanya 63 27 19 6 2 79 41 +38
maandag 17 juli 2006 (04:00 CET)
Essevee Zulte-Waregem ?? - ?? Granducato toscano
dinsdag 18 juli 2006 (04:00 CET)
Maccbi Natanya ?? - ?? Essevee Zulte-Waregem
Volgende week wordt cruciaal
Pos Naam P T W D L + - +/-
1 Granducato toscano 68 27 21 5 1 90 48 +42
2 Essevee Zulte-Waregem 64 27 20 4 3 82 39 +43
--------------------------------------------------------------------------------
3 Maccbi Natanya 63 27 19 6 2 79 41 +38
maandag 17 juli 2006 (04:00 CET)
Essevee Zulte-Waregem ?? - ?? Granducato toscano
dinsdag 18 juli 2006 (04:00 CET)
Maccbi Natanya ?? - ?? Essevee Zulte-Waregem
Huidige divisie: C7
-
Benjamin
Spannende strijd! Ik vrees dat het de 2e plaats zal worden! Tegen granducato toscano zult ge wel winnen denk ik. Maar dan moet die ook nog één punt laten liggen voordat je de #1 positie krijgt. Granducato moet wel nog tegen huidig nummer 4 , Atletic Brescia. Hopelijk lukt het je nog Essevee 
FC Laguna > Trying to manage it !
-
el stino
nipt verloren tegen de n°1 met 2-3. geen schande, want we konden onze beste ploegen niet opstellen.
en onze sw heeft een te lage moraal om echt profijt te halen met een 5-4-1.
we beginnen de laatste week met 3ptn voorsprong op de degradatieplaats. en 5ptn achter op plaats 8.
mssn halen we die plaats nog met een spetterende eindspurt.
helaas zal ik dit niet meemaken.
ik zit op vakantie terwijl onze goeie vriend Visserke vol kan genieten (hopelijk) van deze mooie overwinningen op de medeconcurrenten om zo nog op te schuiven naar plaats 8 of 7?
stand:
7 AC_MILAN_2005 43
8 FC Rockstar 42
9 Royal FC 37
10 Super Boeren 34
--------------------------
11 loofke 33
wedstrijden:
ma.: FC Rockstar ?? - ?? Royal FC
di.: Royal FC ?? - ?? loofke
wo.: superboeren ?? - ?? Royal FC
we beginnen de laatste week met 3ptn voorsprong op de degradatieplaats. en 5ptn achter op plaats 8.
helaas zal ik dit niet meemaken.
stand:
7 AC_MILAN_2005 43
8 FC Rockstar 42
9 Royal FC 37
10 Super Boeren 34
--------------------------
11 loofke 33
wedstrijden:
ma.: FC Rockstar ?? - ?? Royal FC
di.: Royal FC ?? - ?? loofke
wo.: superboeren ?? - ?? Royal FC
-
Benjamin
Ik ben nu bezig met mijn team klaar te stomen voor de belangrijkste match in m'n SP-carriere tot nu denk ik. Voor in de Beker ronde 9. Woensdag is het zo ver, tegen Lotto-team.
Met nog 8 wedstrijden voor die wedstrijd moet mijn moraal zeker 100% zijn, net zoals de TS
Met nog 8 wedstrijden voor die wedstrijd moet mijn moraal zeker 100% zijn, net zoals de TS
Mja, ik denk ook dat het maximum slechts een 2de plaats kan zijn.Benjamin wrote:Spannende strijd! Ik vrees dat het de 2e plaats zal worden! Tegen granducato toscano zult ge wel winnen denk ik. Maar dan moet die ook nog één punt laten liggen voordat je de #1 positie krijgt. Granducato moet wel nog tegen huidig nummer 4 , Atletic Brescia. Hopelijk lukt het je nog Essevee
Huidige divisie: C7
-
el stino
voila, vanaf morgenvroeg (zondag) om 4u vertrek ik voor 2 weken op vakantie
Visserke zal voor mijn team zorgen en proberen het beste eruit te halen
in zijn eigen cup, zal het moeilijk worden voor de volgende ronde. samen in een poule met AS BARI, Celtic en nog een E'er
Visserke, veel succes
saluutjes mannen
Visserke zal voor mijn team zorgen en proberen het beste eruit te halen
in zijn eigen cup, zal het moeilijk worden voor de volgende ronde. samen in een poule met AS BARI, Celtic en nog een E'er
Visserke, veel succes
saluutjes mannen
-
Benjamin
Degradatie is mathematisch zeker sinds vrijdag (mentaal al sinds weken!) maar ik zit nog in de beker! Dus rustig voorbereiden op woensdag, waar mij een moeilijke partij tegen Lotto-team staat te wachten! Enige tips van iemand die mij daarbij zou kunnen helpen? (speelt ergens in E dacht ik)