Krikkers wrote:Ik ben ook vrij
Heb zo het gevoel dat er enorm veel mensen vrij zijn...
Hopelijk is het geen bug Ik heb daarnet eens bij de wedstrijden in de beker gekeken. Vroeger stonden al de teams die vrij waren vooraan met ernaast 'vrij'. Nu is dat niet zo, ook niet achteraan. Vreemd dat er zo veel teams vrij zijn.
Er staan 15 ronden gepland in de beker => er kunnen 2^15=32768 teams meedoen. Maar op dit moment zijn er 36325 managers actief Dat wil zeggen dat er een 3500-tal teams niet kunnen meedoen en er geen enkel team vrij kan zijn. Er staat er bij onder ander mij en Ebuzola, Krikkers, DeLaNuit en dus nog veel meer geen wedstrijd gepland. Bovendien stonden vroeger al de teams die vrij waren vooraan met ernaast 'vrij', nu is dat niet het geval. Het staat ook niet achteraan. Het lijkt me dat er iets is foutgelopen...
yockr wrote:Er staan 15 ronden gepland in de beker => er kunnen 2^15=32768 teams meedoen. Maar op dit moment zijn er 36325 managers actief Dat wil zeggen dat er een 3500-tal teams niet kunnen meedoen en er geen enkel team vrij kan zijn. Er staat er bij onder ander mij en Ebuzola, Krikkers, DeLaNuit en dus nog veel meer geen wedstrijd gepland. Bovendien stonden vroeger al de teams die vrij waren vooraan met ernaast 'vrij', nu is dat niet het geval. Het staat ook niet achteraan. Het lijkt me dat er iets is foutgelopen...
ik hoop dat je ongelijk hebt; ik ben namelijk de eerste ronde ook "vrij"
Ik keek net bij de bekermatchen en er zijn wel degelijk ploegen die moeten spelen. De match is ook opgenomen in hun fixtures. Dus dat lijkt me toch ok?