dino_001 wrote:
Analyse van gisteren:
competitiematch gewonnen = OK
In ons cupke gelijkspel tegen rusg (yes, ik ga sowieso door naar volgende ronde) = OK
Andere VrB verloren na penalties in 2de ronde tegen andere G'er = Niet OK
Finale gewonnen in nog een andere VrB tegen H'er met GK=49% = OK
Deze morgen gewonnen met 1-7 in competitie tegen laatste
allé, goe bezig dino Hoeveel bekertjes heb jij eigenlijk al?
Dit seizoen nog maar 1 of 2. Die laatste was een makkie. Eéntje van 4 ploegen met allemaal H'ers.
De 'GROTE' H cup (enfin, bijna allemaal ex H'ers) zal een ander paar mouwen zijn. Groepswinnaar sowieso doordat jij en erwin niet met jullie sterkste team gespeeld hebben tegen mij. Nu nog even in de volgende rondes proberen te winnen... en zo lang mogelijk de match tegen TRF uitstellen (veel te sterk).
Groeten en succes,
dino_001
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Deze morgen gewonnen met 3-0 tegen derde in reeks (nu 5de). Wel gezien dat er ondertussen enkele managers hebben afgehaakt want ik zie dat er nu 6 ploegen zonder manager zitten in mjin reeks
Na 5 wedstrijden nog geen enkel puntje verloren, 't gaat goed zou ik zeggen...nog 25 wedstrijden te gaan
Ik heb ook nog geen puntenverlies, maar dat is eigenlijk geen prestatie. Iedereen in mijn reeks behalve de zes die uit de H gepromoveerd kwamen hebben afgehaakt. We spelen dus een competitie tussen de zes ex-H-ers en daarvan heb ik toevallig het beste team. Ik heb de lat dan maar wat hoger gelegd en ga voor een 90 op 90. We zien wel of het lukt.
eS-Erwin wrote:k ik lig eruit gg gvd waarom verlies ik altijd !!!
Ik zag dat al je spelers op als individule opdracht normaal hadden. Maar sommigen zouden beter gepresteerd hebben met een andere opdracht. Je CF 'Wilhelmsson' bv. zou een stuk beter presteren als je hem op 'eigen kans' zou zetten. Je kan het stukje over individuele opdrachten misschien eens bekijken bij de FAQ's op dit forum.
Ook had je een speler als captain gekozen die maar een ervaring 19 had, terwijl je er eentje had met ervaring 100. Volgens mij had je beter die gekozen.
Ik hoop dat dit niet te belerend overkomt, het zijn gewoon twee tips die je misschien kunnen helpen.
k pappeart ga eens uitprobere :D maar ik heb vandaag verlore met 1-3 :( had team vergete in te stelle :( en moest tege een veel betere sta 11e :( en moet nu egt gaan winne tege de laatste!!!!! maarmen middelveld ligt hele maal uit elkjaar :( RM en LM van B -team een minder fitte CM :(
Vandaag gewonnen met 1-3 tegen FC ploeg met linierating van 85 terwijl ik een rating van 99 had. Wel 5 gele kaarten gepakt en één speler geblesseerd, pfff. Sta momenteel aan de leiding met 18/18 samen met ploeg die ik nog ken van de laatste matchen toen ik eerste seizoen begon mee te doen aan SP. Op de derde plaatst staat iemand met GK=72% maar daar heb ik al tegen gewonnen Daarna volgen 4 computerploegen... Het zal dus tussen ons drietjes gaan om kampioen te worden denk ik. Het seizoen is nog lang maar moest ik stijgen naar F ga ik daar wel een deel tekort komen.
Erwin, inderdaad, hou rekening met de tips van pappaert. Je moet altijd de speler met meeste ervaring kapitein maken en eens kijken naar de info over individuele orders. Ik heb een paar spelers rondlopen die ik een individueel order geef en ik heb horen vertellen dat zo een individueel order toch 1 a 2 punten kan uitmaken (linierating of prestatie, weet ik niet meer?)
Groeten,
dino_001
dino_001 wrote:
Erwin, inderdaad, hou rekening met de tips van pappaert. Je moet altijd de speler met meeste ervaring kapitein maken en eens kijken naar de info over individuele orders. Ik heb een paar spelers rondlopen die ik een individueel order geef en ik heb horen vertellen dat zo een individueel order toch 1 a 2 punten kan uitmaken (linierating of prestatie, weet ik niet meer?)
Linierating. Op de prestatie van een speler kan dat wel 6 à 7 punten verschil maken, bij anderen dan weer maar één punt of zelfs niets. maar als je dat goed uitdoktert, maakt dat bij de helft van de spelers toch tussen 1 en de 7 punten verschil. Wat je linieratings in totaal dan toch een drietal punten kan omhoogbrengen. En dat was net wat je miste om tegen mij te winnen Erwin. Ik heb dus geluk gehad, want eigenlijk was jouw team sterker
Ik denk dat ik een kans maak om bij top 3 te eindigen als ik zo de team/competitie analyse bekijk
Ranking op basis van Globale Klasse
01 75.35 Harivaux
02 70.70 dino's
03 65.80 Sørby IF
04 62.50 FC Levi (heeft zich al meer dan een week niet ingelogd)
05 62.05 Lens (computer manager)
06 61.75 SK Galatasaray
Ranking op basis van Beste Prestatie
01 54.35 dino's
02 52.35 Harivaux
03 45.80 Sørby IF
04 45.30 Rucho's Olimpic Team
In de VrB H cupke wel verloren tegen erwin maar ga toch door naar volgende ronde.
En in de beker net gewonnen (al 2 F'ers verslaan, nu wacht een H'er die nog niet zolang bezig is
Last edited by dino_001 on Wed Dec 13, 2006 1:13 pm, edited 1 time in total.
dino_001 wrote:En in de beker net gewonnen (al 2 F'ers verslaan, nu wacht een H'er die nog niet zolang bezig is
Wel knap van die H-er om zo ver door te stoten. Ik lag er in de beker al direct uit, met penalties tegen een F-er die exact hetzelfde linieratingtotaal had.
dino_001 wrote:En in de beker net gewonnen (al 2 F'ers verslaan, nu wacht een H'er die nog niet zolang bezig is
Wel knap van die H-er om zo ver door te stoten. Ik lag er in de beker al direct uit, met penalties tegen een F-er die exact hetzelfde linieratingtotaal had.
Amai, dat was op zich toen ook al een hele prestatie. Ik denk dat ik vorig seizoen de eerste ronde net overleefd heb en daarna lag ik er ook uit.