Ik ben aan het twijfelen. Of ik nu heel veel ga verjongen (lage ts als gevolg & nog een jaar in E.79) of rustig één voor één & ook naar D promoveren...
Help?
Klassement 1 FC Laguna 32
2 The Glory 31
3 Bachuter 26
4 AC Sparta P.. 20
5 Panzuni Soccer 20
Benjamin wrote:Ik ben aan het twijfelen. Of ik nu heel veel ga verjongen (lage ts als gevolg & nog een jaar in E.79) of rustig één voor één & ook naar D promoveren...
Help?
2 The Glory 31
3 Bachuter 26
4 AC Sparta P.. 20
5 Panzuni Soccer 20
best is promoveren .
in D had ik me heel m'n team verjong maar degradeerde , ik was van plan direct te promoveren maar dat duurde dan nog 3 seizoenen .
Benjamin wrote:Ik ben aan het twijfelen. Of ik nu heel veel ga verjongen (lage ts als gevolg & nog een jaar in E.79) of rustig één voor één & ook naar D promoveren...
Help?
2 The Glory 31
3 Bachuter 26
4 AC Sparta P.. 20
5 Panzuni Soccer 20
Rustig, een voor een, doe ik ook en het werkt goed!
Wel is een tip als een positie al aan het verouderen (bv. LM positie is 27 jaar, en geen goede B of ook oud) om dan alvast te gaan zoeken naar een opvolger, zodat het niet op allerlaatste moment moet waardoor je in de problemen komt!!
Help?
2 The Glory 31
3 Bachuter 26
4 AC Sparta P.. 20
5 Panzuni Soccer 20
Wel is een tip als een positie al aan het verouderen (bv. LM positie is 27 jaar, en geen goede B of ook oud) om dan alvast te gaan zoeken naar een opvolger, zodat het niet op allerlaatste moment moet waardoor je in de problemen komt!!
hey sjoerd ga je nu nog E14 schrijven of niet? anders doe ik het wel
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
Help?
2 The Glory 31
3 Bachuter 26
4 AC Sparta P.. 20
5 Panzuni Soccer 20
hey sjoerd ga je nu nog E14 schrijven of niet? anders doe ik het wel
hier ben ik nog ééns , het gaat ondertussen goed met real brugge, we staan op 2 punten van de eerste plaats wegens niet genoeg aandacht aan matchen instellen maar nu ga 'k me terug focussen en veel punten halen + kampioen of 2de
1-2 gewonnen, we misten 7 basisspelers door blessures dus al bij al super resultaat. De nr 2 speelt gelijk, dus staan we eerste met 36 punten, 4 meer dan de 2e en een 10 tal meer dan de 3e..
Draw tegen nummer 6 (0-0). Daardoor weer 2e met één punt achterstand op de nr 1: The Glory. De andere ploeg had 1 puntje meer linierating,dus een terechte draw