Divisie B
Moderator: Moderator
Door mijn zwakke teamspirit 57%, een vijftal transfers die nog zullen komen en de korte tijd die mij nog rest zal ik het nieuwe seizoen moeten starten met zeer weinig teamspirit. Hopelijk zal deze mijn seizoen niet onmiddellijk verpesten want ik wil voor promotie gaan. Ik zal hoe dan ook ten laatste op de vijfde plaats eindigen, daar ben ik van overtuigd.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
- Member of the Soccer Project Association
Hmm, ik hoop dat ik je heel vroeg in het seizoen tegenkom, ik kan die 4% TS straks extra ook wel goed gebruikenVeg wrote:Door mijn zwakke teamspirit 57%, een vijftal transfers die nog zullen komen en de korte tijd die mij nog rest zal ik het nieuwe seizoen moeten starten met zeer weinig teamspirit. Hopelijk zal deze mijn seizoen niet onmiddellijk verpesten want ik wil voor promotie gaan. Ik zal hoe dan ook ten laatste op de vijfde plaats eindigen, daar ben ik van overtuigd.

Van dat soort dingetjes gaat lijfsbehoud afhangen voor mij

FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Ik speel volgend seizoen in B3 en jij in B2sljivovica wrote:Hmm, ik hoop dat ik je heel vroeg in het seizoen tegenkom, ik kan die 4% TS straks extra ook wel goed gebruikenVeg wrote:Door mijn zwakke teamspirit 57%, een vijftal transfers die nog zullen komen en de korte tijd die mij nog rest zal ik het nieuwe seizoen moeten starten met zeer weinig teamspirit. Hopelijk zal deze mijn seizoen niet onmiddellijk verpesten want ik wil voor promotie gaan. Ik zal hoe dan ook ten laatste op de vijfde plaats eindigen, daar ben ik van overtuigd.![]()
2-9-2008
-
Het is me eindelijk gelukt
na 4 seizoenen tekort te komen voor de titel hebben we in Seizoen 12 het bekertje van C6 gewonnen
Dit was al enkele seizoenen onze (tot nu toe onbereikbare) droom en het was voor 1 keer de bedoeling dat het dit seizoen niet ging gebeuren. Toen ik in de helft van het seizoen zag hoe goed het ging (2de op 1 punt denk ik), ben ik er vol voor gegaan en heb ik mijn eerdere doelstelling om te verjongen verwaarloosd. Het gevolg is dat mijn A ploeg sterk verouderd is, en er zijn weinig aankomende supertalenten. Daarom zal het nodig zijn om in seizoen 13 te verjongen. Ik vind het niet erg, want ik zie het zoiezo niet zitten om voor de 10de plaats te vechten
Ik wil graag winnen, en dat zit er niet in in B.
Conclusie: volgend seizoen zijn er maar 15.5 ploegen in B2

Dit was al enkele seizoenen onze (tot nu toe onbereikbare) droom en het was voor 1 keer de bedoeling dat het dit seizoen niet ging gebeuren. Toen ik in de helft van het seizoen zag hoe goed het ging (2de op 1 punt denk ik), ben ik er vol voor gegaan en heb ik mijn eerdere doelstelling om te verjongen verwaarloosd. Het gevolg is dat mijn A ploeg sterk verouderd is, en er zijn weinig aankomende supertalenten. Daarom zal het nodig zijn om in seizoen 13 te verjongen. Ik vind het niet erg, want ik zie het zoiezo niet zitten om voor de 10de plaats te vechten

Conclusie: volgend seizoen zijn er maar 15.5 ploegen in B2

-
Ooh, lekker scherp van mijVeg wrote:Ik speel volgend seizoen in B3 en jij in B2sljivovica wrote: Hmm, ik hoop dat ik je heel vroeg in het seizoen tegenkom, ik kan die 4% TS straks extra ook wel goed gebruiken![]()

In dat geval hoop ik dat ik Daan z'n halve ploeg vroeg tegenkom

FC Wageningen
Als jij je niet degradeert sljiv dan tracht ik naar B2 te degraderen vlgnd seizoensljivovica wrote:Ooh, lekker scherp van mijVeg wrote:Ik speel volgend seizoen in B3 en jij in B2sljivovica wrote: Hmm, ik hoop dat ik je heel vroeg in het seizoen tegenkom, ik kan die 4% TS straks extra ook wel goed gebruiken![]()
Van dat soort dingetjes gaat lijfsbehoud afhangen voor mij![]()
In dat geval hoop ik dat ik Daan z'n halve ploeg vroeg tegenkom

Eén van mijn laatste posts hier: na een twee weken en een half durende vakantie hebben we dus promotie afgedwongen naar het hoogst haalbare: de A-reeks.
Ineens denk ik aan de uitspraak: "The sky is the limit." Hoe lang gaan we SP nog spelen met FC Brehaza?
Succes aan alle ploegen in B volgend seizoen, en zeker de ploegen in B1.
Hopelijk spelen jullie een goed seizoen. See you later!
Ineens denk ik aan de uitspraak: "The sky is the limit." Hoe lang gaan we SP nog spelen met FC Brehaza?
Succes aan alle ploegen in B volgend seizoen, en zeker de ploegen in B1.
Hopelijk spelen jullie een goed seizoen. See you later!

Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
The future is everything!
-
Zal je wel niet al te veel moeite kostenAlly wrote: Als jij je niet degradeert sljiv dan tracht ik naar B2 te degraderen vlgnd seizoen

Maar als je kunt, overleven!
Dan mag je volgend seizoen tegen The Glassbell in de A, en als jij nou een paar seizoenen daar overleeft haal ik het misschien ook wel.

FC Wageningen
Niks misschien. In de A geraken,yank.sljivovica wrote:Zal je wel niet al te veel moeite kostenAlly wrote: Als jij je niet degradeert sljiv dan tracht ik naar B2 te degraderen vlgnd seizoen![]()
Maar als je kunt, overleven!
Dan mag je volgend seizoen tegen The Glassbell in de A, en als jij nou een paar seizoenen daar overleeft haal ik het misschien ook wel.

the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
-
-
'k weet, maar ik blijf import hebbflood1 wrote:EENS EEN TUKKER,ALTIJD EEN TUKKER.sljivovica wrote:Wat zou dat mooi zijn, twee-en-een-halve Tukker in de A
Wherever you are

FC Wageningen
-
Ik kom toch in B3 en jij in B1?Veg wrote:Ik speel volgend seizoen in B3 en jij in B2sljivovica wrote:Hmm, ik hoop dat ik je heel vroeg in het seizoen tegenkom, ik kan die 4% TS straks extra ook wel goed gebruikenVeg wrote:Door mijn zwakke teamspirit 57%, een vijftal transfers die nog zullen komen en de korte tijd die mij nog rest zal ik het nieuwe seizoen moeten starten met zeer weinig teamspirit. Hopelijk zal deze mijn seizoen niet onmiddellijk verpesten want ik wil voor promotie gaan. Ik zal hoe dan ook ten laatste op de vijfde plaats eindigen, daar ben ik van overtuigd.![]()
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
Speel nu in B.1
-
Shit ik was me helemaal aan het voorbereiden aan een seizoen B3. Ik zag dat ik toch eenvoudig kampioen kon worden.
Nu wordt het dus B.1 Waarschijnlijk een heel stuk sterker. We zullen zien. We willen in ieder geval weer zo snel mogelijk terug naar de A en daar gaan we dan ook voor.
Nu wordt het dus B.1 Waarschijnlijk een heel stuk sterker. We zullen zien. We willen in ieder geval weer zo snel mogelijk terug naar de A en daar gaan we dan ook voor.
Season 2: Champion E.30
Speel nu in B.1
Speel nu in B.1