DeLaNuit wrote:Eerste keer dat ik blij ben met een nederlaag 2-1 van een H-er verloren
ik ben ook blij met mijn nederlaag, ik wil me volledig op de competitie richten. Ik heb verloren van een divisiegenoot in de beker, dat is niet zo moeilijk. Ik vind het zeer knap dat je van een H hebt verloren, dat is een wereldprestatie.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2
DeLaNuit wrote:Eerste keer dat ik blij ben met een nederlaag 2-1 van een H-er verloren
ik ben ook blij met mijn nederlaag, ik wil me volledig op de competitie richten. Ik heb verloren van een divisiegenoot in de beker, dat is niet zo moeilijk. Ik vind het zeer knap dat je van een H hebt verloren, dat is een wereldprestatie.
Thnx
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523 Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!
Ook gewonnen met 1-2.
Nu tegen een F-team,hopelijk lig ik eruit want ik wil liever een top 5 plaats in de competitie dan eindigen in de 5de ronde van de beker
0 - 1 verloren van een H-team . Oef, gelukkig toch meteen eruit, ik vreesde nog om door te stoten. Maar blijkbaar mag je H-teams ook niet onderschatten
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Fikkiezero wrote:0 - 1 verloren van een H-team . Oef, gelukkig toch meteen eruit, ik vreesde nog om door te stoten. Maar blijkbaar mag je H-teams ook niet onderschatten
doorgaan in een beker is moeilijk.. maar in dit geval uitgeschakeld worden precies nog moeilijker
kzen door in den beker, me men B-elftal gespeeld, een mooie overwinning, dan kunne die manne ook is spele :d
ma als ik vrage mag, waarom wille jullie er allemaal uit? den beker spele is toch is plezant...
nu tege ne G, kdenk haalbare kaart, ma tzal een nipt duel worde peisk
Kga door voor de beker verdomme : mijn c-ploeg opgesteld en iedereen op andere positie gezet, met 0% stijl en 100% agressie. Resultaat 0-0 en gewonnen met de penalties