Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
De kans is idd groot dat er 2 Nederlanders op de eerste 2 plaatsen zullen eindigen. Ik ga voor de nummer 1 positie alleen ik zie dat in ieder geval Glassbell niet veel voor mij onder doet. Ook een erg sterk team die niet agressief is.bbflood1 wrote:Denk dat wij 3 nederlanders ongeveer even sterk zijn. Gaat spannend worden!gangstakiller wrote:Gezellig wordt het in B.1 met 3 Nederlanders. Wel de stekste B-reeks vrees ik.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
-
zo kennen we onze dutchies!gangstakiller wrote:De kans is idd groot dat er 2 Nederlanders op de eerste 2 plaatsen zullen eindigen. Ik ga voor de nummer 1 positie alleen ik zie dat in ieder geval Glassbell niet veel voor mij onder doet. Ook een erg sterk team die niet agressief is.bbflood1 wrote:Denk dat wij 3 nederlanders ongeveer even sterk zijn. Gaat spannend worden!gangstakiller wrote:Gezellig wordt het in B.1 met 3 Nederlanders. Wel de stekste B-reeks vrees ik.
pas op van plaatsen 10-16..

-
Da's nie eerlijk!
We hebben wel niet de beste voetballers, in SP ook niet trouwens, maar wel veel goede managers
Hoeveel Coaches hadden we wel niet op de bank zitten afgelopen WK?
Hiddink (super-coach), Advocaat (mwoch, maar deed het niet slecht), Beenhakker (deed het ook niet slecht), Van Basten (zucht)....
Als die Belgen nou slim zijn, dan nemen ze een Nederlandse coach. Halen ze het WK misschien ook weer eens

We hebben wel niet de beste voetballers, in SP ook niet trouwens, maar wel veel goede managers

Hiddink (super-coach), Advocaat (mwoch, maar deed het niet slecht), Beenhakker (deed het ook niet slecht), Van Basten (zucht)....
Als die Belgen nou slim zijn, dan nemen ze een Nederlandse coach. Halen ze het WK misschien ook weer eens

FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
-
Jaja, daar kan ik je alleen maar 100% gelijk in geven!!sljivovica wrote:Da's nie eerlijk!![]()
We hebben wel niet de beste voetballers, in SP ook niet trouwens, maar wel veel goede managers![]()

Ik geniet nog altijd van die goal van George Grun in 1985.sljivovica wrote:Da's nie eerlijk!![]()
We hebben wel niet de beste voetballers, in SP ook niet trouwens, maar wel veel goede managers![]()
Holland in een rechtsstreeks duel verlaan om dan zelf door te stoten naar de halve finale.
ipv een nederlandse coach zouden we beter een testmatch tegen Nederland spelen. Want dat winnen we toch altijd.
Een jaar lang gratis naar 2e klasse voetbal gaan kijken
S7 : 1e G S8 : 1e F S9 : 1e E S10 : 2e D
S11 : 6e C S12 : 2e C S13 : 1e B S14 : 15e A 1/2 finale beker, daarna in vrijeval naar C6
S7 : 1e G S8 : 1e F S9 : 1e E S10 : 2e D
S11 : 6e C S12 : 2e C S13 : 1e B S14 : 15e A 1/2 finale beker, daarna in vrijeval naar C6
dit WK waren we er niet bij, maar ik zou als ik jou was eens opzoeken hoelang het daarvoor was geleden dat we er niet bij warensljivovica wrote:Als die Belgen nou slim zijn, dan nemen ze een Nederlandse coach. Halen ze het WK misschien ook weer eens
[edit] heb het uitgezoch vorige keer dat we er niet bij waren was 1978
en dat is wel wat beter dan de nederlanders

-
- Team Board Member
-