Divisie G
Moderator: Moderator
Dat gok ik ook maar persoonlijk hoop ik op een ander resultaat want ik moet tege dino spelen. Ik ga heel veel geluk hebben wil ik tegen dino winnen maar in de twee vorige rondes had ik wel al wat geluk en we zullen zien of dat gaat blijven duren... Alvast veel succes dino voor dinsdag;);).
Allons le VK!!
-
- Team Board Member
-
- Team Board Member
Een paar dagen verlof gehad en daardoor niet in kunnen loggen. Hierdoor had ik ook vrijdag al mijn wedstrijden vanaf zaterdag tot deze morgen moeten instellen. Hier volgt een korte samenvatting:
Belangrijkste wedstrijden:
za. 2-1 winst tegen RSC Ach ja (linieratings 115-105) in First annual H cup
ma. 2-3 winst in league tegen mede titelconcurent (linierating beiden 111, dus veel chance gehad), nu 3 punten voorsprong, alle matchen gewonnen
ma. 2-3 verlies tegen As Bari (linieratings 105-115) in Puma cup 4
di. 3-1 winst in league
di 2-4 winst tegen SV Hilermo (linieratings 99-109) in First Annual H cup
wo. 1-1 (5-4 penalty) verlies in beker tegen andere G'er (linieratings 110-111)
Ziezo, dat was het korte overzicht.
Nu hopen op een spannende finale tegen pappaert in de H cup.
Veel succes,
dino_001
ma. 2-3 winst in league tegen mede titelconcurent (linierating beiden 111, dus veel chance gehad), nu 3 punten voorsprong, alle matchen gewonnen
di. 3-1 winst in league
Veel succes,
dino_001
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Ik zou zeggen gij ook maar daar ben ik te laat voor hé. We zullen elkaar nog wel in een andere cup tegen komen en dan is het resultaat misschien omgekeerd.Hilermo wrote:Dat gok ik ook maar persoonlijk hoop ik op een ander resultaat want ik moet tege dino spelen. Ik ga heel veel geluk hebben wil ik tegen dino winnen maar in de twee vorige rondes had ik wel al wat geluk en we zullen zien of dat gaat blijven duren... Alvast veel succes dino voor dinsdag;).
Groeten,
dino_001
Last edited by dino_001 on Wed Dec 27, 2006 11:05 am, edited 1 time in total.
By the way, toen de cup begon was mijn voorspelling een finale tussen TRF en Eisden Sport. Een andere match die belangrijker was, een gekwetste speler hier en daar en een portie geluk hebben waarschijnlijk parten gespeeld...
Heeft er iemand zin om een nieuwe VrB op te starten met als titel 'The First Annual (ondertussen) G cup'?
Groeten,
dino_001
Heeft er iemand zin om een nieuwe VrB op te starten met als titel 'The First Annual (ondertussen) G cup'?
Groeten,
dino_001
Hilermo wrote:Ik lig uit belfasts beker verloren met 2-4 dino... was natuurlijk wel te verwachten dino is ook topfavoriet
Tja, ik dacht eerst dat ik al veel geluk moest hebben om door de poules te geraken met pappaert en erwin in mijn poule maar ik ben er gelukkig doorgeraakt en nu sta ik in de finale... terug tegen pappaert met zijn ploeg rusg.
Veel succes enneuh tot vrijdag

-
- Team Board Member
Zo 'n beker met 32 ploegen duurt natuurlijk wel lang.... het was begonnen toen we allemaal nog aan het sukkelen waren in klasse H en nu maakt het grootste deel van ons al kans voor promotie naar F. In de poules stond ik 2de na FC de billekletsers en dan blijkt dat ik in de directe uitschakeling verder geraak da hun... ik ben erg veel vooruit gegaan gedurende tdat tornooi net als alle managers die ver geraakt zijn... . Het was wel een erg plezant tornooitje dat moet ik toegeven:):).
Allons le VK!!
Ik wou dat net doen, maar nu zie ik dat Antione19 die G + H only cup heeft opgestart. Ik zal dus maar even wachten, anders is er dubbel werk en geraken die nooit vol. Ik stel dus voor dat we ons allemaal voor de cup van Antione inschrijven.dino_001 wrote:By the way, toen de cup begon was mijn voorspelling een finale tussen TRF en Eisden Sport. Een andere match die belangrijker was, een gekwetste speler hier en daar en een portie geluk hebben waarschijnlijk parten gespeeld...
Groeten,
dino_001

Sterk bezig, als je via een paar dagen op voorhand instellen toch nog zo een mooie reeks kan neerzetten. Dit maakt je echt wel favoriet voor de finale van morgen. Je haalt kennelijk ook regelmatig ratings van 115, terwijl mijn record 110 of zo is. Ik heb mij spelers dan ook mentaal op een nederlaag voorbereiddino_001 wrote:Een paar dagen verlof gehad en daardoor niet in kunnen loggen. Hierdoor had ik ook vrijdag al mijn wedstrijden vanaf zaterdag tot deze morgen moeten instellen. Hier volgt een korte samenvatting:
di. 3-1 winst in league
Veel succes,
dino_001

-
- Team Board Member